Владислав, този спор съм го водел и аз, няма много смисъл отново да се спори. Ясно е, че е скъп за българина, защото няма нищо от гледна точка на данъчно облекчение или облекчение на първоначална всноска, както в някои по-западни нам страни в Евросъюза и Швейцария. Отностно горното съм склонен да се съглся че Приус може би е предназначен повече за Америка и Япония, а и като първоначална идея вероятно е бил насочен натам. Обаче политиката на някои държави отностно автомобилите с алтернативно задвижване, Приус става доста конкурентен и в Европа. Но само в тези държави където се подтиква финансово такъв автомобил. По медийното пространство наскоро бяха пуснали някакви идеи, че и в нас ще стане така, но вероятно чак след 2 до 5г, а може и да не е толлкова скоро. Наистина има много причини, поради които ако някой има 50 000лв в България за автомобил да си купи Приус, но те не са достатъчно силни. Една доста силна причина, ще е възможността да се зареждат батериите от домашната ел. мрежа, която Тойота лансира, че ще пусне съвсем скоро (до колкото си спомням от 2011г.). Честно казано дори и аз, който не съм привърженик от икономическа гледна точка на този вид автомобил в България, при такава възможност бих се замислил при следваща покупка.SFINKS написа:Приус не нито проектиран нито предназначен за Европейският пазар и поради тази причина не може да е конкурентен на европейските , особенно дизелови модели
Приус е правен основно за Японският и Американският пазар
Там му е силата , там се и продава най-много
Toyota Prius - малко реклама ;-)
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Пич , погледни http://www.metricmind.com/audi/main.htm, разгледай постигнатите характеристики, аз лично смятам, че са доста прилични (да не говорим, че вече има директива на Брюксел,ако не греша до 2020та, на всяка бензиностанция да има зарядно за батерии). И все пак - конверсията на тази А6-тица, без цената на возилото, без цената на труда, е около $26'000 т.е. повече от един Приус в щатите. Другия маниашки пример е известен - купето на Лотус Елиз на Тесла моторс, пробег с 1 зареждане <400 км, 0-100 км/ч - 4 секунди, цена - $99' 999. Така че качвай се на електричката, няма проблем biggrin.gifSFINKS написа: Аз лично , директно ще прескоча ерата на хибридите и ще си купя чисто електрически автомобил

Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Пич , с ел колите и тяхното развитие съм доста добре запознат
Примерите които си дал са смешни, ако до тях стигат познанията ти за ел.колите ... biggrin.gif
Има много по добри , потърси ..
Примерите които си дал са смешни, ако до тях стигат познанията ти за ел.колите ... biggrin.gif
Има много по добри , потърси ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
направо почвай да събираш парички biggrin.gif :SFINKS написа:Има много по добри , потърси ..
http://uk.cars.yahoo.com/18112010/36/t1 ... how-0.html
Т'ва не е ли логото на Дачия отпред laugh.gifScott написа:направо почвай да събираш парички biggrin.gif :SFINKS написа:Има много по добри , потърси ..
http://uk.cars.yahoo.com/18112010/36/t1 ... how-0.html
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Какви 1,000,000 километра? Човек, който си купува кола за 50,000 лева дали ще я търкаля 1,000,000 километра? Това да не е Ролс-Ройс, че да се оскъпява с времето?!?Bass_Man написа:
Този Авенсис не е автоматик !
И аз си навъртам километрите главно в града . Още по-елементарна става сметката , като му сложиш газ на Авенсиса но не са много тези , които достигат 300 000км. А както знаем от по-рано Приус стига без проблеми и до 1 000 000 км. И точно заради това става все по предпочитан за такси автомобил в Европа . Има възможност за разширяване на пакета с батерии и за постигане на още по-добър пробег на ток .
Та нали искахте качество ? Качеството струва пари . В момента хибридите на Тойота са най-здравите коли на пазара факт . Съответно имат и най-висока цена .
И това , че Приус бил само за Америка и Япония е абсолютно невярно . Автомобила е добре приет на всякъде по света . Но България не е страна в , която масово се карат нови автомобили било то от частни или от юридически лица . Тук пазара на нови автомобили , като цяло е смешен така , че въобще няма как да се съди по него за каквото и да било .
Тук масовата кола е в диапазона 2000-6000лв. така , че Приуса не стои на дневен ред .
Логиката ми е проста и ефективна - вземам бензинов или дизелов автомобил, средна работа - Пежо, Форд, Тойота и т.н. Менкам ги за по-интересно. За 5 години, му навъртам около 100,000 километра. Продавам го за около 15,000 и се качвам в нов автомобил.
Какви 1,000,000 километра - аз да не съм женен за тая кола?!?
За 100,000 километра никоя кола не прави въртели, поне при мен. Плащаш само за консумативи и си най-щастливия човек... След 5-6 години скачаш в следващата генерация и пак си с нова кола.
А тоя Приус, струва повече от средна кола, КАСКО-то му е по-скъпо от средна ръка, продава се по-трудно и трябва да се убеждаваме, че няма проблем с батерии и сервизи. Определено е средна работа, не е като да кажеш, че Мерц или БМВ. 50,000 лева и нагоре бих дал само за Лексус. Не е идеята да си вземаш скъпа Тойота. Сигурно само аз разсъждавам така, и сигурно затова има продадени 500 Авенсиса от последната генерация и само 5 Приуса.
След 100,000 километра и 5 години примерно Приуса ще си избие разликата, но за тези 5 години аз ще съм 15,000 лева напред. Едно е да си напред с по 10-15 лева на зареждане, друго си е 15,000 лева, което си е баля и то сега...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами посмилси малко ве Дришко базара не си само ти ве пич . Един бакшиш 1 000 000 км може да ги направи за няколко години . Особенно в по-големите държави ! Въпреки , че и при нас бакшишите сменяват масло на 2-3 месеца . Другото основно нещо е , че автомобил , който има толкова голям ресурс за твоя пробег трябва да е абсолютно безпроблемен . Освен това автомобила е по-просторен от повечето автомобили среден калс - БМВ 5 , Ауди 6 , Пасат и МБ Е клас . Които за 50 000лв автоматик не можеш да си ги купиш . Вярно по-мощни са но пък разхода им е доста по-далеч . Та колата си е много добре позиционирана . И сравнението и с някакви Пежа дето дори нямат автоматик е меко казано смешно ! Това е автомобил , който се кара елементарно и леко и е супер икономичен , с голям вътрешен обем и чудесна цена за екстрите , които има . В момента това е автомобила , който представлява Японското качество и го прави много добре ! Автомобила е иделен и за компании , които имат работа с автомобили и могат да си позволят Авенсис , БМВ 5 , Ауди А6 и тн . Те нито ще се състезават нито ще бързат да ги продават защотот е излязъл новия модел . И не случайно , като бях в Израел новите автомобили сигурно 30% бяха Авенсис и повечето служебни . Ако искаш да разчиташ на колата това е чудесен избор . Та автомобила си има приложение и заради някакви скъсани Бълграчета няма кой да го продава без пари .
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Да не си се срещал очи в очи с LEXUS ..... някой беше казал, че всички болести са заразни. В три изречения употреби целия ресурс от епитети на автомобилен джамбазин за една седмицаBass_Man написа:... Другото основно нещо е , че автомобил , който има толкова голям ресурс за твоя пробег трябва да е абсолютно безпроблемен . Освен това автомобила е по-просторен от повечето автомобили среден калс - БМВ 5 , Ауди 6 , Пасат и МБ Е клас . Които за 50 000лв автоматик не можеш да си ги купиш . Вярно по-мощни са но пък разхода им е доста по-далеч . Та колата си е много добре позиционирана . И сравнението и с някакви Пежа дето дори нямат автоматик е меко казано смешно ! Това е автомобил , който се кара елементарно и леко и е супер икономичен , с голям вътрешен обем и чудесна цена за екстрите , които има . В момента това е автомобила , който представлява Японското качество и го прави много добре ! Автомобила е иделен и за компании , които имат работа с автомобили и могат да си позволят Авенсис , БМВ 5 , Ауди А6 и тн . Те нито ще се състезават нито ще бързат да ги продават защотот е излязъл новия модел . И не случайно , като бях в Израел новите автомобили сигурно 30% бяха Авенсис и повечето служебни . Ако искаш да разчиташ на колата това е чудесен избор ...

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Спора ми звучи по следния начин:Донесоха ми портативен транзистор SONY,хем малък,хем много станции лови и батериите не се свършват.Отговор:Не знам за какво ми е туй SONY,аз ХОРИЗОНТ и на стария VEF си го ловя без проблеми.Пояснявам,че разговора е проведен в китно лудогорско село в края на 70-те години.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Bass_Man написа: Та автомобила си има приложение и заради някакви скъсани Бълграчета няма кой да го продава без пари .



Ти да не би да си се /бахти българсия език...Scott написа:Да не си се срещал очи в очи с LEXUS .....

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не ве понеже много се кефе на аЛудито и иска ся и нас да зариби ма ни стаа тъз работа тика . Иначе чисто теиртично за хора , които могат да си позволят лекомислено смяна на автомобила през три години за да ходят на работа с него и да си му плащат цялата поддръжка е абсолютно безразлично какво ще си купят . И определено Приуса не предлага някакви велики неща , а само безобразна здравина , малък разход , комфорт и лекота на управление .
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Да ве, ама нали се сещаш че да сравняваш Приус с А6, БМВ 5, Е-клас и подобни по комфорт и просторност е смехотворно. И също да си мислиш че маркетинговата стратегия на Приус е насочен към този сегмент.Bass_Man написа:Не ве понеже много се кефе на аЛудито...

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи по просторност не е смехотворно защото нито една от тези вече не е широка/голяма от вътре . Но ако ги сравним по цена , здравина и разходи за поддръжка е тогава вече ще стане смехотворно . Имам няколко познати "лонгури" по 190-210см и нито една от тези коли не им е комфортна ами по-скоро им се явява , като най-ниската в , която влизат що годе добре . А пък Аудитата са супер тесни ! А4 в момента , като се качат 4-ма със среден ръст и се чувстват , като в консервна кутия .Scott написа:Да ве, ама нали се сещаш че да сравняваш Приус с А6, БМВ 5, Е-клас и подобни по комфорт и просторност ............Bass_Man написа:Не ве понеже много се кефе на аЛудито...
Та няма лошо но самия фалт , че си си взел А6 да си ходиш на работа говори колко е комфортно и просторно


BTW няма нищо лошо човек да си има добър стандарт и да си купува каквото му хрумне

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта