Каква кола сте имали преди Тойота?
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
ти па къде летиш и се състезаваш по бул.България в неделя към 21:45 , връщам се от ритане и си карам бавничко уморен , първо едно 106 след това два други автомобила и накрая ти профуча.F20C написа:1вата ми лична кола беше Алфа Ромео 155 1.8 8в Силверстоун(1994) 138кс.Уникална кола,но и капризна.
2рата беше Хюндай Купе 2003-та година 2.0 16в 143кс.За 120 000км каране на живот и смърт в буквалният смисъл на израза съм сменил един съединител и две лагер главини отзад.Уникално здрав автомобил.
3тата е тази от аватара. Много работа има още по нея ,но всеки ден ме кара да се усмихвам и да усещам нескритият и талант laugh.gif laugh.gif
Първата, и младежката ми любов - Голф 2 - 1.6 електронен карбуратор. Супер бе. Колко гаджета е возил.... biggrin.gif . След това -БМВ 318 tds turing - солидна, но слабо окачване на предницата - всяка година по 600 лв., после Форд Фиеста 1,8 дизел - безпроблемна, но не можа да ми достави удоволствие, и сега COROLLA E11 лифтбек.
Това лични.
Списъка на служебните е по-дълъг, и колите са по-икономични /Щот са служебни/
. УАЗ,ВАЗ 2104, НИВА, Пежо 106, Рено Клио Симбол,Рено Канго 1,5 турбодизел, и сега Форд фиеста 1,4 турбодизел. 
Това лични.
Списъка на служебните е по-дълъг, и колите са по-икономични /Щот са служебни/


Първата ми беше Лада 1500S с четирите фара (четириочка).
Втората беше Фолксваген сантана мой набор 1983г. страшна кола каква возия имаше супер супер беше ама вехтото си казва неговото. След година каране бях почти Фред Флинстоун особенно по задните калници. Преди около година я видях беше още в движение и все така добре изглеждаща, като изключа корозията.
Третата Голф 2-ка 1991г. супер добре запазен, като го пуснах да го продавам на втория ден вече трябваше да трия обявата. хехехехе Дойде човек от Русе да го купи.
Четвъртата и сегашна Авенсис 2009г. старата муцуна. За момента съм много много доволен след Голфа на Авенсиса ехеееееееееее няма база за сравнение.
Иначе служебните някакви умрели Пежа 207-ца няма такава трагедия направо не е истина 1.4 дизел уажас. Няма такава гадна скоростна кутия. Другата е 308 що годе добре дрънка и тропа на 35 000 км. все едно е Голфа на 250 000км. Тойотата е на 55 000км и няма никакви такива тропания скърцания и тем подобни Японците са си Японци.
Втората беше Фолксваген сантана мой набор 1983г. страшна кола каква возия имаше супер супер беше ама вехтото си казва неговото. След година каране бях почти Фред Флинстоун особенно по задните калници. Преди около година я видях беше още в движение и все така добре изглеждаща, като изключа корозията.
Третата Голф 2-ка 1991г. супер добре запазен, като го пуснах да го продавам на втория ден вече трябваше да трия обявата. хехехехе Дойде човек от Русе да го купи.
Четвъртата и сегашна Авенсис 2009г. старата муцуна. За момента съм много много доволен след Голфа на Авенсиса ехеееееееееее няма база за сравнение.
Иначе служебните някакви умрели Пежа 207-ца няма такава трагедия направо не е истина 1.4 дизел уажас. Няма такава гадна скоростна кутия. Другата е 308 що годе добре дрънка и тропа на 35 000 км. все едно е Голфа на 250 000км. Тойотата е на 55 000км и няма никакви такива тропания скърцания и тем подобни Японците са си Японци.
Първата ми кола беше Москвич 412 Д '86 невероятно прост и здрав.. още ме е яд че го продадох.. след това Opel Astra F 1.6mi caravan '95 много здрав автомобил баща ми още я кара и предполагам, че още дълго ще я кара.. след като оставих астрата на баща ми имах Toyota Corolla E10 2.0 DLX '96 невероятно здрав и икономичен автомобил, половин България обиколих с нея.. още ме е яд че я продадох.. след това Nissan Almera Tino 2.2 DTi '02 .. здравината на японския Нисан е вече история.. муден мотор с проблемна помпа.. добре че го продадох на време.. и в момента Corolla E12 1.4 VVT-i '03 икономична, здрава с евтина поддръжка, не мисля да изневерявам повече на марката 

Toyota Yaris P10 998 VVT-i '01
ex Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i '03
ex Toyota Corolla E10 2.0 D '96
ex Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i '03
ex Toyota Corolla E10 2.0 D '96
Хехехе темата кърти. Да споделя краткият си опит с колите.
Първата ми кола беше лада 2107 89г. Много здрав автомобил. Преди 2 месеца го дадох за скраб просто изгни много. Добре че беше баба лада цяла вила ми построи. То бяха торби с цимент, пясък, греди, гипсокартон ...
Втората ми кола, която още си я имам и няма да се разделя с нея е Рено Меган купе 98г 1.6 бензин 90кс. Незнам дали аз попаднах на читав екземпляр, но за 6 години каране съм сменил само съединител и 1 бобина, което мисля че е напълно нормално
. Много хубава колица.
Баш преди тойотата имах ауди А4 2003-та год 1.9 ТДИ автомат. Това беше най-голямата ми грешка,но не само моя. Според мен този автомобил е най-голямата грешка на автомобилостроенето. Притежавах го около 1 година. Ремонтите бяха всекидневни и за солидни суми. Започна се от носачи, мултитроник, електроника, нафтова помпа, водна помпа, дискове ... има и още дребни неща, за които не си струва да пиша след вече написаното. Съвета ми е не си купувайте Ауди - лично мнение.
Започнах да се оглеждам в тойота селика Т23 преди няколко месеца но след неуспешно търсене на добър екземпляр си купих РАВ 4 2.0 VVT-I. Немога да го оценя още защото го имам от 10 дена , но времето ще покаже
Лека и безаварийна.
Първата ми кола беше лада 2107 89г. Много здрав автомобил. Преди 2 месеца го дадох за скраб просто изгни много. Добре че беше баба лада цяла вила ми построи. То бяха торби с цимент, пясък, греди, гипсокартон ...
Втората ми кола, която още си я имам и няма да се разделя с нея е Рено Меган купе 98г 1.6 бензин 90кс. Незнам дали аз попаднах на читав екземпляр, но за 6 години каране съм сменил само съединител и 1 бобина, което мисля че е напълно нормално

Баш преди тойотата имах ауди А4 2003-та год 1.9 ТДИ автомат. Това беше най-голямата ми грешка,но не само моя. Според мен този автомобил е най-голямата грешка на автомобилостроенето. Притежавах го около 1 година. Ремонтите бяха всекидневни и за солидни суми. Започна се от носачи, мултитроник, електроника, нафтова помпа, водна помпа, дискове ... има и още дребни неща, за които не си струва да пиша след вече написаното. Съвета ми е не си купувайте Ауди - лично мнение.
Започнах да се оглеждам в тойота селика Т23 преди няколко месеца но след неуспешно търсене на добър екземпляр си купих РАВ 4 2.0 VVT-I. Немога да го оценя още защото го имам от 10 дена , но времето ще покаже

Лека и безаварийна.
Keep it coming
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Първата бе Опел Катет 1,3 85 година на газ супер колица за без пари проблеми с ръждата.Втората за която като я видя и ми става ендо тегаво че я продадох беше АУди 80 Б4 2.0 моно 90 коня.Много спънат мотор, но с никаква или почти никаква електроника.Кола на 18 години в която и в момента в салона е пълна тишина много добра сглобка.За 4 години 138к.км.Само ремъци масла, филтри 2 биалети и предни амортисьори.Цените им бяха смешни, а марките бяха сериозни.Супер машинка за Бг пътища за разлика от следващите поколения Ауди.Минус - гадни спирачи, цял заден мост (неустойчива по завойте, ако се влиза по-агресивно).Супер яки тенекии - ръждата беше мит отвсякъде.
И последните две зверчета - Карина бензин и дизел.Тука само суперлативи нищо друго не мога да кажа.Единственото с което Аудито ги превъзхожда са добрата антикорозионна защита и ниските нива на шум в купето.Иначе смао карам и наливам.Естествено компромиси с поддръжката не се прави.
Служебни са доста но тези които на мен линчо ми правиха впечатление са:Тойота Авенсис ди фор ди - чистак бърсак аз я изкарах от дилъра (това никога няма да го забравя), Шкода Октавия ТДИ 110 коня,Субару Легаси 2,5 Автомат, в момента Ауди А6 3.0 тди (добре, че е служебно тва нема поддръжка-мое мнение), чат пат и една Дачия ем си ви -де це и.Според мен ако си купувам нова кола бих си купил тази за БГ условия, нищо повече.Ако съм в сащ - Лекс ЛС разбира се
И последните две зверчета - Карина бензин и дизел.Тука само суперлативи нищо друго не мога да кажа.Единственото с което Аудито ги превъзхожда са добрата антикорозионна защита и ниските нива на шум в купето.Иначе смао карам и наливам.Естествено компромиси с поддръжката не се прави.
Служебни са доста но тези които на мен линчо ми правиха впечатление са:Тойота Авенсис ди фор ди - чистак бърсак аз я изкарах от дилъра (това никога няма да го забравя), Шкода Октавия ТДИ 110 коня,Субару Легаси 2,5 Автомат, в момента Ауди А6 3.0 тди (добре, че е служебно тва нема поддръжка-мое мнение), чат пат и една Дачия ем си ви -де це и.Според мен ако си купувам нова кола бих си купил тази за БГ условия, нищо повече.Ако съм в сащ - Лекс ЛС разбира се

първата ми кола беше Трабант 601 седан (ей как звучи...да не кажа купе:) около 3 години го карах - кола и занаят си беше, после имах Форд Ескорт 1.6 дизел хечбек и него карах 3 години и после минах на дизеловата Королка комби (от аватара) и до сега си я имам, но я кара тъщата в БГ (че като си идвам чат пат да има на каквода се возя). За около 6 месеца имах и Авенсис Версо, но заминах за УК и нямаше смисъл да седи:)
а тук в УК започнах направо от Карина:)))няма предишни, има следващи:))
а тук в УК започнах направо от Карина:)))няма предишни, има следващи:))
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Историята се повтаря,това беше все едно аз го казах и аз бях с такова ладе.Rodgerche написа:Хехехе темата кърти. Да споделя краткият си опит с колите.
Първата ми кола беше лада 2107 89г. Много здрав автомобил. Преди 2 месеца го дадох за скраб просто изгни много. Добре че беше баба лада цяла вила ми построи. То бяха торби с цимент, пясък, греди, гипсокартон ...

Поредната безсмислена тема.Отдавна трябваше да бъде заключена или преместена в off topic.bg20010 написа:Историята се повтаря,това беше все едно аз го казах и аз бях с такова ладе.Rodgerche написа:Хехехе темата кърти. Да споделя краткият си опит с колите.
Първата ми кола беше лада 2107 89г. Много здрав автомобил. Преди 2 месеца го дадох за скраб просто изгни много. Добре че беше баба лада цяла вила ми построи. То бяха торби с цимент, пясък, греди, гипсокартон ...
Toyota Tercel 1.3 1990-2005 made in Japan
Toyota Corolla 1.6 Sol. 2011 made in S.A
Toyota Corolla 1.6 Sol. 2011 made in S.A
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта