Или не светва от ламбдата, или въобще не свети ЧЕК-a biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Това също може да се погледне - "добросъвестни" търговци колкото искаш.
Не знам как е на този мотор, но масово моно инжекциите от началото на 90-те не светват чек при махане на ламбдата...
Ламбда сонда Starlet 91г.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Няма как да я пробвам на моята кола как работи защото продадох Старлета който е в движение. Но идваш закачаме на твоята (то там е важно как се държи) и ако ти хареса нещо ще измислим.
Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.
Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Днеска отворих тая проклета сонда и се оказа че двете жички бяха стопени и се допираха една до друга а отгоре бяха закрити със някакъв изолиращ маркуч но го махнах и какво да видя целите оголениPESHO OT MARS написа:Няма как да я пробвам на моята кола как работи защото продадох Старлета който е в движение. Но идваш закачаме на твоята (то там е важно как се държи) и ако ти хареса нещо ще измислим.
Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.



Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Колеги имам още един проблем от известно време парното не ми работи колата е загряла до дупка а не духа топло
Когато погледнах тръбите в двигателя се оказа че едната която излиза от двигателя към радиатора на купето е топла не можеш да я пипнеш но другата е студена която отива към водната помпа и след това в двигателя. Преди седмица смених един маркуч които почва от тръбата на водната помпа към двигателя но е леко пречупен на 2 места поради простата причина че стария беше оребрен като тези на пералните за да се огъва понеже има 90 градуса ъгъл и много малко място за работа.Но също така бях в 2 магазина за такива водни съединения и ми казах че нямат такива маркучи нямало и да имат въобще.
Та въпроса ми беше радиатора на купето ли ми е запушен и как мога да го отпуша ако някои го е правил защото трябва да откачам цялото табло за да стигна до него







Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Незнам дали е запушен, или е друг проблема (съединение, въздух, термостат), но отпушването е лесно - трябва ти течаща вода някъде (гараж, двор).
Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.
Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!
P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.
Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.
Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!
P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Колега термостата си е наред за въздуха мисля че сама се обезвъздошава системата понеже миналата седмица я източих защото незнаех какво има вътре и си я налях със антифриз и дестилирана вода за -20 градоса я направих горе долуgicho написа:Незнам дали е запушен, или е друг проблема (съединение, въздух, термостат), но отпушването е лесно - трябва ти течаща вода някъде (гараж, двор).
Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.
Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!
P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.




Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта