Искам да попитам за грешка Р1250, която гласи " датчик за налягането на пълнене, отклонение при регулиране" какво означава по конкретно? Ако някой знае кой е този датчик и има схема, моля да я прати.
Благодаря предварително.

Мнение от Daria » 27 Окт 2010 20:40
Daria
Мнение от Scott » 27 Окт 2010 21:25
Тази грешка показва свръхналягане в турбо системата (overboost). Може да е просто откачено някое вакуумно маркуче или както си написал по-горе, датчика за налягане да е повреден. Ето схема (копирана от www.autodata.ru) на управлението на този двигател, 32 е датчика на налягането във всмукателния колектор (MAP по нашенски), а 33 е клапана управляващ налягането.Daria написа:Искам да попитам за грешка Р1250, която гласи " датчик за налягането на пълнене, отклонение при регулиране" какво означава по конкретно? Ако някой знае кой е този датчик и има схема, моля да я прати.
Scott
Мнение от Daria » 27 Окт 2010 23:50
Daria
Мнение от Scott » 28 Окт 2010 00:37
Доколкото си спомням ти сменя SCV клапан, който е за горивото, но може и да бъркам. По принцип MAP сензорите са доста здрави, не знам дали е бил 'умрял' или си го сменил в процеса на откриване на друг проблем. Най-много страдат от задръстване с гняс от маслен конденз, който преминава през интеркулера и се отлага по всмукателните тръби. Ако откачиш тръбата и има сериозни отлагания на маслени мръсотии, много е вероятно пак да е той. Но преди да го смениш вземи свали и промий цялата въздушна система след турбото, щото може интеркулера да е пълен с тази гнусотия, а да не говорим какво ще е във всмукателните тръби.Daria написа:...защото този за управлението на налягането, който се намира до vsv klapana "от другата страна на MAF sensora" го купих и смених с чисто нов преди 6 месеца.Възможно ли е пак да е гръмнал...
Scott
Daria
Мнение от Scott » 28 Окт 2010 14:00
Не, мисля че това е във веригата на вакуума за управление на геометрията на турбото. MAP (Manifold Absolute Pressure) датчика измерва налягането във всмукателните тръби и от там ECU-то решава за горивната смес и натоварването и управлява лопатките на турбото чрез това дето си сменил.Daria написа:klapana, koito smenih e tuk na tozi link s nomer:25819 - http://www.toyodiy.com/parts/p_G_2003_T ... _1708.html - tova li e MAP sensor.
Scott
Мнение от Daria » 28 Окт 2010 20:09
Daria
Мнение от Scott » 28 Окт 2010 21:18
Ако е имало маслени отлагания в маркучетата и клапана ти препоръчвам да промиеш цялата система след турбото - тръби, интеркулер, EGR, всмукателен колектор. Вярно доста работа е, но ще ти спести бъдещи главоболия.Daria написа:...този беше запушен и никакъв въздух почти не минаваше през него...
Scott
Мнение от тойота2004 » 22 Юни 2016 16:21
тойота2004
Мнение от Akima » 29 Юни 2016 22:34
Проверявате в този ред:
Успех.
- vacuum sensing valve
- turbo wastegate actuator
- SCV valve
- Wiring leading to the system
Akima
Мнение от simeonov joni joni » 29 Юли 2024 23:01
simeonov joni joni
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта