Az pitam samo ej taka, 6toto ve4e sum vzel bileti sigurno na okolo 10-tina 4oveka.
A puk i tazi godina ve4e izti4a dogovora m/u IMS i FIA.
Ta dogotina moje i da nqma GP na US, osobeno sled minalogodi6niq proval.
Navil sum i dvama amerikanski fenove na tupoto NASCAR, da dojdat da 4uqt 6to e V10 na 18k rpm. biggrin.gif
She se hodi li i taq godina u Indianapolis?
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
She se hodi li i taq godina u Indianapolis?
Мнение от Japanese_fever » 05 Юни 2006 02:43
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
ALTEZZA
ugabuga
Мнение от ALTEZZA » 05 Юни 2006 20:23
For 2006, engines are reduced in size from the previous 3-litre V10s to 2.4-litre V8s. The FIA may allow some teams to use 2005-spec V10s if they do not have access to competitive V8. The FIA will enforce a rev limit on any V10s to ensure performance is comparable with that of a V8.
->
ALTEZZA
Guest-a
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 05 Юни 2006 23:16
HaALTEZZA написа:For 2006, engines are reduced in size from the previous 3-litre V10s to 2.4-litre V8s. The FIA may allow some teams to use 2005-spec V10s if they do not have access to competitive V8. The FIA will enforce a rev limit on any V10s to ensure performance is comparable with that of a V8.


Tova ne go znaeh. Svlqt postepenno kubaturata, tova sa radikalni promeni po dvigatelq spored men?!? Predi 10-tina godini bqha V10(12) 3.5L, do minalata godina bqha V10 3.0L, a sega V8 2.4L ...?!?
Ta te malkite F3000 sa 2.0L.

Ot tova sledva, 4e i konete sa padnali, za6toto ne vqrvam da sa povi6ili norm. raboten rejim nad 18k rpm.
NASCAR, 4e sa V8 - V8 sa, no misl`, 4e sa dosta nad 2.4L. MOje bi okolo 5-6.0L. Ta te brum4at kato kamioni. A i redline-a im e dosta po-nisko ot na F1. + tova dvigatelite v NASCAR sa s OHV, a ne DOHC. A pri F1 klapanite ne sa s prujinka, a sa pnevmati4ni!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: borisfx и 3 госта