Yaris
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Scott написа:няма да се питаме за годините повече, всичко е ясноdesSs написа:полигона беше част от шофьорския курс...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Това с чука няма да помогне в случая.А Яриса верно си е много сладурски.Особено като опъна някоя баварка на сфетофара-направо му развалям вечерята.Кат ма настигне на другия отваря прозореца и почва:Абе пу... заспала,ти кого ...? и като ме види в целия ми блясък физиономията му придобива напълно говежди оттенък/нещо от сорта "тоз как се е събрал вътре"/.Абе Яриса си е скрита лимонка без никакво съмнение.zi_zi_top написа:Scott написа:няма да се питаме за годините повече, всичко е ясноdesSs написа:полигона беше част от шофьорския курс...
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
не знам как го правите този разход 4-5 на 100?!? Аз имам Ярис 1.3 Сол 2008-ма година - на жена ми (хич не струваше 24к, а към 30к, като имаше и още екстри за добавяне - това в отговор на колегата, който каза, че на целата екстра струвала 24к). Колата е супер за града - динамична и много, ама много маневрена, мога да твърдя, че малко коли могат да и се опрат на маневреност (за видимостта, не мога да кажа, че има проблем с видимостта на заден ход, но тя се паркира толкова лесно, че можеш да паркираш и без да гледаш
). Разхода в града е по-скоро 8, а зимата, дори отива към 9, на магистрала - около 7-8, а по първокласните пътища с 90-100 км/ч - може да падне и на 5.
За вървенето - 1.3 бензин определено не е най-вървящият мотор, Д4Д-то върви в пъти повече, особено ако не е оборудвано с онази пародия на автоматик, ММТ ли е незнам какво е, но определено е едно от най-смешните технически решения, които съм виждал - сменява си скоростите, когато си му е кеф. Става за каране само в Ес режим, но пък тогава много вдига разхода.
Иначе колата е супер - стана на 40 000 км, не сме имали никакви проблеми досега, надявам се и занапред да е така. Доста често горят крушки отзад - общо взето винаги има нещо, което не свети
. Централното разположение на таблото ме дразнеше много в началото, но се свиква. Аз много псувах, че са го сложили там, но после свикнах и сега във Версото ми е странно като се возя. Минуса на централното табло е, че пасажера лесно вижда скоростта, с която се движиш и ако е жена ти, много крещи да намалиш
))))

За вървенето - 1.3 бензин определено не е най-вървящият мотор, Д4Д-то върви в пъти повече, особено ако не е оборудвано с онази пародия на автоматик, ММТ ли е незнам какво е, но определено е едно от най-смешните технически решения, които съм виждал - сменява си скоростите, когато си му е кеф. Става за каране само в Ес режим, но пък тогава много вдига разхода.
Иначе колата е супер - стана на 40 000 км, не сме имали никакви проблеми досега, надявам се и занапред да е така. Доста често горят крушки отзад - общо взето винаги има нещо, което не свети


как го реши това само ти си знаеш.. след тест на Ярис 1.0 в D4D-то имах чувството,че управлявам танкер.Басмане точно обратното е на това,което казваш.VVT (поне 1.0 и 1.33) създава усещане за бързина и е много адекватно и при ниски обороти,но всъщност не върви толкова,докато печките са доста мудни,но при тежък крак излитат. естествено говоря само за малолитражките на Тойота,като моята и Яриса,щото съм ги тествал.gh0s7r1d3r написа: За вървенето - 1.3 бензин определено не е най-вървящият мотор, Д4Д-то върви в пъти повече
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Aми реших го след 45000 км на Ярис 1.3 2008 г. - може да създава усещане, че върви, но всъщност не върви кой знае колко. пък 1.0 си представям...
Д4Д-то мога да твърдя, че е друга устория. Говоря за последното поколение, след 2007ма, за предишните незнам. Върви доста повече от бензина, а сравнено с конкурентите си направо лети (например 206 1.4 ХДИ)
Д4Д-то мога да твърдя, че е друга устория. Говоря за последното поколение, след 2007ма, за предишните незнам. Върви доста повече от бензина, а сравнено с конкурентите си направо лети (например 206 1.4 ХДИ)
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Ами незнам поради каква причина няма как да върви повече, но ако четеш спец. в интернет и си вадиш заключения, това си е твой проблем. Аз съм тествал моята с Д4Д ММТ-то на братовчед ми и с Д4Д 6ск. на един приятел, и Д4Д-тата вървят В ПЪТИ ПОВЕЧЕ.Bass_Man написа:Нали знаеш , че няма как D4D-то да върви в пъти повече ?![]()
Просто , че така ги усещаш нещата не значи , че са така на яве.
ако под вървене разбираш ускорение,то Aurisgh0s7r1d3r написа:...
1,4 D4D от 2007-ма, 0-100км/ч = 12сек.
1,4 D4D следващото поколение с 6 ск. = 11,9сек
по каталог. Разликата не е фрапираща,така че си имам идея за какво говоря.
Спор няма обаче,че са по-бързи от бензинките в същия клас
Новия Ярис
МТ
1,33 бензин/100к.с. - 0-100км/ч - 11,7 сек
1,4 дизел/90к.с. - 10,7 сек
по каталог.
В Яриса,като по-лек усещането сигурно е по-различно,но Ауриса се усеща тежък и муден с този ДВГ и определено не "върви" много ако не го настъпваш както трябва
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Dizzle написа:ако под вървене разбираш ускорение,то Aurisgh0s7r1d3r написа:...
1,4 D4D от 2007-ма, 0-100км/ч = 12сек.
1,4 D4D следващото поколение с 6 ск. = 11,9сек
по каталог. Разликата не е фрапираща,така че си имам идея за какво говоря.
Спор няма обаче,че са по-бързи от бензинките в същия клас
Новия Ярис
МТ
1,33 бензин/100к.с. - 0-100км/ч - 11,7 сек
1,4 дизел/90к.с. - 10,7 сек
по каталог.
В Яриса,като по-лек усещането сигурно е по-различно,но Ауриса се усеща тежък и муден с този ДВГ и определено не "върви" много ако не го настъпваш както трябва
Ааааа, ние не сме се разбрали, аз исках да кажа, че 1.4 Д4Д качен на Ярис върви много хубаво и много повече от бензиновия, за Ауриса знам, че е малко слаб.
Потвърждавам , 1.4 дизела върви повече от 1.3 бензина
И във Ярис и в Корола и в каквото и да е
В първите метри Яриса с 1.3 дърпа мноого добре , но дотам , после само бучи и не върви .
При дизела е по друго , хем бучи хем върви laugh.gif
И във Ярис и в Корола и в каквото и да е
В първите метри Яриса с 1.3 дърпа мноого добре , но дотам , после само бучи и не върви .
При дизела е по друго , хем бучи хем върви laugh.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
то между другото 1.4 дизела всъщност е 1365cc ,което си е доста близо до 1,33, така че явно при малолитражките дизела е по-добрия вариантSFINKS написа:Потвърждавам , 1.4 дизела върви повече от 1.3 бензина
И във Ярис и в Корола и в каквото и да е
В първите метри Яриса с 1.3 дърпа мноого добре , но дотам , после само бучи и не върви .
При дизела е по друго , хем бучи хем върви laugh.gif
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
И колко точно ПЪТИ В ПОВЕЧЕ?А може би проценти в повече,колега.И толкова процента повече плащаш,колега.Само стойността на поддръжката е ПЪТИ В ПОВЕЧЕ.gh0s7r1d3r написа:Ами незнам поради каква причина няма как да върви повече, но ако четеш спец. в интернет и си вадиш заключения, това си е твой проблем. Аз съм тествал моята с Д4Д ММТ-то на братовчед ми и с Д4Д 6ск. на един приятел, и Д4Д-тата вървят В ПЪТИ ПОВЕЧЕ.Bass_Man написа:Нали знаеш , че няма как D4D-то да върви в пъти повече ?![]()
Просто , че така ги усещаш нещата не значи , че са така на яве.
а стига сте бъркали понятието мощност с другото---въртящ момент.....естествено е човек който кара дизел и седне в бензин //дори и по-мощен//да му се стори по-слаб.на едното "златния вървеж"е между 2 и 4000об. а на другото между 4 и 6000об.--говоря за масовите автомобили
лично аз каквито експирименти съм правил с автомобили--бенз и дизел----сигурно и тия дето пишат мощноста и времето за ускорение в техническата документация не са ги правили biggrin.gif въртящият момент създава една ИЛЮЗИЯ за вървеж.ако има русенци --надъхани---нека пробват баира за николово.лично аз там си проверявам мощността.сега не ми се изброяват коли и километри в час но давам пример----с А3-ДИЗЕЛ-110кс горе излизам с 140 на 4-та а на 5-та 130.голф4-110 плюс нормален чип//около 145кс//--горе излизам 160 на 4-та и 150 ако съм на пета.това че на по ниската предавка на баира горе съм с по-висока скорост тряяяя ви говори нещо
сега с ярето максимума с който съм излизал горе е 145
няма да казвам на коя предавка и с кви обороти щото няма да ми уважат гаранцията а още съм на 8 000км.като бях на 3-4000км--излизах едва със 128-------явно че се разработва курника.ай русенците да пробват с ква скорост качват николовския баир и пак ще говорим за бензин или дизел
ще ви кажа едно---мощносста си е мощност а въртящия момент си е въртящ момент............който знае как се борави с машината тряяяя ги знае тия неща а не да ми говори че виж ти...как варви мойта печка biggrin.gif и мойте мнооо варвяха ама...........айди лека нощ
аааа забравих да добавя че на стоков дизелов ваг 110кс му дават ускорение от 0-100---10 секунди а на ярето ми което карам в момента му дава от 0-100----11.7 секунди.а сега който му се мисли и чете да погледне горе показателите
не ми се дават и друи примери..........няма смисъл






Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта