Otnosno brake fluid
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Otnosno brake fluid
Kolegi, iskam da smenq spira4nata te4nost na carinata. Na kapa4kite pi6e "only DOT3", no tq ve4e po4ti ne se prodava. Moga li da mina na DOT4, s kakvo trqbva da promiq sistemata i ako moje da mi prepory4ate marka sp. te4nost
DOT-4 e kato DOT-3, vsmisyl che nqma problem da sipesh DOT-4:), az daje DOT-3 ne sam namiral ot dosta vreme, DOT-4 slagat.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Смяната на спирачната течност става единствено в сервизи на Тойота. В другите сервизи, където има машина за подобна смяна, въобще не се пробват да се справят с тази непосилна за тях задача. Причината е, че капачката на казанчето за спирачна течност при Тойота е различна от капачките на останалите марки коли. При Тойота капачката няма резба и има по-голям диаметър. Затова машините в останалите сервизи са несъвместими с Тойота.
Ако въпросната Карина няма ABS, може да се смени спирачната течност с многократно "помпане на спирачния педал".
Ако въпросната Карина няма ABS, може да се смени спирачната течност с многократно "помпане на спирачния педал".
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Предполагам, че разликата между Жигулата и Карината при смяната на спирачната течност е, че при Карината има регулатор на спирачното усилие за задните спирачни цилиндърчета в зависимост от натоварването върху задния мост. Когато задния мост е повече натоварен, спирачното усилие върху задните цилиндърчета трябва да е по-голямо. Често този регулатор работи неефективно при старите модели. За по лесна циркулация на спирачната течност може да симулираш натоварване върху задния мост като въздействаш върху лосчето на този апарат. Ако работят двете задни спирачни цилиндърчета (не са клеясали) - може да се пропусне този съвет.
Спирачната течност се разопакова непосредствено преди нейната употреба. Все пак нейно свойство е да абсорбира влагата.
Спирачната течност се разопакова непосредствено преди нейната употреба. Все пак нейно свойство е да абсорбира влагата.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
ne znam kak e pri toyotite s ABS shoto takava niamam, no hondata mi ima ABS i si smenih technostta kakto kato pri kolite bez ABS - pompish i tova e
otnosno toia mnogo naprednal s materiala brake proportioning valve koito spomenavash po-gore - sigurno shte e po-razlichno no spored men shte sa go napravili taka che da e lesno za smeniane a ne da ti triabvat koi znae kakvi specialni instrumenti. Honda pone taka rabotiat.
otnosno toia mnogo naprednal s materiala brake proportioning valve koito spomenavash po-gore - sigurno shte e po-razlichno no spored men shte sa go napravili taka che da e lesno za smeniane a ne da ti triabvat koi znae kakvi specialni instrumenti. Honda pone taka rabotiat.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
мен ако питаш и при Тoйотите може така, отваряш четрите винтила и само доливаш(gravity bleeding). пък и не мисля че в случая има значение дали е с ABS.max-2 написа:Нямам АБС, имам опит с жигула, там спира4ната те4ност излиза на самотек, сасмо трябва някой да долива, за да не влезе въздух. Мислех, 4е и на Тойотата мойе да се подмени по този на4ин-малко бавно става, но...
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта