Най-предпочитаната марка в България

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 18 Ное 2010 23:20

Разделението е в цените - или може би супърба е на цената на А6? Какъв е смисъла да има различни мотори за бентли и а8 - разликата там е в оборудване, интериор, дизайн, пък ако щеш, много хора ги купуват само заради имиджа? Или обратното - има и такива клиенти, които искат да не се набиват на очи, а да карат
Нещо лошо ли има в двигателите на А8, че да не вършат работа за бентли?
Смисълът много модели да ползват общи платформи и двигатели е да се унифицират детайлите, за да може да се намали цената без да се удря върху качеството? Да не се разработват 2 отделни мотора, щото този от ниския клас бил олекотен и не върви да се изложиш на лексус с него?
Другото е, че имаш избор - можеш да си купиш кола 150коня примерно ( 1.8Т, или дизел), сложен на от Октавия, до А6? През голф, бора, А3, А4, пасат ... Кеф ти алуминиево окачване, кеф ти желязно. Кеф ти торсен, кеф ти халдекс, кеф ти предно ... Кеф ти комби, седан, ван, хечбек ...



Ако го погледнеш като марка, Тойота ползва горивни системи (и бензин, и дизел) на Денсо? Колко са обвързани двете фирми незнам, но е подобно на БОШ и повечето европейски производители.

Относно 2.5ТДИ и х25TDS - предполагам, разхода е доста различен? Директното впръскване не се ползваше за леки автомобили поради липсата на технологии да се направят гориво-нагнетателни системи с достатъчно високо налягане и прецизно дозиране. Големите камиони от край време са си директно пръскане точно заради по-добрата икономичност на директното впръскване. Който е ходил в казарма ще помни Праги-те - не ги знам коя година са, ама са директно връскване, и палят много добре дори зимата.
Тъй де, директното впръскване дава икономичност. А относно мощността - ми предкамерните повечето имат макс мощност на около 5000 об/мин. Директните (преди common rail) са на 3700 (ВАГ), 4000, до 4500 об/мин. Затова ТДС-а е по-мощен, но и по-неикономичен.
Другият проблем на директното впръскване е, че изисква много по-прецизен контрол на налягането при впръскване - на предкамерните няма нужда от такова нещо, понеже има лимитирано сечение на канала за връзка от предкамерата до основната камера, и налягането се ограничава естествено. При директните няма такова нещо, и затова те се водят доста по-шумни, с по-твърда работа. За да станат използваеми за леки коли ги направиха (VP, VE помпите) с дюзи с две впръсквания - предварително и основно, за да може налягането да се качва плавно и "да не трака като помпа-дюза".
Феновете на италианските коли се кефят на "multijet" - 6-фазно впръскване на common rail дизела. Само че не знаят че първият мотор с използване на този вариант на бошовски common rail е на ... ауди, 3.0 ТДИ.

Незнам дали познаваш начина на работа в развойните отдели на високотехнологичните западни фирми (включвам всички авто производители в това число), и е малко смешно да твърдиш, че 4-5 човека ще направят нещо по-добро от няколко стотин (дето имат възможността да харчат и купуват ноу-хау ако някъде нещо им трябва). Доста време съм прекарал точно в такива условия в DE, и имам някаква ориентация.
Не се засягай, не се познаваме, но това си е нашенска черта - ще седнем с аверите от квартала, и ще барнем едно турбо кит-че дето ще размаже Вейрона...
Тая турбина, дето Гарет (или които и да е там) на вас ще ви я продаде за 1000 евра (щото поръчвате 10 броя), за сериино производство (тойота, УАЗ, който и да е) ще струва наполовина ... Или имате софтуера и компютрите да моделирате въздушни потоци и горивни процеси, или каквото там се изисква? Щото от тоя компресор вие ще извадите 700 коня, а с повече смятане (и пари за проба-грешки) те ще изкарат малко повече?
Че има гении, няма спор, ама сме на изчезване ... biggrin.gif . Критериите при правене на тунинг нямат общо с тези на сериен автомобил. Съвсем простичко, като ти напомпят колата от 200 на 800 коня, ще се сетят ли да ти сложат двойно по-голям резервоар че да не ти развалят средната скорост по магистралата? Ако сменят наистина всичко, колата ще ти излезе 2-но по-скъпа от вейрона ...

