Колеги помагайте!
Преди 3 часа се качих в колата и я запалих, направих 4 метра и започнаха да светят мигачите и загасна двигателя. След това се пробвах да я запаля, но това така и не се случи. Мисля, че е нещо свързано с алармата, която е фабрична. Ток има яко, давам си на контакт и като завъртя в позиция "старт" се чува "цък" и не пали. не стига ток до стартера.
Кажете ако някой знае на какво се дължи?
Благодаря предварително
Тойота рав 4 - 2 2001г. не пали
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 04 Ное 2010 21:17
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Яко яко, колко яко да е. Колко волта ти показва акумулатора? При опит за запалване колко волта показва? Ей такива дребни нещица ако споделиш, по има вероятност някой да даде идея. Ако е от аларма, при опит да запали ще писне сирената. Колко фабрична е тая аларма?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 04 Ное 2010 21:17
2,0 vvti 16v 140hp 11.2000 - дълга база
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
Оригинална аларма (заводска) има само при Land Cruiser-a. Така ми казаха от ТМ ауто. За всички други модели се ползват външни фирми - всяко представителство ползва различна. Ключа ти има чип,иначе нямаше да можеш да запалиш. Алармата по принцип може да се включи дори когато колата е в движение и не мисля,че е нещо свързано с нея. При мен когато е сработил имобилайзера дори не мога да завъртя ключа в позиция ON.Ако проблема е в аларма /имобилайзер пробвай следната профилактика - при отключен автомобил натисни бутона за отключване 1-2 пъти. След това я заключи (с бутоните на дистанционното прави всичко,не с ключалките) и отново отключи и пробвай да запалиш. Ако не стане - значи проблема е по скоро механичен.bomfunkman написа:2,0 vvti 16v 140hp 11.2000 - дълга база
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
p.s. : спри пробите с консуматорите за да не останеш и без акумулатор
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 04 Ное 2010 21:17
От Алком е монтирана и днес ще им я връча да се оправят с нея.Dizzle написа:Оригинална аларма (заводска) има само при Land Cruiser-a. Така ми казаха от ТМ ауто. За всички други модели се ползват външни фирми - всяко представителство ползва различна. Ключа ти има чип,иначе нямаше да можеш да запалиш. Алармата по принцип може да се включи дори когато колата е в движение и не мисля,че е нещо свързано с нея. При мен когато е сработил имобилайзера дори не мога да завъртя ключа в позиция ON.Ако проблема е в аларма /имобилайзер пробвай следната профилактика - при отключен автомобил натисни бутона за отключване 1-2 пъти. След това я заключи (с бутоните на дистанционното прави всичко,не с ключалките) и отново отключи и пробвай да запалиш. Ако не стане - значи проблема е по скоро механичен.bomfunkman написа:2,0 vvti 16v 140hp 11.2000 - дълга база
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
p.s. : спри пробите с консуматорите за да не останеш и без акумулатор
Модела е Ranger 1014.
Ще пробвам преди това комбинацията с клавишите.
Мерси за съветите и като разбера проблема ще пиша. :-)
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 04 Ное 2010 21:17
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта