ТОЙОТА АВЕНСИС Д4-Д 2000-2002
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21 Ное 2010 18:48
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21 Ное 2010 18:48
Добре Raya, нама да спорим, просто като млад човек, живеещ в тази "държава", все си мисля, че има голяма разлика в критериите на хората и няма такова нещо кати средна или истинска висока класа- само кой, както може оцелява- това имах превид. Така че, най-вероятно имаме различни представи за "началния" старт и самостоятелността.
Към колегата който се чуди.
Въобще недей да гледаш статистики. Всичко е манипулация.Те иначе тези от статистиката ако никой не им поръчва - плаща , да направят проучване ще умрат от глад. И като казват "който плаща той поръчва музиката."
Ако ти харесва колата като модел , като визия , сега друго не можеш да разбереш щом я гледаш на снимки. .........на тая цена аз бих я взел. Мойта доиде малко повече щото платих транспорт и "масраф" на джамбазина.
- Някой по горе беше казал че за 6000 лв. ще я купи. Ще я купиш колега ,ако има кой да тия даде за 6000 или през 2012 ще ти продам мойта за 6000 лв. , че и отгоре .-
Ако имаш късмет да се падне поддържана кола,защото не можеш да я видиш сега (разбрах че била в германия),
ако е 2002 г. и е Д4Д и на тези километри и е от Германия...... даже мисля ,че цената е мн. добра. Още повече ,че ще тия докарат без пари - няма да плащаш траспорт.
Въобще недей да слушаш мнения и тем подобни щото ще чуеш колкото ,добри толкова и лоши.
Покупката на кола втора ръка от непознат собственик без да имаш предишни наблюдения от конкретната кола и без значение откъде купуваш е повече късмет отколкото експертни мнения и препоръки тарикатлъци при оглед и разни други. Още повече когато колата е в чужбина и друг човек прави оглед и пазарлък и ти я кара .Ако слушаш "експерти" и всякакви други мнения има вероятност да си караш мотора дълго време. Другия вариант е да събереш пачката и в магазина за нова. Което е трудно постижимо за повечето от нас.
А ти имаш Спонсор с главно "С". Моя баща да е жив и здрав, имаше Москвич. Аз на него се учех ....
Исках точно такава и точно такава карам. И съм доволен . Важното е като я видиш, като седнеш вътре и като и хванеш волана да усетиш , че е тя..... твойта кола. Ако нямаш кеф за автомобила който караш няма и да го подържаш и ще изглежда като като изоставено "сираче.."
Всичко останало е въпрос на време , каране и подръжка.
И последно .... В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ХОДИ В ОФИЦИАЛЕН СЕРВИЗ НА ТОЙОТА за последваща подръжка, ако си купиш такава де ...... Онези там найстина могат да те откажат да караш Тойота въобще.
Въобще недей да гледаш статистики. Всичко е манипулация.Те иначе тези от статистиката ако никой не им поръчва - плаща , да направят проучване ще умрат от глад. И като казват "който плаща той поръчва музиката."
Ако ти харесва колата като модел , като визия , сега друго не можеш да разбереш щом я гледаш на снимки. .........на тая цена аз бих я взел. Мойта доиде малко повече щото платих транспорт и "масраф" на джамбазина.
- Някой по горе беше казал че за 6000 лв. ще я купи. Ще я купиш колега ,ако има кой да тия даде за 6000 или през 2012 ще ти продам мойта за 6000 лв. , че и отгоре .-
Ако имаш късмет да се падне поддържана кола,защото не можеш да я видиш сега (разбрах че била в германия),
ако е 2002 г. и е Д4Д и на тези километри и е от Германия...... даже мисля ,че цената е мн. добра. Още повече ,че ще тия докарат без пари - няма да плащаш траспорт.
Въобще недей да слушаш мнения и тем подобни щото ще чуеш колкото ,добри толкова и лоши.
Покупката на кола втора ръка от непознат собственик без да имаш предишни наблюдения от конкретната кола и без значение откъде купуваш е повече късмет отколкото експертни мнения и препоръки тарикатлъци при оглед и разни други. Още повече когато колата е в чужбина и друг човек прави оглед и пазарлък и ти я кара .Ако слушаш "експерти" и всякакви други мнения има вероятност да си караш мотора дълго време. Другия вариант е да събереш пачката и в магазина за нова. Което е трудно постижимо за повечето от нас.
А ти имаш Спонсор с главно "С". Моя баща да е жив и здрав, имаше Москвич. Аз на него се учех ....

Исках точно такава и точно такава карам. И съм доволен . Важното е като я видиш, като седнеш вътре и като и хванеш волана да усетиш , че е тя..... твойта кола. Ако нямаш кеф за автомобила който караш няма и да го подържаш и ще изглежда като като изоставено "сираче.."
Всичко останало е въпрос на време , каране и подръжка.
И последно .... В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ХОДИ В ОФИЦИАЛЕН СЕРВИЗ НА ТОЙОТА за последваща подръжка, ако си купиш такава де ...... Онези там найстина могат да те откажат да караш Тойота въобще.
Колега Georgiev666, "препоръката ми" за Лексус и Приус беше ирония във връзка с друг спор с колеги тук, целящ да приравни Лексус и Приус с европейските тойоти.
Препоръчах ВАГ не щото са най-надеждните (или по-надеждни?), а защото за втора ръка се поддържат с много по-малко парички. И изборът от модели е гооолям. Т.е., според мен (СПОРЕД МЕН) може да е по-доволен от техен модел. Отделно препоръчах и Пежо - който го интересува, да погледне статистиките за надежност на 407 ...
Не искам да се хващам за конктретни проблеми, защото повечето марки ги имат, но като пример:
Я да ме светнете, демпферните маховици влизат ли в списъка с повредите, дето ги лови Тюф? Или "моята" болка за VVTi-ките (а, тука може и да те хванат заради газове, но май няма да стане, щото две години с горене на масло няма да я караш...)? Или за хъркащите скорости (а-ла 408и) ще те "скъсат" на тюф-а?
Щото първите две болки се лекуват с много парички, а последната с продаване на колата май?
Аз предпочитам всяка година да сменям тампони или шарнири пред това да рециклирам рейка и да се чудя къде волана ще спре да ме слуша?
Дали собствениците на тойота са по-съвестни - може би точно това се вижда от тези класации? Щото аз мога и жигула да я мина с 0 процента проблеми на прегледа, ако я вкарвам с 1000 лв в бокса преди всеки преглед?
Изводът е че тези класации по-скоро показват и как се поддържа една кола - по-евтините марки е нормално да се поддържат по-икономично - все пак ги карат хора с по-ниски доходи.
Защо не гледате и reliabilityindex.co.uk - нали искате обективно сравнение.
Относно лексус - имаше няколко неща, които ме спряха да взема един IS200 спортбек, а именно:
- задно предаване - зимата рядко, но спешно ми се налага да минавам през места, където задното не е оферта
- разход на гориво - хм, неприемлив за динамиката, която предлага
- (предполагаемо) по-скъпа поддръжка - включая застаховки, данъци и тем подобни - отделно "алтернативни" части йок
- не на последно място, непрецизно превключване на скоростите при ръчните кутии - справка форума на лексъс
Може би не съм разбрал нещо, но за каква кола става въпрос че не съм карал и поддържал? Определено има поне 20-тина марки, дето не съм ги карал, но за тях не съм отварял дума.
За статистиката, в момента карам френска, немска и английска(оп,японска).
Препоръчах ВАГ не щото са най-надеждните (или по-надеждни?), а защото за втора ръка се поддържат с много по-малко парички. И изборът от модели е гооолям. Т.е., според мен (СПОРЕД МЕН) може да е по-доволен от техен модел. Отделно препоръчах и Пежо - който го интересува, да погледне статистиките за надежност на 407 ...
Не искам да се хващам за конктретни проблеми, защото повечето марки ги имат, но като пример:
Я да ме светнете, демпферните маховици влизат ли в списъка с повредите, дето ги лови Тюф? Или "моята" болка за VVTi-ките (а, тука може и да те хванат заради газове, но май няма да стане, щото две години с горене на масло няма да я караш...)? Или за хъркащите скорости (а-ла 408и) ще те "скъсат" на тюф-а?
Щото първите две болки се лекуват с много парички, а последната с продаване на колата май?
Аз предпочитам всяка година да сменям тампони или шарнири пред това да рециклирам рейка и да се чудя къде волана ще спре да ме слуша?
Дали собствениците на тойота са по-съвестни - може би точно това се вижда от тези класации? Щото аз мога и жигула да я мина с 0 процента проблеми на прегледа, ако я вкарвам с 1000 лв в бокса преди всеки преглед?
Изводът е че тези класации по-скоро показват и как се поддържа една кола - по-евтините марки е нормално да се поддържат по-икономично - все пак ги карат хора с по-ниски доходи.
Защо не гледате и reliabilityindex.co.uk - нали искате обективно сравнение.
Относно лексус - имаше няколко неща, които ме спряха да взема един IS200 спортбек, а именно:
- задно предаване - зимата рядко, но спешно ми се налага да минавам през места, където задното не е оферта
- разход на гориво - хм, неприемлив за динамиката, която предлага
- (предполагаемо) по-скъпа поддръжка - включая застаховки, данъци и тем подобни - отделно "алтернативни" части йок
- не на последно място, непрецизно превключване на скоростите при ръчните кутии - справка форума на лексъс
Може би не съм разбрал нещо, но за каква кола става въпрос че не съм карал и поддържал? Определено има поне 20-тина марки, дето не съм ги карал, но за тях не съм отварял дума.
За статистиката, в момента карам френска, немска и английска(оп,японска).
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
След като хубаво оплюхте автомобила и разкандардисахте човека, и аз да кажа нещо. Колата е супер. Препоръчвам я всекиму, особено за тези пари. Карам същата повече от година, скоро ще закръгля километрите на 200000 и нямам никакви проблеми. Карам я в Шумен, градът с най-разбити улици в момента, и досега не съм правил ремонт на ходовата част. Нито тампон... След няколко пропадания в улични ями ходих на два сервиза (просто за всеки случай) - и на двата ме отпратиха, защото на колата й нямало нищо. Авенсисът вози идеално без да скръцне, без да изтрака и въобще се движи като нова кола. Единствено съм ремонтирал козметични проблеми и вендъж динамото.
Друго - колата е изключително стабилна и пъргава на пътя. Просто не усеща скоростта. Преди няколко дни я карах до София и обратно (поддържам 110 км/ч средно) със среден разход на нафта 5,1 (според компютъра 5,3). В града наистина много гълта - 8,5 - 9,5, обаче това е в Шумен, където рядко има повод за превключване на 4-та скорост, освен ако не караш бъги.
Друго - колата е напълно оборудвана с всички необходими екстри - ABS, автоматичен климатик, бордови компютър и има възможност за вградена навигация. Наистина има глезотийки, които ги няма, но говорим за кола средна ръка. Само ме е яд, че дизелите от този модел нямат VSC, но пак повтарям - колата е изключително стабилна на пътя - лете и зиме. Частите не са от най-евтините, но какво значение има това, когато не ти се налага да ги купуваш?
Ако някой се двоуми, нека се качи и покара, а не да слуша от хора, които са чували за този Авенсис и много знаят. Колата е желязна. От този Авенсис отивам на само новия и никаква друга кола.
Друго - колата е изключително стабилна и пъргава на пътя. Просто не усеща скоростта. Преди няколко дни я карах до София и обратно (поддържам 110 км/ч средно) със среден разход на нафта 5,1 (според компютъра 5,3). В града наистина много гълта - 8,5 - 9,5, обаче това е в Шумен, където рядко има повод за превключване на 4-та скорост, освен ако не караш бъги.
Друго - колата е напълно оборудвана с всички необходими екстри - ABS, автоматичен климатик, бордови компютър и има възможност за вградена навигация. Наистина има глезотийки, които ги няма, но говорим за кола средна ръка. Само ме е яд, че дизелите от този модел нямат VSC, но пак повтарям - колата е изключително стабилна на пътя - лете и зиме. Частите не са от най-евтините, но какво значение има това, когато не ти се налага да ги купуваш?
Ако някой се двоуми, нека се качи и покара, а не да слуша от хора, които са чували за този Авенсис и много знаят. Колата е желязна. От този Авенсис отивам на само новия и никаква друга кола.
Toyota Avensis D4D 2001
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
В смисъл , че понеже никой не се връзва на това , което говориш ще пълниш с офтопик всички останали теми в , които хората все пак искат някакъв съвет ?gicho написа:Колега Georgiev666, "препоръката ми" за Лексус и Приус беше ирония във връзка с друг спор с колеги тук, целящ да приравни Лексус и Приус с европейските тойоти.
Препоръчах ВАГ не щото са най-надеждните (или по-надеждни?), а защото за втора ръка се поддържат с много по-малко парички. И изборът от модели е гооолям. Т.е., според мен (СПОРЕД МЕН) може да е по-доволен от техен модел. Отделно препоръчах и Пежо - който го интересува, да погледне статистиките за надежност на 407 ...
..................
И кой е тоя ВАГ дето му е в пъти по-евтина поддръжката от на Тойота ве колега . Айде стига говори глупости защото ще извадя снегорина и ще ти нарина до 9-то коляно ! Тука не говрим за Голф - 2 разбираш ли го това ?
Bass_man е прав за VAG-овете.Първоначалното обслужване на Пасат 5,Ауди 4-които са в класа на Авенсиса(ангренажен комплект,масла,филтри,антифриз и др.) излиза "изключително евтино" и е над 1000 лв.Да не говорим за разглобяването на цялата кола при смяната.При мен това обслужване излезе около 850-ей толкова "скъпи " са японските коли.Сега сигурно ще излезе че съм пристрастен към марката.....но когато цифрите и фактите говорят...... 

Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21 Ное 2010 18:48
Мерси на sstefan за инфото. Определено Ауди няма да карам, а съм 100% сигурен, че на който и да е Фолксваген след 2001г., поддръжката му не е по-евтина от тази на една кола японка (англичанка) от същия клас. Баща ми има познат с Пасат 5 2004, комби, фул екстри, 1,9 ТДИ 131к.с.- еми тази кола има 1200 лв. обслужване по думите на собственика. Егати и народното чудо- поддръжка като за Мерцедес, БМВ или Волво/Сааб, а пък си е "народната немска кола".
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Жоро първо ВАГ заявиха , че VW няма повече да е "народна кола" някъде в средата на 90-те . Второ дори на А3 или Голф4 с по-якото TDI ангренажния комплект си е има няма 1000-1200лв. да не споменаваме помпи-дюзи , маховици , ел.помпи за гориво и тн тъпотии !
Колегата си ни хвана за паднали от луната и бърза да ни обясни за поддръжките . Само да го светна , че дори Супра е с по-евтина поддръжка от Е30 или Е36 . Не говорим за М3 или S4/S6 !!! Ама е такива пичове се регват през има няма 2 седмици и пълнят форума с глупости !
Колегата си ни хвана за паднали от луната и бърза да ни обясни за поддръжките . Само да го светна , че дори Супра е с по-евтина поддръжка от Е30 или Е36 . Не говорим за М3 или S4/S6 !!! Ама е такива пичове се регват през има няма 2 седмици и пълнят форума с глупости !
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21 Ное 2010 18:48
Bass Man, абе колега никой нищо не ти обяснява!
Аз не желая VAG да обевяват, че вече не са народни коли. Като не са народни коли да не се казват "Кола за народа"(още повече, че за един немец или австриец да даде 25-30к евро за кола е няма нищо).
Като ще си мерят к*ра с Мерцедес, БМВ и други такива да се преименуват на "Кола на високата класа". Ама не им стиска щото жалкия им Файтон бе пълен провал както в Европа, така и в САЩ. А що се отнася до Мерцедес май във всички държави освен БГ е най-желаната кола висок клас? Защо ли е така? Защото името, цената и качеството не подлъгват хората. Пък и такава селения като тука и липса на морал няма дори и в страните от III свят!
П.П: Помолих ви за мнение относно този модел Авенсис, а без sstefan и още един-двама всички за VAG ми говорите. Това май беше ТОЙОТА КЛУБ БГ ФОРУМ или бъркам аз? Защото във ФОЛКСВАГЕН.БГ не защитават толкова яростно тая пуста, умряла VAG група.
Аз не желая VAG да обевяват, че вече не са народни коли. Като не са народни коли да не се казват "Кола за народа"(още повече, че за един немец или австриец да даде 25-30к евро за кола е няма нищо).
Като ще си мерят к*ра с Мерцедес, БМВ и други такива да се преименуват на "Кола на високата класа". Ама не им стиска щото жалкия им Файтон бе пълен провал както в Европа, така и в САЩ. А що се отнася до Мерцедес май във всички държави освен БГ е най-желаната кола висок клас? Защо ли е така? Защото името, цената и качеството не подлъгват хората. Пък и такава селения като тука и липса на морал няма дори и в страните от III свят!
П.П: Помолих ви за мнение относно този модел Авенсис, а без sstefan и още един-двама всички за VAG ми говорите. Това май беше ТОЙОТА КЛУБ БГ ФОРУМ или бъркам аз? Защото във ФОЛКСВАГЕН.БГ не защитават толкова яростно тая пуста, умряла VAG група.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Все си мисля , че и аз това казвам ???Georgiev666 написа:Bass Man, абе колега никой нищо не ти обяснява!
Аз не желая VAG да обевяват, че вече не са народни коли. Като не са народни коли да не се казват "Кола за народа"(още повече, че за един немец или австриец да даде 25-30к евро за кола е няма нищо).
Като ще си мерят к*ра с Мерцедес, БМВ и други такива да се преименуват на "Кола на високата класа". Ама не им стиска щото жалкия им Файтон бе пълен провал както в Европа, така и в САЩ. А що се отнася до Мерцедес май във всички държави освен БГ е най-желаната кола висок клас? Защо ли е така? Защото името, цената и качеството не подлъгват хората. Пък и такава селения като тука и липса на морал няма дори и в страните от III свят!
П.П: Помолих ви за мнение относно този модел Авенсис, а без sstefan и още един-двама всички за VAG ми говорите. Това май беше ТОЙОТА КЛУБ БГ ФОРУМ или бъркам аз? Защото във ФОЛКСВАГЕН.БГ не защитават толкова яростно тая пуста, умряла VAG група.
Иначе просто попаднахте в период в , който се регнаха още 2-3-ма VAG-агаджий и за това се получи този ефект . На хората тук не им дреме особенно за немските ндеклатенячета . Просто абсолютно периодично идва по някой да ни "отвори очите " . Явно ще трябва да си направим правило кажеш ли ВАГ или нещо свързано с тях 2 седмици почивка от форума .
Относно Авенсис-и 2000-2003 година има изписано много . И не само за тях . Общо взето в този период е препоръчитено да се ибягват Тойотите освен ако не е съвсем ясна сервизната история или пък много те кефи biggrin.gif . Защото ако ти се падне с тропнал маховик си отиваш с поне 1500лв. нагоре .
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Georgiev666 написа:П.П: Помолих ви за мнение относно този модел Авенсис, а без sstefan и още един-двама всички за VAG ми говорите. Това май беше ТОЙОТА КЛУБ БГ ФОРУМ или бъркам аз? Защото във ФОЛКСВАГЕН.БГ не защитават толкова яростно тая пуста, умряла VAG група.

Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Bass_Man написа: Относно Авенсис-и 2000-2003 година има изписано много . И не само за тях . Общо взето в този период е препоръчитено да се ибягват Тойотите освен ако не е съвсем ясна сервизната история или пък много те кефи biggrin.gif . Защото ако ти се падне с тропнал маховик си отиваш с поне 1500лв. нагоре .

Аз бях дотук ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта