Питане за Селика Т20

Аватар
Kobayashi
Мнения: 14
Регистриран на: 04 Авг 2010 09:19

Питане за Селика Т20

Мнение от Kobayashi » 26 Окт 2010 10:02

Здравейте колеги!

Бях пуснал една тема в общи дискусии и там бях питал за Селика Т23 (тъй като ми се кара някоя бегачка) така и не си намерих темата благодарение на "хубавата търсачка". Та там доста хора ме посъветваха че, Т20 е много по-здрава кола от Т23, а и сам се уверих като прочетох някакви теми с недвусмислени заглавия от рода на "Помощ гори маслоооо". Явно новите VVT-i двигатели са една стъпка назад в качеството за Toyota. Знам че, има и много хора които са си доволни от автомобилите, но аз вече се отказах от Селика Т23 и съм се насочил към Селика Т20 и по-точно GT 2.0 . Разбрах че и 1.8 двигателите на Т20 също харчат масло, а и конете са прекалено малко. Реших да направя темата тук тъй като имам доста технически въпроси. Въпросите ми са обичайните за българската действителност:

1. Разход на гориво и поддръжка? (Имайте предвид, че доста настъпвам моята Хонда която е с Икономичния V-Tec и си я докарвам понякога до 10л/100км при полужение че я дават 7.4л/100км).
2. GT-то има ли същите проблеми като VVT-i двигателите на Toyota. И имат ли някакви характерни проблеми тези двигатели!
3. Купето страда ли от хронична ръжда (например по калниците или праговете и т.н.)
4. Какви данъци плащате на 170 коня?

Попринцип търся здрава кола, която да е достатъчно бърза и да държи на душманско каране, а и да не прави някакви рекорди по разход, 12л/100км за мене е добър разход, толкова я дават и по каталог, но аз обикновенно нарушавам каталога с някой друг литър, за това бих искал да прочета мнение на някой собственик на Т20 GT. В момента карам Honda Civic V-tec E, това ми е първата японска кола и първата кола като цяло дето ми държи на карането, но е бавна (само 90 коня), но все още ми върши добра работа вече трета година. Преди това карах BMW E36 1.8 115 коня, разхода ми беше 13-14л/100км след 4 месеца пръснах гарнитура на главата и пукнах главата ... имал съм и Ford Escort Cabrio 1.8 130hp след 1 месец излопал колянов вал ...
Добре че, един приятел ме излъга да си купя японка иначе кой знае какво щях да БУТАМ сега... както и да е!
Бих се радвал на всякакви мнения от ваша страна, от опит или дори предположения, но най-вече ще се радвам на мнения от собственици на Т20 GT. Да уточня само че търся GT след 1996 (до колкото разбрах имало разлика от преди 96' и след, преди 96' ги дават 175 коня а след 96' ги дават 170 коня, би ми било интересно да ми поясните каква е разликата и в това)!

Благодаря предварително!
http://neobux-ptc.hit.bg/ - Прочети и прецени дали искаш да печелиш пари!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Окт 2010 15:03

Аз не съм собственик но да ти кажа някой неща .
Купето няма проблеми .
Двигателите и скоростите са ОК.
Окачването е здраво .
Разход с гнявене може да стигне и 15л/100км. Но варианта да караш 200 коня кола , да и даваш газ колкото може и да харчи десет не съществува дори и в дизелово изпълнение !
Принципно 170 коньовия вариант е рядък и би било доста трудно да намериш читав екземпляр . Но пък никога не се знае .
Може да вземеш и 150 коня и след време да минеш на турбо конверсия която в случая е доста лесна .
Части вече се намират на съвсем нормални цени и вотра ръка има бол .
Общо взето колата е добра но не е супер спортна или голяма бигачка .

Аватар
Ployd
Мнения: 77
Регистриран на: 01 Апр 2008 11:09
Местоположение: София

Мнение от Ployd » 26 Окт 2010 22:28

Карам такова нещо 97 год biggrin.gif , АДСКИ съм доволен.на разход шутове ми дава МАКС 15 градско, а ако я галиш слиза до 8. Карал съм и на магистрала с 220 седи стабилно МНОГО,. масло не харчи tongue.gif , не ги лови ръжда (карах я цяала зима с леко чукнат калник и много леко се зароди корозия. за 2 год само смених консумативи и шутове нищо друго. А и ако ти трябва нещо вече има всичко. С две думи няма да се минеш горещо я препоръчвам.

Но сега ми е в бокса, че леко хванах стълб до 2 седмици илиза tongue.gif

П.С. ако не ти стига инфото или съм пропуснал нещо, драсни ако знам ще ти отговоря

И ако ще ти е от полза четох в 1 брой на АвтоПазар, че са правени в USA и от там, от завода вече са пращани по Япония и Европа
Toyota Celica 2.0 GT 1997

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 27 Окт 2010 08:56

Бих казал че това е една от най-сполучливите коли на toyota.

До сега съм нямал никакви проблеми с моята освен консумативите.

Много съм доволен не харчи масло ,няма ръжда, харчи м-у 8,5л до 15л според карането. Хубаво е да загрее първо двигателят и тогава да ръчкаш спазваш ли това няма да имаш никакъв проблем. Укачването е много добре изчеслено и пасва маного добре на колата.

Моята е 95г и до сега само ме е радвала.

Ако нешто повече те интересува пиши.

Аватар
Kobayashi
Мнения: 14
Регистриран на: 04 Авг 2010 09:19

Мнение от Kobayashi » 27 Окт 2010 09:31

С тази кола мога ли да разчекна "обичайните стрийтрейсъри" по БГ пътищата (Golf GTI и Astra GSI), за сток говоря?
А и не казахте нищо за данъците. Какви са вашите? Аз съм от Добрич, а тука данъците са точно 70% по-големи от най-скъпото място в БГ ... ама пътищата ни не са така ... миналата година бяха 100%! Кметицата ни е побъркана ... коли няма в града пък данъците са такива каквито трябва да са в големите градове с задръствания!
Мога да си взема 2 коли, но няма да им насмогна на поддръжката на този етап, сега имам хубава работа и ще видя как са нещата с кола като T20 GT ако се справям без проблеми, то най-вероятно ще си купя и някой икономична кола и тогава няма да ми дреме колко ще ми харчи GT-то и даже ще се замисля за едно проектче GT4. До колкото знам GT и GT4 са с еднакви двигатели и разликата е само че, GT-то е без турбо и електрониката ... би трябвало интервенцията да не е проблем. Но на този етап ми трябва кола която да ми върши работа и да се гавря с "обичайните стрийтрейсъри" tongue.gif
http://neobux-ptc.hit.bg/ - Прочети и прецени дали искаш да печелиш пари!

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 27 Окт 2010 09:48

Ами няма да имаш никакви проблеми с тях ако имаш малко умения защото не винаги по-добрта кола печели wink.gif Задкормилното устройство е много важен фактор. Аз имах преди много години GTI и да ти кажа че няма сравнение най-вече в бързи и средно бързи завои има голяма разлика за ускорение не знам но във всеки случъй CELICA-та има блокаж на дифа което другите го нямат стандартно а пък това е голямао предимство biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 27 Окт 2010 10:45

stepa написа:...но във всеки случъй CELICA-та има блокаж на дифа...
Ако имаш предвид LSD, не всички го имат.

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 27 Окт 2010 13:38

Ами аз до колкото знам всички без 1,8 имат LSD.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 27 Окт 2010 14:45

stepa написа:Ами аз до колкото знам всички без 1,8 имат LSD.
За европейския пазар, само ST202 + Sport package имат LSD (познава се по наличието на Super Strut Suspension).

Аватар
Ployd
Мнения: 77
Регистриран на: 01 Апр 2008 11:09
Местоположение: София

Мнение от Ployd » 27 Окт 2010 21:54

Щосе отнася до ТРЕСКАНЕТО докато колата загребе ( блокаж ли е LSD ли е нз аз го имам ), многооо е харабия tongue.gif , да драгсетр не е наи добрата но Голф3 GTI ( ABF мотора дет е 150 кобили ) , Astra GSI 2.0 150 ги мачка, говориме за заводски. с прелюд 2.3 малко се зори на старта , защото онова има по голям въртящ момент ни имаш 2-ра безкраина на 90-100 км/ч ти удря прекасвачатрета ти е 120-130км/ч и пак те удря прекасвача. в завои по устоичива кола с заводско окачване не сам карал.

за данаците малко не сам на чисто, защото мота е регистрирана на 156 коня и сам на 250 лв в софия
Toyota Celica 2.0 GT 1997

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 27 Окт 2010 22:13

Какво трескане ве пич ? Каквото и да е това няма нищо общо с LSD !
А и чак пък да ги мачкаш .......

Аватар
Ployd
Мнения: 77
Регистриран на: 01 Апр 2008 11:09
Местоположение: София

Мнение от Ployd » 28 Окт 2010 21:52

То за т'ва срещнах от близо стълб брат, щото ги дърпам biggrin.gif
Toyota Celica 2.0 GT 1997

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 29 Окт 2010 08:36

Да вярно че беше така с супер стът окачването. Но това което аз занме че до средата на 96 година всички ST202 са със супер стрът окачване и след това са направили промяна за да могат да смъкнат малко от цената.

Което мога да кажа е че моята е с такова окачване и има и LSD и съм супер доволен от поведението и на сухо и мокро и сняг.

Так че бих пропоръчал на колегата да гледа за такава.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта