Toyota 4AFE T3T4 Turbo Charger Kit

matkauton
Мнения: 13
Регистриран на: 26 Май 2008 18:16

Toyota 4AFE T3T4 Turbo Charger Kit

Мнение от matkauton » 25 Ное 2010 18:02

Колеги изкушавам се от известно време с тоя Kit. 600 долара струва в и-бей. Я изкажете мнение има ли колеги слагали турбо на тоя мотор. Дали ще кара мотора интересно ми е.
Carina 1.6 4A-FE

matkauton
Мнения: 13
Регистриран на: 26 Май 2008 18:16

Мнение от matkauton » 25 Ное 2010 18:05

ето снимка какво включва комплекта
Прикачени файлове
4afe.jpg
4afe.jpg (98.02 KiB) Преглеждано 2542 пъти
Carina 1.6 4A-FE

KingSteve
Мнения: 169
Регистриран на: 05 Юли 2008 14:52
Местоположение: Варна

Мнение от KingSteve » 25 Ное 2010 18:17

Колко кончета пише, че качва?
Avensis 7A-FE

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 25 Ное 2010 19:03

Като за 600 долара доста са се постарали китайчетата да излъскат всичко.

Приготви си 600 долара плюс доставка плюс около 800 - 1200 лв. за монтаж, защото почти всичко ще се преправя, за да пасне, плюс още едно трицифрено число - зависи колко ще ти иска някой, за да я мапне, плюс още около 7 - 800 лв. за читава генерация от неръждаема стомана.

Да оставим настрана по-сериозните спирачки, от които рязко ще изпиташ нужда, джанти, гуми...съединител...

Ама ако ще я караш с подложка на главата и на 0,4 - 0,5 бара - така що-годе ще стане, даже си приготви една седмица кеф, преди са се строши нещо.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 25 Ное 2010 19:09

земи си направо един старлет турбо :whistle:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Ное 2010 20:50

Принципно ако се работи много разумно може и да има някаква файда обаче ако се прави лаишки ще доведе до големи щети .

Аватар
portolinko
Мнения: 34
Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
Местоположение: Бургас-Варна

Мнение от portolinko » 25 Ное 2010 23:06

Освен това гогато се захванеш с една такава реконструкция,е хубаво да има друг автомобил на който да разчиташ(а и след това също)защото се случва нещо да гръмне и хайде пак без кола
wink.gif

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 26 Ное 2010 00:47

За тия пари комплекта бива но турбината бързо ще умре и ще трябва да си купиш истинска освен това както са ти казали по-горе само с тия неща няма да се разминеш. Генерация ще ти е нужна на 100% мотора трябва да се разреди при мен с подложка главата е надигната с 2мм и си карам като пич на 1.2бара вече 32 000км. Това дето се вижда на снимката незнам дали е бъст контрол някакъв или някакъв паразит да ти прави сместа но определено не бих разчитал на него при мен мегата си върши работата чудесно.На надув над 0.7 оригиналния съединител се предава и трябва керамика. На 0.6 дюзите са на 100% което значи и други дюзи с по-голям дебит на около 1-1.1 бензиновата помпа започва да се цака и пак за пари говорим.Но инъче е възможно и си е кеф да даваш газ отвреме навреме :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Ное 2010 23:09

Колега докато се стигне до керамика на съединителя през бая варианти може да се мине . Та керамиката може би е за най-накрая .

Аватар
portolinko
Мнения: 34
Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
Местоположение: Бургас-Варна

Мнение от portolinko » 28 Ное 2010 11:26

И е препоръчително преди да правиш каквито и да е надуви с турбина,да си провериш първо лагерите на коляновия вал и биелите.А този кит от e-bay можеш да си го вземеш от тук,само че в по насипно състояние и цената ще е по-ниска.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 28 Ное 2010 11:42

или направо 3с-гте

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Ное 2010 11:54

portolinko написа:И е препоръчително преди да правиш каквито и да е надуви с турбина,да си провериш първо лагерите на коляновия вал и биелите.А този кит от e-bay можеш да си го вземеш от тук,само че в по насипно състояние и цената ще е по-ниска.
Никакъв шанс няма да се събере това нещо тук на по-ниска цена !

Аватар
portolinko
Мнения: 34
Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
Местоположение: Бургас-Варна

Мнение от portolinko » 28 Ное 2010 21:48

Може,аз виждам следното на снимката:
в.филтър(китайче)-10-15лв.
филтър картерна вентилация 5-10лв.
интеркулер нов за 100-120лв или втора ръка за около 60лв
турбопътищата са скъпи да (само ако са от "тунинг магазините'') иначе неръждавейката на 1мм или 1.5мм е около 25лв.метъра и си има хора които огъват и заварят тръби
турбината е нова(но пак китайска като гледам а може би не),ами в моргите турбини бол м/у 150 и 500лв.
бустконтролера нов механичен 30-50лв. (на втора не се знае)
другия лъскав дигитален уред(и според мен е за мапа,и управлението на вуздух/гориво),цена за Apexi или GReddy най-много 250лв.(това за втора,из форумите се намират още)
изпускателни колектори-да ти изрежат фланците и да го заварят,мисля че 200-300лв.(друг е въпроса,че си иска изчисления и може би китайците са го сметнали тоя )
фланец за турбината и коляното към генерацията(ewboll)и генерация с крайно гърне+тръби нераждаеми към 300-400лв(аз си правя такава в момента) tongue.gif
Еми това е май или съм пропуснал нещо :whistle:

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 28 Ное 2010 23:05

portolinko написа:Може,аз виждам следното на снимката:
в.филтър(китайче)-10-15лв.
филтър картерна вентилация 5-10лв.
интеркулер нов за 100-120лв или втора ръка за около 60лв
турбопътищата са скъпи да (само ако са от "тунинг магазините'') иначе неръждавейката на 1мм или 1.5мм е около 25лв.метъра и си има хора които огъват и заварят тръби
турбината е нова(но пак китайска като гледам а може би не),ами в моргите турбини бол м/у 150 и 500лв.
бустконтролера нов механичен 30-50лв. (на втора не се знае)
другия лъскав дигитален уред(и според мен е за мапа,и управлението на вуздух/гориво),цена за Apexi или GReddy най-много 250лв.(това за втора,из форумите се намират още)
изпускателни колектори-да ти изрежат фланците и да го заварят,мисля че 200-300лв.(друг е въпроса,че си иска изчисления и може би китайците са го сметнали тоя )
фланец за турбината и коляното към генерацията(ewboll)и генерация с крайно гърне+тръби нераждаеми към 300-400лв(аз си правя такава в момента) tongue.gif
Еми това е май или съм пропуснал нещо :whistle:

wacko.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Ное 2010 00:13

portolinko написа:Може,аз виждам следното на снимката:
в.филтър(китайче)-10-15лв........................
Ами айде събери си сметките и виж какво се получава с неща от моргата и с тръби дето ще тежат 20-30кг . Не забравяй да сложиш труд , свободно време за обикаляне и бензин и ти пожелавам успех thumbsup: . А и стандартно няма от каква кола да вземеш подобна турбина дори и Китайска . Най-много да вземеш някоя от дизел .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Emo74 и 4 госта