Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756 автомобила заради дефект в електронната система за управление,
предаде ДПА. Мярката ще засегне девет модела на Тойота, произведени между септември 2002 г. и ноември 2005 г., включително хибридния Приус, седана Уиш и компактния модел Корола. Цитирани от ДПА експерти предупреждават, че това доста масово изтегляне на коли за ремонт може да се отрази негативно на репутацията на Тойота по отношение на качеството. През миналата година японската фирма изтегли за поправки над 1,8 млн. автомобила.
30 Май 06, 15:39
http://dnes.dir.bg/2006/05/30/news232926.html
Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756 авт
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756 авт
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756
Pod elektronna sistema za upravlenie, ECU-to li da razbirame?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Разработването на нова каросерия отнема няколко години, а модернизирането на стара каросерия отнема по-малко време. Всичко е обвързано с графици, които се променят непрекъснато. Конкуренцията е важен фактор, който също променя графиците.
Мениджърите заповядват след два месеца да се представи новия модел и който до където е стигнал с разработката - до там. Обобщават се разработките и се сглобява прототипа. Започват изпитания за кратък срок и се започва производството.
Автомобилната индустрия предпочита субконтрактьорството (производство на възли и агрегати от външни по-малки подизпълнителни фирми), което влошава качеството, но поевтинява продукцията. Гиганта Тойота няма сметка да "отваря докрай очите" на тези фирми - подизпълнители.
Първите две години се забелязват недостатъците, които ние наричаме "детска болест" на новия модел. После се отстраняват недостатъците и малко се променя визията на предницата (например фарове, решетка). Точно този момент се нарича "модернизация". После винаги става на въпрос "Преди или след модернизацията на модела?".
Появяват се сериозни дефекти, които рушат рейтинга, но така е в автомобилната индустрия.
Разделянето на моделите за азиатския, европейския и американския пазар също допринася за разлика в качеството.
В крайна сметка без покупка на нови коли няма да издържа.
Свърши доброто старо време, когато колите се произвеждаха без много електроника и екстри.
Мениджърите заповядват след два месеца да се представи новия модел и който до където е стигнал с разработката - до там. Обобщават се разработките и се сглобява прототипа. Започват изпитания за кратък срок и се започва производството.
Автомобилната индустрия предпочита субконтрактьорството (производство на възли и агрегати от външни по-малки подизпълнителни фирми), което влошава качеството, но поевтинява продукцията. Гиганта Тойота няма сметка да "отваря докрай очите" на тези фирми - подизпълнители.
Първите две години се забелязват недостатъците, които ние наричаме "детска болест" на новия модел. После се отстраняват недостатъците и малко се променя визията на предницата (например фарове, решетка). Точно този момент се нарича "модернизация". После винаги става на въпрос "Преди или след модернизацията на модела?".
Появяват се сериозни дефекти, които рушат рейтинга, но така е в автомобилната индустрия.
Разделянето на моделите за азиатския, европейския и американския пазар също допринася за разлика в качеството.
В крайна сметка без покупка на нови коли няма да издържа.
Свърши доброто старо време, когато колите се произвеждаха без много електроника и екстри.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта