Няколко въпроса за Авенсис.
Няколко въпроса за Авенсис.
Привет,
Реших да сменям семейната кола (сега е Ситроен Ксантия 1.9Д). След много мислене, четене и разпитване реших новата да е Тойота Авенсис (пак пна старо). Тези, на които съм се спрял са 2001г. 2.0 D4D. Имам няколко въпроса:
1. Има ли нещо специфично за Тойота Авенсис, което трябва да се провери преди да покупката?
2. Тук видях че пише някъде Авенсис1, има ли Авенсис2..3.. и каква е разликата?
3. Може ли да ми препоръчате сервиз дето да я проверят преди покупката?
4. Има възможност и за Мазда 626 2001г. и тя D4D. Коя да избера при условие че парите са еднакви (около 6000лв.). Има ли предимства Авенсиса?
5. Видях, че на някои Авнсиси отзад до надписа Avensis има нещо дето прилича на слънце. Какво е и има ли разлика между такива с и без такъв знак?
Благодаря на всички предварително!
Реших да сменям семейната кола (сега е Ситроен Ксантия 1.9Д). След много мислене, четене и разпитване реших новата да е Тойота Авенсис (пак пна старо). Тези, на които съм се спрял са 2001г. 2.0 D4D. Имам няколко въпроса:
1. Има ли нещо специфично за Тойота Авенсис, което трябва да се провери преди да покупката?
2. Тук видях че пише някъде Авенсис1, има ли Авенсис2..3.. и каква е разликата?
3. Може ли да ми препоръчате сервиз дето да я проверят преди покупката?
4. Има възможност и за Мазда 626 2001г. и тя D4D. Коя да избера при условие че парите са еднакви (около 6000лв.). Има ли предимства Авенсиса?
5. Видях, че на някои Авнсиси отзад до надписа Avensis има нещо дето прилича на слънце. Какво е и има ли разлика между такива с и без такъв знак?
Благодаря на всички предварително!
Re: Няколко въпроса за Авенсис.
1. Dizelite mai imaha niakyv problem s mahovika
2. Avensis 1 ozna4ava 4ee pirviat model na avensis 2 i 3 sa po novite modeli i sa razli4ni po dezain dvigateli i tnk.
3. Mojebi ako poso4ih grad
4.Bih izbral Avensisa
5. Tova sa nivata na oborudvane Slynceto se vodi SOL po-visokoto oborudvane
=================================================
1. Дизелите май имаха някъв проблем с маховика
2. Авенсис 1 означава чее пирвят модел на авенсис 2 и 3 са по новите модели и са различни по дезаин двигатели и тнк.
3. Можеби ако посочих град
4.Бих избрал Авенсиса
5. Това са нивата на оборудване Слънцето се води СОЛ по-високото оборудване
2. Avensis 1 ozna4ava 4ee pirviat model na avensis 2 i 3 sa po novite modeli i sa razli4ni po dezain dvigateli i tnk.
3. Mojebi ako poso4ih grad
4.Bih izbral Avensisa
5. Tova sa nivata na oborudvane Slynceto se vodi SOL po-visokoto oborudvane
=================================================
1. Дизелите май имаха някъв проблем с маховика
2. Авенсис 1 означава чее пирвят модел на авенсис 2 и 3 са по новите модели и са различни по дезаин двигатели и тнк.
3. Можеби ако посочих град
4.Бих избрал Авенсиса
5. Това са нивата на оборудване Слънцето се води СОЛ по-високото оборудване
Аз също се спрях на Авенсис. Моля кажете нещо повече на какво трябва да се обърне внимание при покупката.
Защо до 2001 D4D е 100 кс., а от 2002 е 116 кс?
Знаете ли дали при компютърна диагностика Авенсис крие ли свойте тайни? Как мога да проверя реалните километри на колата?
Колега PETAR, тъй като имам приятел който работи в Тойота, мога да ти предложа варианта за диагностика в оторизирания сервиз. Цената на пълната диагностика е 90 лв, повече подробности ще знам в петък.
Ако те интересува пиши ми.
Успех в избора!
Защо до 2001 D4D е 100 кс., а от 2002 е 116 кс?
Знаете ли дали при компютърна диагностика Авенсис крие ли свойте тайни? Как мога да проверя реалните километри на колата?
Колега PETAR, тъй като имам приятел който работи в Тойота, мога да ти предложа варианта за диагностика в оторизирания сервиз. Цената на пълната диагностика е 90 лв, повече подробности ще знам в петък.
Ако те интересува пиши ми.
Успех в избора!
Слънчицето отзад би трябвало да значи оборудване Sol (слънце) - това е по-високото, ниското е Terra.
Първото - опитай се да разбереш историята на колата, и реалните километри - тук зависи колко опит и доколко познаваш модела.
Сервиз - специализиран за тойота - ТМ ауто, Питстоп ... за София да кажат колегите.
Нека в сервиза добре да огледат за луфтове или тропане от кормилната рейка - слабо място е, а струва .... дано не разбереш колко.
Другите неща като накрайници и шарнири са колкото да смъкнеш от цената - в смисъл, то и за рейката, и за маховика е така, ама едва ли продавача ще смъкне 1500лв.
Относно маховика - не съм карал такъв мотор, но и аз съм чел че е скъпичка част, и реда и идва на определен пробег. Ако колата няма история предвиди си пари за него - мисля че характерни признаци са вибрации при ускорение на колата на определени обороти, май в границите на 1500-2500 или нещо такова.
Ако се съмняваш че може да го има проблема, нека сервиза погледне. Тук във форума имаше колеги, които се занимават с ремонти на тойоти - виж ако можеш да се уговориш с някой от тях да го погледне.
Относно другите стандартни неща като за дизел - чувал съм, че при тойота проблемите с турботата са по-редки (статистически), отколкото примерно при Рено.
Имай предвид че моторите май са няколко вида - колегата спомена за 116кс, имаше и 90кс.
Другото, свързано с удобството, е дали колата има подгряване на антифриза - за дизел е просто задължително, иначе зимата първите 20-тина минути няма да имаш парно. Води се "зимен пакет", ама не знам как се разбира по документацията дали го имаш. Ако е от Италия, почти сигурно е че няма такова нещо.
Ако наистина е Linea Sol, трябва да има подгряване на най-долната част на предното стъкло (където лягат чистачките) - познава се по тънките метални нишки в стъклото.
Последно - при равни други условия бих поставил маздата по-напред в класацията ...
Първото - опитай се да разбереш историята на колата, и реалните километри - тук зависи колко опит и доколко познаваш модела.
Сервиз - специализиран за тойота - ТМ ауто, Питстоп ... за София да кажат колегите.
Нека в сервиза добре да огледат за луфтове или тропане от кормилната рейка - слабо място е, а струва .... дано не разбереш колко.
Другите неща като накрайници и шарнири са колкото да смъкнеш от цената - в смисъл, то и за рейката, и за маховика е така, ама едва ли продавача ще смъкне 1500лв.
Относно маховика - не съм карал такъв мотор, но и аз съм чел че е скъпичка част, и реда и идва на определен пробег. Ако колата няма история предвиди си пари за него - мисля че характерни признаци са вибрации при ускорение на колата на определени обороти, май в границите на 1500-2500 или нещо такова.
Ако се съмняваш че може да го има проблема, нека сервиза погледне. Тук във форума имаше колеги, които се занимават с ремонти на тойоти - виж ако можеш да се уговориш с някой от тях да го погледне.
Относно другите стандартни неща като за дизел - чувал съм, че при тойота проблемите с турботата са по-редки (статистически), отколкото примерно при Рено.
Имай предвид че моторите май са няколко вида - колегата спомена за 116кс, имаше и 90кс.
Другото, свързано с удобството, е дали колата има подгряване на антифриза - за дизел е просто задължително, иначе зимата първите 20-тина минути няма да имаш парно. Води се "зимен пакет", ама не знам как се разбира по документацията дали го имаш. Ако е от Италия, почти сигурно е че няма такова нещо.
Ако наистина е Linea Sol, трябва да има подгряване на най-долната част на предното стъкло (където лягат чистачките) - познава се по тънките метални нишки в стъклото.
Последно - при равни други условия бих поставил маздата по-напред в класацията ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
В грешка сиdap написа:Маздите мисля ползваха дизелови двигатели на друга марка, може и да съм в грешка.


Уроците за Мазда си ги прескачал..
Иначе двете коли са напълно идентични като двигатели и ползват абсолютно еднакви горивни системи (Денсо ) ..
Така че, моят съвет към колегата е, да взима тази която е в по добро състояние ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
gicho, тези неща за подгряването си имат копчета на таблото 
За предния прозорец (чистачките) е до копчето на аварийните, а за антифриза (ако го има), е от дясно на стартера.


За предния прозорец (чистачките) е до копчето на аварийните, а за антифриза (ако го има), е от дясно на стартера.

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Да оточня колега Карр аз не търся сервиз а явно се отнася този отговор за колегата Деасон.
Видях че моя кометар е написан и на кирилица явно модераторите са го превели . Относно писането на кирилица старая се максимално да пиша на килилица но понякога се скапват нещащта и се налага да пиша ина латинеца за което ме извенете
Видях че моя кометар е написан и на кирилица явно модераторите са го превели . Относно писането на кирилица старая се максимално да пиша на килилица но понякога се скапват нещащта и се налага да пиша ина латинеца за което ме извенете
Мерси за отговорите :-)
Има следния казус - тъй като колите /на 2 модела съм се спрял/ нямат платени граждански и си седят в автокъщите, няма как да ги заведа на сервиз...освен с автопомощ, което ще излезе бая скъпо.
На всичко отгоре в ТМ ауто са заести с 3 седмици напред!
Молже ли някой да ме насочи към доверен майстор от форума, който да погледне колата с мен за диагностициране на двигател, удари и тн.
Мерси предварително
Има следния казус - тъй като колите /на 2 модела съм се спрял/ нямат платени граждански и си седят в автокъщите, няма как да ги заведа на сервиз...освен с автопомощ, което ще излезе бая скъпо.
На всичко отгоре в ТМ ауто са заести с 3 седмици напред!
Молже ли някой да ме насочи към доверен майстор от форума, който да погледне колата с мен за диагностициране на двигател, удари и тн.

Мерси предварително
В никакъв случай не ходи в "оторизиран сервиз" на Тойота. Довери се на хора кото са ти близки познати по отношение на автомобили който си карал и хората който са ти ги поддържали.
Мойта я взех преди около МЕСЕЦ. Нов внос , на платформа до КАТ ми я докараха. Авенсис 1 ,2.0 D4D 2002 г. По километраж - 138500 км.
(да ли е толкова не знам . Чух мнения и в двете посоки, ако се вярва на чуждестранните документи - не вярвам да са си играли и тях да фалшфицират ,пишеше че колата е била на човек който е набор 1940 г. така , че има малка вероятност да е на реални километри).
В оторизирания сервиз в Пловдив ми "разгониха" фамилията . Теглих им една и си тръгнах....
Да има забележки , но като гледам цените в mobile.de , autoscout24 се успокоявам .
Тези коли имат един голям проблем - ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК. Струва около 1200 - 1300 лева смяна с комплект съединител. Моя СЪЩО ПРЕТРАКВА и събирам пари за смяна. Ако в момента на покупката няма симптоми е много вероятно да ги чуеш и усетиш в последствие.
За да чуеш характерното потракване на демпфера(пружините) трябва да я загрееш , да покараш малко да свали оборотите мотора и тогава се чува . ( а може и без загряване зависи на кво дередже е )
Това върви с по-твърд педал на съединителя - е няма да те заболикрака като натискаш , но се усеща особенно при градско където съединителя е най-често натискания педал.
Слушай мотора като подаваш газ за просвирване на турбото.
А иначе мога да кажа че сега имам истнска кола ...... харесва ми и мисля да я направя "кукла" - малко по малко разбира се .
Мойта я взех преди около МЕСЕЦ. Нов внос , на платформа до КАТ ми я докараха. Авенсис 1 ,2.0 D4D 2002 г. По километраж - 138500 км.
(да ли е толкова не знам . Чух мнения и в двете посоки, ако се вярва на чуждестранните документи - не вярвам да са си играли и тях да фалшфицират ,пишеше че колата е била на човек който е набор 1940 г. така , че има малка вероятност да е на реални километри).
В оторизирания сервиз в Пловдив ми "разгониха" фамилията . Теглих им една и си тръгнах....
Да има забележки , но като гледам цените в mobile.de , autoscout24 се успокоявам .
Тези коли имат един голям проблем - ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК. Струва около 1200 - 1300 лева смяна с комплект съединител. Моя СЪЩО ПРЕТРАКВА и събирам пари за смяна. Ако в момента на покупката няма симптоми е много вероятно да ги чуеш и усетиш в последствие.
За да чуеш характерното потракване на демпфера(пружините) трябва да я загрееш , да покараш малко да свали оборотите мотора и тогава се чува . ( а може и без загряване зависи на кво дередже е )
Това върви с по-твърд педал на съединителя - е няма да те заболикрака като натискаш , но се усеща особенно при градско където съединителя е най-често натискания педал.
Слушай мотора като подаваш газ за просвирване на турбото.
А иначе мога да кажа че сега имам истнска кола ...... харесва ми и мисля да я направя "кукла" - малко по малко разбира се .
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
След като имаш желание...Petar написа:и се налага да пиша ина латинеца за което ме извенете
http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта