Интересен мотор !!!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
gotin mator. naistina okolo 12k moje da e struval. ama samo 300 konia 
edin pich ot nashia forum ima 400 hp 4age v negovia tercel.
vijte tuka ako ne sam vi poklazval:
http://board.tercelonline.com/viewthrea ... #pid195204



edin pich ot nashia forum ima 400 hp 4age v negovia tercel.
vijte tuka ako ne sam vi poklazval:
http://board.tercelonline.com/viewthrea ... #pid195204
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
che kofite nad klapanite i pruzinite sa shim under bucket, toest nyamat takiva pulove, i sa proizvodstvo na Cosworth.LordDigital написа:Кво ша рече Cosworth lifter buckets?
moje chovek sus sushtiyat uspeh da polva takiva ot 1sz-fe ili 2sz-fe,toest 1.0 i 1.3 na Yaris dvigatelite.

tva e shtot polzvat camove sus mnogo agresivni ugli, i pulovete otgore izlitat ot mestata si.

-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
jameiko zabeliazah az 
oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol
vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.

oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol

vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Абе според мене е супер опасно на такова CR da se ryga boost. Dori i timing curves da sa neveroqtno dobre napraveni kato base ,dori i moteca da e nai-dobriq slushatel za knocking moze lesno da okucei rabotata i da stane qka detonacia - togaz veche nisto ,nikoi ne moze da spasi.ugabuga написа:jameiko zabeliazah az
oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol
vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.
Segaaa ako se kara VINAGI samo i EDINSTVENO na 110oktanov benzin ,moze i da biva.

ami to zatova pravi tolkova kone bez intercooler i pr, prosto zashtot e race engine, toest karash sustezanieto i posle smenyash internals i pak, i pak, i pak! to zatova namalyavame kompresiyata, ta da trayat po-dulgo vutreshnostite...
a shtom e race engine, to se znae sus visokooktanov benzinec shte bude, takuv deto se zapalva trudno

a shtom e race engine, to se znae sus visokooktanov benzinec shte bude, takuv deto se zapalva trudno

мда и на мен не бачка,дано да е в ред скорo.
Линка който съм дал е за турбиниран 1.8 200коня двг.
С 93 октана бенз и 11.1 cr,na 11psi прави 370
на колелата,при тва е дейли драйвън.
Не знам на колко отктана отговарят тези 93 при евро стандарта,но
сигурно не е над 98.
А плюс това главата на 4age e със т.н. quench style
горивна камера,докато двг. от линка е с обикновенна
кръгла горивна камера.
Линка който съм дал е за турбиниран 1.8 200коня двг.
С 93 октана бенз и 11.1 cr,na 11psi прави 370
на колелата,при тва е дейли драйвън.
Не знам на колко отктана отговарят тези 93 при евро стандарта,но
сигурно не е над 98.
А плюс това главата на 4age e със т.н. quench style
горивна камера,докато двг. от линка е с обикновенна
кръгла горивна камера.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост