Питане за Корола 2002г.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Окт 2010 20:19

Scott написа:Не те насилвам да ми вярваш. Нямам никаква изгода да фабрикувам резултатите, просто това е ежедневното ми пътуване до работа и обратно. Преди карах Селика 1.8VVTi и ми даваше малко по-добър разход (около 0.5л/100км). За Ванос (Double VANOS, който е аналогичен на V-matic) - под 'начало на века' имах предвид началото на нашия век, не знам ти в кой живееш biggrin.gif
П.П. Всъщност за натискането на педала на газта си прав - леко го натискам и спазвам ограниченията.
То хубаво не лъжеш ама в София такъв разход не можеш да постигнеш посмъртно . Явно просто движението е много балансирано иначе няма как да се случи .

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 02 Окт 2010 20:28

Bass_Man написа:... ама в София такъв разход не можеш да постигнеш посмъртно...
Ако си спомняш спора тръгна от каталожните разходи. Те са единствения меродавен критерий, защото замерването се извършва при еднакви условия за всички автомобили.
П.П. На мен ако ми гореше повече от 8 комбинирано, досега да съм си взел дизел с тези >60 мили дневно biggrin.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Окт 2010 13:58

Scott написа:
Bass_Man написа:1,8 турбо куатро ти харчи под 10 градско ли каза или аз не разбрах добре ?...
Ето няколко снимки на BC от тази сутрин. Нулирал съм го като влязох в града (Глазгоу). За 11 мили (17.6км) при средна скорост 18mph (28.8km/h) показанието на разхода е 40.6mpg (6.96 l/100km). Реалния (засичан по резервоар) разход е с 9-10% повече, така че де факто отиваме на 36.5mpg (7.74л/100км).

@ LEXUS хайде малко по-сдържано, а. Усещам че си си оплюл брадичката от раздразнение, но се опитвай да спориш интелигентно и без обиди. Никой не оспорва качествата на V-matic, но тази технология се прилага от BMW от началото на века. Все са понаучили нещо повече за това време, нали. При положение че един двулитров двигател дава по-добър разход, по-висока мощност и въртящ момент и по-ниски емисии от един 1.6, кой ще избереш? :whistle:
Относно други производители, просто в линка който съм дал си избери някой, напр. Воксхол (Опел) Астра 1.4Т - по-нисък разход, по-висока мощност и по-ниски емисии. Същия се слага и на Фиат. ... а, ма той пък бил с по-малка кубатура и с турбо, ще кажеш нали. Верно, крокодила е по-дълъг отколкото зелен. tongue.gif :whistle:
P.S. Не вярвам някой като си избира кола да си поставя за цел кубатура на двигателя, по-скоро изходни параметри са мощност, разход и емисии.
Никъде не съм те обидил, Scott. Но ти си от този тип хора, който казва на черното бяло. В-матик е Тойота технология е е технически различна от на БМВ Ваноса. Тойота не плаща патентни права на бмв. Има разлики в дизайна. Продължаваш да си пишеш,колкото да пишеш. Намери 1.6 двигател атмосферен на пазара с по-добри параметри от този на Тойота,защото именно ти тук твърдеше,че 1.6 не бил нищо особено и всички имали с такива параметри. Но не да вадиш 1.4 турбо от Опел!!!! Ти твърдеше,че 1.6 другите имали дори по-добри. Но сравнение турбо срещу атмосферен не доказва инженерно превъзходство на другия,разбра ли ме сега????

Инженерното превузходство е при Тойота ,защото имат най-добрия 1.6 в класа- с най-висока мощност от кубатура и ниски вредни емисии. Много е просто. Доста елементарно е да го сравняваш с 1.4 турбо или 1.6 тутбо.


За твоите коли знаеме, те все харчат под каталожния разход. А хибридите според теб- над него. Хаха Ти си най-предубеденият германофил,който съм срещал. Тук не е Фолксваген форум,за да ти вярва някой. Имай уважение малко.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Окт 2010 14:16

Scott написа: И понеже говорим за 'високотехнологичния' 1.6VVTi, ти кажи кой европейски производител няма по-добър двигател в този клас? :whistle:
И понеже ти винаги се опитваш да се измъкнеш от същността на спора и да избягаш от обективността, за да обясниш на всички колко не е високотехнологичен Valvematic на Тойота, въпреки че постига много висока мощност и много нисък разход и вредни емисии за атмосферен двигател и водещ по тези показатели в авто-индустрията, без да е усложнен с допълнителни устройства за постигане на тези резултати, а разчита изцяло на модерен дизайн, и да ни убеждаваш как, видиш ли, 1.8Турбо на Ауди бил по-икономичен дори от данните на завода производител.... Като че ли не сме виждали 1.8Т как харчи. Това е един морално остарял като дизайн двигател със забита елементарна турбина,за да постигне по-висока мощност и сравнително добри характеристики, защото двигателят е неспособен да извлече такива характеристики без оскъпяващите го турбини. Типично по германски- не правят силен и технологичен двигател,защото са германци, а му тресват турбина.Такива като теб обаче ги хвалят.ОК,твоя воля, но не ни натяквай на нас колко добър е този допотопен двигател.

ТА, за да фокусирам откъде тръгна ти да изявяваш "знания" и в тази тема, съм те цитирал горе!
РАзбрах,че си сбъркал VVT-i s Valvematic, ОК. Но по-важното е,че самият ти говориш за клас и кой нямал по-добър двигател в този клас. Никой няма по-добър двигател в този клас, е отговорът на въпроса ,който си задал. За това знам какво съм написал и съм го помислил,преди да го напиша, че 1.6 Valvematic е от водещите високотехнологични двигатели в момента. И не е нужно да ме репликираш просто за спорта.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Окт 2010 14:33

Scott написа:При положение че един двулитров двигател дава по-добър разход, по-висока мощност и въртящ момент и по-ниски емисии от един 1.6, кой ще избереш? :whistle:
Интересна идея! Въпросът е в реалността кой двулитров двигател дава по-добър разход и по-ниски вредни емисии от един 1.6?
Scott написа:P.S. Не вярвам някой като си избира кола да си поставя за цел кубатура на двигателя, по-скоро изходни параметри са мощност, разход и емисии.
Да, разбира се, но ограничител на изходните параметри на клиентите е цената, а също така в повечето случаи изходните параметри Мощност се изключват с изходните параметри Разход и Емисии.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 10 Окт 2010 22:17

LEXUS написа:
Scott написа:При положение че един двулитров двигател дава по-добър разход, по-висока мощност и въртящ момент и по-ниски емисии от един 1.6, кой ще избереш? :whistle:
Интересна идея! Въпросът е в реалността кой двулитров двигател дава по-добър разход и по-ниски вредни емисии от един 1.6?
Явно ще трябва да ти напиша цифра по цифра та дано разбереш - BMW 1 118i е двулитров атмосферен двигател с разход в града 7.9л/100км, извънградско - 5.1л/100км, комбиниран 6.1л/100км. СО2 емисии 143г/км.
Под 'реалността' какво имаш предвид - моята реалност, в която ти показах че и 1.8Т гори 8л/100км градско или твоята 'реалност', в която изобилстват прилагателни като високотехнологичен, модерен, водещ и т.н. но не си показал една конкретна цифра за сравнение...
Прикачени файлове
Comparison_Auris_A3_118i.png
Comparison_Auris_A3_118i.png (53.22 KiB) Преглеждано 1671 пъти

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 01:54

Scott написа:
LEXUS написа:
Scott написа:При положение че един двулитров двигател дава по-добър разход, по-висока мощност и въртящ момент и по-ниски емисии от един 1.6, кой ще избереш? :whistle:
Интересна идея! Въпросът е в реалността кой двулитров двигател дава по-добър разход и по-ниски вредни емисии от един 1.6?
Явно ще трябва да ти напиша цифра по цифра та дано разбереш - BMW 1 118i е двулитров атмосферен двигател с разход в града 7.9л/100км, извънградско - 5.1л/100км, комбиниран 6.1л/100км. СО2 емисии 143г/км.
Под 'реалността' какво имаш предвид - моята реалност, в която ти показах че и 1.8Т гори 8л/100км градско или твоята 'реалност', в която изобилстват прилагателни като високотехнологичен, модерен, водещ и т.н. но не си показал една конкретна цифра за сравнение...
Явно и аз трябва да спелувам буква по буква, когато пиша с теб.
Двигателят на БМВ казах,че е много добър, спор няма. Още в предишните постове го написах-ЕВАЛА НА БМВ! Това допстатъчно ли е за теб. Но друг двигател такъв няма. Второ- стига с допотопните турбинирани 1.8 на Ауди/Фолксваген/ШКОДА. Това не са двигатели от категорията модерен, а и с турбина и баба знае. Трето , и на мен ми харесва 1.4 TFSI на Фолксваген, но той не показва,че е по-добър като ДВИГАТЕЛ от 1.6 Valvematic, а доказва само ,че е по-усложнен, но не и по-високоинженерен продукт на мисълта.

Ако се върнем на същността, както те цитирах, Тойота предлага един от водещите 1.6 двигатели в момента. Ще отречеш ли? Или пак да се върнем отначало?
Прилагателните високотехнологичен, модерен, водещ са явни на база на характеристиките на 1.6 двигателя на Тойота на база на характеристиките на конкурентните 1.6 двигатели на другите марки автомобили. Я, колко било лесно за разбиране, не знам защо продължаваш да се инатиш да схванеш.
А ти ми е ясно,че можеш да постигнеш разход 8/100 на 1.8Т, при желание всичко става. Също така при желание можеш да му постигнеш 13/100км., зависи какво искаш да покажеш и каква теза искаш да подкрепиш.

Но ти беше най-върлият защитник на тезата ,че хибридите са измама и харчат повече, докато сега обръщаш на 180- градуса и пробваш да убедиш,че допотопния 1.8 на Фолксваген пада под заводския разход. Не усещаш ли колко си прозрачен?
Последно промяна от LEXUS на 11 Окт 2010 02:24, променено общо 2 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 01:54

грешка
Последно промяна от LEXUS на 11 Окт 2010 01:59, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 01:54

грешка
Последно промяна от LEXUS на 11 Окт 2010 02:00, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 01:55

грешка
Последно промяна от LEXUS на 11 Окт 2010 02:01, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 01:55

грешка
Последно промяна от LEXUS на 11 Окт 2010 02:01, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 02:00

грешка
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 02:07

Scott написа: Под 'реалността' какво имаш предвид - моята реалност, в която ти показах че и 1.8Т гори 8л/100км градско или твоята 'реалност', в която изобилстват прилагателни като високотехнологичен, модерен, водещ и т.н. но не си показал една конкретна цифра за сравнение...
Под реалност не знам защо разбираш твоята реалност, която рязко контрастира с реалността дори на завода производител. Трябва да си свериш реалностите с обективните такива и да не смяташ ,че твоята реалност е меродавната реалност за всички останали.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 11 Окт 2010 10:51

LEXUS написа:...Но ти беше най-върлият защитник на тезата ,че хибридите са измама и харчат повече, докато сега обръщаш на 180- градуса и пробваш да убедиш,че допотопния 1.8 на Фолксваген пада под заводския разход. Не усещаш ли колко си прозрачен?
напротив, продължавам да го твърдя. И то защото имам практически опит с хибридите за разлика от теб. За да постигнеш 'несравнимия' им разход трябва да ги 'коткаш', и пак не можеш да паднеш под разхода на един дизел. Ако си спомняш тогава ти казах че ако карам Селиката си като Приус ще постигна подобен разход, но за съжаление Приус не може да върви като Селика. biggrin.gif
Scott написа:Celica 1.8 VVTi смесено (всеки ден по един и същи маршрут 50:50 градско и извънградско) 7.5-7.8 л/100км. По същия маршрут със същия маниер на каране, Приус 2 - 6.3 л/100км по БК, който 'лъже' с около 5% (засечено), т.е. реално 6.6 л/100км.
A относно 'допотопния' 1.8Т не е лошо да попрочетеш малко... http://pdfcast.org/pdf/first-ulev-turbo ... alve-turbo

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2010 14:55

Scott написа:
LEXUS написа:...Но ти беше най-върлият защитник на тезата ,че хибридите са измама и харчат повече, докато сега обръщаш на 180- градуса и пробваш да убедиш,че допотопния 1.8 на Фолксваген пада под заводския разход. Не усещаш ли колко си прозрачен?
напротив, продължавам да го твърдя. И то защото имам практически опит с хибридите за разлика от теб. За да постигнеш 'несравнимия' им разход трябва да ги 'коткаш', и пак не можеш да паднеш под разхода на един дизел.
Ааха, а 1.8Т не трябва да го коткаш, та да паднеш на 8/100, така ли?
Не знам как си карал едната и другата, твое мнение, нищо не казвам, но Ауто-Билд направиха тест в реални условия на Приус 3/не 2/ и на Голф6 1.6 ТДИ Блумотион и Приус първо на градско даде с литри по-нисък разход- между 3 и 4/100 , а впоследствие средния разход, който включава градско, извънградско, магистрално Приус даде по-нисък среден разход, въпреки че е по-мощен от Голф Блумотион, който е 105 коня. Това да факти, тествани от германците. Няма защо да лъжат.
Отделно EPA всяка година награждават не някой дизел,а Приус за най-икономична колка в САЩ.
Отделно двигател на годината всяка година дават 1-во място на Приус за най-икономична и висока технология, а не на някой дизел.

Твоите приказки силно олекват на фона на организации, които с го признават.

И 1.8 Т е един слаб двигател,който без турбо е никой.


Scott написа:Celica 1.8 VVTi смесено (всеки ден по един и същи маршрут 50:50 градско и извънградско) 7.5-7.8 л/100км. По същия маршрут със същия маниер на каране, Приус 2 - 6.3 л/100км по БК, който 'лъже' с около 5% (засечено), т.е. реално 6.6 л/100км.
Градско с Приус се движиш с 3/100-3.5/100км., Селика харчи 9-10/100км., извънградско с колко караш изясни. Среден разход Приус при всички положения е по-добър от всеки дизел с тази мощност, за градско е безспорно, както и извънградско, което е със скорости 80-110км./ч.. На магистрала нормално каране със 130-140км/ч. Приус харчи4.5-5/100км. средно.

Във форума няколко човека отделно пуснаха инфо за разхода на Приус. Има снимки на градско на приус 3 разход градски 3.2/100км. С кой дизел ще го постигнеш.
Колегата от САЩ каза ясно,че неговият Приус 2 харчи градско между 3.5-4.5/100км. и магистрално 4-5/100км

Това са факти, и даже информацията и хората са във форума и винаги могат да я потвърдят.

Второ, Приус е с най-ниски вредни емисии, което директно доказва, че харчи малко. Няма дизел с по-добри емисии от Приус, което доказва и по-високия разход на дизела.
Последно промяна от LEXUS на 11 Окт 2010 15:22, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 10 госта