Каква гаранция при 1000000 ли - ми такава, за 1000000? Като си дал толкова, нямаш нужда от гаранция ли? Ми нали най-елементарното обслужване ще ти струва .... или ще отидеш да купуваш части за Вейрона от ауто-плюс-а ?

Колко от тия тунинги ще изкарат 3-4 часа напън на писта примерно, на макс мощност - щото при вейрона това е решено с 6 радиатора за охлаждане. Ония клипчета с турбота на суприте дето вадят 800 коня сме ги гледали - ама дали на такова напъване ще изкара и 10 минути? Да се покажеш на някои (един) светофар става...
(Хей, този вейрон хич не го харесвам, безсмислена за мен кола. Ама явно има смисъл - дори да е на загуба, ВАГ си прави доста добра реклама).

Ако говорим за вариантите, при които тунинга е с цел да се постигне нещо, което не се предлага сериино, ще го приема. Ама от един редови сивик да направиш еквивалент на супра примерно, колко пари ще ти трябват, и какво ще остане от оригиналната кола? Ни окачване, ни трансмисия, ни мотор, ни спирачки. Че и купето няма да е достатъчно здраво?

Какво разработват ВАГ ли - работата им е да правят коли. За останалото всички фирми ползват поддоставчици (май само субару се ограничават / ограничаваха). Т.е., от тях се иска да изберат правилните компоненти (горивна система, турбо и т.н. от ДРУГИ фирми) и на тяхна база да създадат добър ДВИГАТЕЛ, с който пък да направят добър АВТОМОБИЛ. За мен като потребител е безинтересно дали мотора е толкова добър заради Денсо/Делфи/Бош, или пък обратното - кои е виновен за издънките (поляците ли не могат да сглабят тойоти, или чехите са баш майсторите на шкодите).

Е, няма лошо да има развойна дейност на по-ниското ниво, ама ако здравината на двигателите и кутии ще страда понеже разработваме нов супер-хибрид, значи не им стигат ресурсите, или не могат да ги изразходват правилно (саке и гейши)?
Като направят "перфектния автомобил" (т.е., такъв без дефекти от сорта на "тия кутии така си хъркат на първа"), нека копаят в космически технологии.

Тойота да не би да имат някаква сериозна разработка, от сорта на common rail, GDI или нещо подобно? Признавам че са силни в хибридите, само че там моята информация (снимки на платките) е че електрониката пак е на Денсо? Вярно, като за 90-те е на космическо ниво, но не се знае кой стои зад нея.
А относно хибридите, те са временно явление - стъпка настрани от петрола, ама не могат без него.
Моите уважения ще бъдат за фирмата, която направи напълно електрически автомобил, или пък автомобил с горивни клетки.

Като кажеш, че ВАГ нямат история в дизелите - ми точно прословутата помпа-дюза е нещо, което те са си разработили.
Да не казвам тойота, ама коя друга автомобилна фирма може да се похвали с нещо подобно? Имат си кусури ПД-тата, ама не смятам че са по-проблемни от комън рейла. С хубава нафта и двете системи изкарват достатъчно много.
В състезанията - ми ако Ф1 е единственото състезание, да, нямат много участие. Ами има доста други класове, например 24 часа на Льо Ман, където не е като да не са се отчели (вярно, с Ауди, ма то бая отдавна е към тях).

Спорът е за чесане на пръстите - но нали затова сме в общи теми. Аз защитавам тезата, че ВАГ са най-малкото на нивото на тойота! И поне аз не знам за техни издънки, които да са съсвем базовите неща в автомобила - двигател, скорости ? Тук може и просто да не съм запознат достатъчно.

Между другото, пиша и в други форуми. Навсякъде е горе-долу едно и също - моята марка е по-по най. И никъде не се радват на критика ...
А по-по-най кола няма - Убаво еФтино нЕма ( Аман от скъпи боклуци)
Истината е да има максималната информация, за да може всеки да си избере подходящия модел? Ако някъде бъркам във фактите, коригирайте ме. Така и аз ще получа повече от така нужната ни информация.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 18 Ное 2010 23:45

gicho написа:... Аз защитавам тезата, че ВАГ са най-малкото на нивото на тойота! И поне аз не знам за техни издънки, които да са съсвем базовите неща в автомобила - двигател, скорости ? Тук може и просто да не съм запознат достатъчно.

хмм след това изказване очаквам намеса на LEXUS ! biggrin.gif

значи грешката в разсъжденията ти е,че обсъждаш само проектното решение.така е,разбира се немците правят едни от най-добрите автомобили. но според мен критерия надеждност при тях е на доста по-ниско ниво от други доста по-евтини марки,и то най-вече в горепосочената от теб област мотор-скорости.имам лични наблюдения през последните 20-ина години и знам за какво говоря.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 18 Ное 2010 23:57

gicho аре покажи според ТУВ кога ВАГ са сили на едно от 1-5 място последните 10 години, щото немога да се сетя как са на нивото на тойота, при условие, че ваг се сравнява с европейските модели на тойота (правени в ЕВропа)

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 19 Ное 2010 00:02

Истината е горе-долу следната:всеки кара каквото му харесва.В този форум на повечето ни харесва Тойота.Спорно е дали имаме вкус за марки или не,ама факта е че харесваме Тойота.И е напълно безмислена загуба на време и енергия в тоз форум да се възхваляват други марки,особено ВАГ.Просто защото възхвалите отиват на вятъра.Колегата нека разбере че след това което съм написъл вече е безмислено да продължава с ВАГ,защото почва да звучи като грубо заяждане и може да доведе само до още по-остри реплики от страна на някои съфорумници.Демонстрираните познания с нищо не могат да променят ситуацията.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 19 Ное 2010 00:44

Въпроса е , че не трябва да се оставят такива мисли бе коментар . Защото утре ще влезнат хора , които не разбират ще прочетат и ще си кажат "брей тез ВАГ голяма работа " . А то истината е , че са само голяма ама без работа .
martod написа:Може да са и по технология на БЕРУ laugh.gif , ама са с директно впръскване на бензина (технология разработена от Мицубиши) .. tongue.gif
А относно икономичността, http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/32025.html ти колко коли знаеш, със същите килограми,със същата мощност, със система 4Х4 и с подобен разход на гориво ? ..
Аве марто гледай сега какво става .
3.2 FSI (265Hp) Quattro Ауди-то:
Время разгона (0-100 км/ч) 6,6 c
Расход топлива в городе 13,0 л/100км
Расход топлива на шоссе 6,8 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 9,1 л/100км
Экологический стандарт EURO IV
Объем топливного бака 64 л
Снаряженная масса автомобиля 1630 кг

530xi (258Hp) BMW -малко дърто ама се държи
Время разгона (0-100 км/ч) 6.8 c
Расход топлива в городе 13.6 л/100км
Расход топлива на шоссе 7.4 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1595 кг

Я да видим най-новото БМВ :
То пък го няма Х ама нищо ще вземем по-мощното и турбо :
535i (306Hp)

Время разгона (0-100 км/ч) 6 (6.1) c
Расход топлива в городе 11.8 (11.9) л/100км
Расход топлива на шоссе 6.6 (6.4) л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 8.5 (8.4) л/100км
Экологический стандарт EURO V
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1760 кг

И каква стана тя ? По-мощно , по-тежко , турбо и по-малко харчи . Е да не е Х но предполагам , че по-късно ще има Х версия и тя ще харчи 10-15% повече гориво , което пак ще е доста по-ниско от Ауди-то .

Я да видим един дърт Lexus / GS III / 300 AWD (245 Hp)
Время разгона (0-100 км/ч) 6.9 c
Расход топлива в городе 11.2 л/100км
Расход топлива на шоссе 8.7 л/100км
Объем топливного бака 71 л
Снаряженная масса автомобиля 1720 кг
По-малко градско по-голямо извън градско . За 2004-та година е добре мисля ?

Та хубаво нещо е директното впръскване ама не при този двигател точно :thumbsup: .

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 19 Ное 2010 01:01

Гичо ти си сигурно 10-тия или 15-тия човек в този форум , който се регва и на до 100-но мнение започва да обяснява ВАГ на какво ниво са и какви са великани . Айде ако обичаш попрочети малко повече за реалните технически предимства и недостатъци и тогава пиши постове по 100 реда . Защото на другата страница не знаеш защо ВАГ са се отакзали от помпа-дюзата , а на тази вече влизаш във отделите и обяснваш за детайлите .
Просто няма смисъл да се пускат такива постове само с размисли . Това не е литературен форум и тук не се оценяват възможностите да се размишлява над дадена тема . Ако имаш технически доказателства за превъзходството на ВАГ над когото и да било напиши ги . Но такива аз мисля .... сигурно е ........ може би ...... по една страница са определено безмислени . Давам ти пример " ами TDS може да е по-мощен от TDI но сигурно разхода му е по-голям ....." . Не можеш да си градиш теорията на сигурно нещо си . Или проверяваш дали е така и колко е точно или няма смисъл да размишляваш .

Мога да ти отговоря ред по ред на твоя пост ама загубеното време никой не ми го плаща ! Та ако имаш въпроси или неясноти първо питай после давай мнение . И да ти кажа със сигурност имидж не се прави с ползване на евтини детайли от масови автомобили ! А относно възможностите на отделите и тунерите си в много голяма грешка . Бъркаш администрацията с инженерите . И за твое сведение на Супра състезателния двигател е бил 4 цилиндров 3SGTE 2000 кубика със рестриктори за 500 коня . Ти си прави сметка ако можеш дали 6 цилиндров редови 3000 кубика с два пъти даване на газ ще се разпадне на пистата до велкия Вейрън biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . А така или иначе Вейрън никога никъде не се е състезавал та не се знае дали и тези радиатори ще са му достатъчни tongue.gif .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 19 Ное 2010 09:01

Bass_Man написа:
Аве марто гледай сега какво става .
3.2 FSI (265Hp) Quattro Ауди-то:
Время разгона (0-100 км/ч) 6,6 c
Расход топлива в городе 13,0 л/100км
Расход топлива на шоссе 6,8 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 9,1 л/100км
Экологический стандарт EURO IV
Объем топливного бака 64 л
Снаряженная масса автомобиля 1630 кг

530xi (258Hp) BMW -малко дърто ама се държи
Время разгона (0-100 км/ч) 6.8 c
Расход топлива в городе 13.6 л/100км
Расход топлива на шоссе 7.4 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1595 кг
Ами колкото и да гледам, когато пък на Аудито мотора е по малък с 200 кубика, разхода става с по литър по нисък от на БМВ-то, пък килограмите му с 140 отгоре .. tongue.gif
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/36918.html
Ама то, каква технология е това директното впръскване, щом на близо 2 тона машина и близо 3000 кубика мотор дава 6.5 на дълго и 12 в града .. biggrin.gif
Пък и не е разработка на Тойота .. Друго си е да седнеш в 3000 кубиковата Супра и да ти праска 10 на дълго и 18 в града и после да си викаш : "кефът няма цена" .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 19 Ное 2010 09:37

Колега gicho,направи едно просто сравнение по модели от последните 10-ина години,и кажи че Toyota не е по-здравия,качествен и дълговечен автомобил.И Yaris-a е по-здрав от Polo,и Corolla е по-здрава от Golf,и Avensis е по-здрав от Pasat.Има и нещо друго-с какво оправдаваш експанзията на Toyota на българския пазар?Не е по-ефтина,не е по-красива,няма повече екстри,но се кара все по-масово...Явно сме много тъпа нация да купуваме този продукт толкова много...А по отношение на развойната дейност-можеш да си сигурен че марката като такава разполга с достатъчно потенциал да вкарва всякакви нововъведения в колите си,но тъй като за TMC е важно да печели, много често икономическия интерес е по-важен от технологичните новости които биха могли да се покажат.Порови се малко и ми кажи коя друга автомобилна марка е водеща в роботиката и кибернетиката?Защото за японеца е ясно-след известен брой години човека няма да е шофьор в собствения си автомобил. :thumbsup:
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 19 Ное 2010 12:11

Мда, явно нещата отиват в грешната посока ...

Една от причините тойота да се продават в БГ - гледаш марки, модели, цени - стигаш до тойота - хоп, ей, тоя аурис излиза на цената на фокус бре? Ма това е ТОЙОТА бе, ти виждал ли си тойота да не запали? Купувам я, тя е желязна, къв е тоя форд, той е боклук?
А, ма тя не била кой знае какво - що така, питаш. Ми за толкова пари - толкова получаваш, какво очакваш, нормално е ...

Кое е сбърканото тука - ми очакванията за качеството може би?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 19 Ное 2010 12:21

Да,това е разковничето.Не е толкова желязна,колкото очакваш,но е по-желязна от конкуренцията.Вече никой няма интерес да произвежда вечен продукт...Карай 3 години,или 100 000 и взимай нов.И ако някой очаква че за 100 000 няма да има повреди-горчиво се лъже.Ще има-въпроса е колко и какви.Та така,японските автомобили пак ще са най-здравите,но не толкова,колкото отпреди 20 години.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 19 Ное 2010 13:50

Владислав написа:но е по-желязна от конкуренцията
Точно това е въпросът - спорим дали е така наистина?
Сигурно има и по-калпави коли, ама аз казвам, че Хюндай например за същите пари (в най-лошия случай) са по-здрави, но по-малко престижни и може би по-дървени ... И по-трудно продаваеми втора ръка на БГ пазара ...
Карай 3 години,или 100 000 и взимай нов
Влече ме, ама засега не смятам че в БГ си заслужава - "доброжелатели" колкото искаш, дилърите и те едни хубостници. И въпросът е в този случай като вземеш да я продаваш, колко от стойността си ще е запазила. Като гледам, авензисите от 2000-2002 по-евтини от октавиите примерно ... wink.gif
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 19 Ное 2010 14:38

gicho написа:Точно това е въпросът - спорим дали е така наистина?
не се хаби, няма да получиш свестен отговор. Една от типичните черти на българина е страха да не 'се мине', вследствие на това, дори и да го е направил, никога не си признава biggrin.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6166
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 19 Ное 2010 14:49

gicho написа:....
Сигурно има и по-калпави коли, ама аз казвам, че Хюндай например за същите пари (в най-лошия случай) са по-здрави, но по-малко престижни и може би по-дървени ... И по-трудно продаваеми втора ръка на БГ пазара ...
..
Абе един познат имаше Соната от магазина....
След няколко внезапни изгасвания, тегления, пътни помощи и т.н. се освободи от нея, подарявайки я на свой роднина laugh.gif
Който успешно направи така нужния и основен ремонт на двигателя и ходова част на 100х.км.....
И си я кара така... Чакайки да навърти още 100х.км за последващия основен ремонт laugh.gif
Дали е бил куца изработка конкретния автомобил - не знам.... Само факти...

П.С. няма да сравнявам с моя Авенсис - пишем го грешна сглобка laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 19 Ное 2010 15:43

Хюндай върви по пътя на Тойота и започват да правят все по-качествен продукт.Така че е логично да са сериозен конкурент...Дали са по-здрави е много относително-не съм имал Хюндай, а слушам само познатите си.За остатъчната цена няма какво да се притесняваш-в процентно отношение спрямо цената като нов автомобил Тойота се представя отлично.Могат да се дават примери безброй.За добро,или лошо най-голямо доверие заслужават прегледите на TUV.Там Тойота има сериозни позиции.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Ное 2010 04:29

martod написа: Ама то, каква технология е това директното впръскване, щом на близо 2 тона машина и близо 3000 кубика мотор дава 6.5 на дълго и 12 в града .. biggrin.gif
Пък и не е разработка на Тойота .. Друго си е да седнеш в 3000 кубиковата Супра и да ти праска 10 на дълго и 18 в града и после да си викаш : "кефът няма цена" .. biggrin.gif
Аве Марти я виж коя година е това БМВ я виж Аудито преди да се искажеш пак авторитетно . Защо не коментираш Новото , което е турбо ? Този мотор сигурно е възможно най-смотания на ВАГ ама явно ти е легнал на сърцето та него го даваш .
А относно Супрата ти не ме мисли , както и другите дето карат Супри ние си знаем за какво ги караме и колко харчат градско и извън-градско и знаем и после какво си викаме tongue.gif .
Иначе по тая логика сигурно тия с Туареците V10 и Q7 W12 какво ли си викат а ? Хем са модерни , хем са с директно впръскване и под 20 не могат да паднат и извънградско ...........
Вземи си купи едно Ауди да ти мине мерака :thumbsup: .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта