е те оттам се напълни с дрифтери......MX5 написа:Спортна институция?! Сред танковете, може би ...nov написа:Сори за офа пичове, ама за мен Супра е не само кола а е спортна институция.![]()
![]()
Suprata е по-скоро популярен highway cruiser (популярността е най-вече заради измишльотините на Fast & the Furious преди няколко години).
Кола за ентусиасти - ок, но спортна институция ... laugh.gif
Toyota supra
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
не искам спор и др... аз като се возих в супрата на един колега много ми хареса(с изключение на десния волан)
ето три коли много хубави коли без коментар
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2
пак
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
пак
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5
това са произволни коли избрани само по модел
ето три коли много хубави коли без коментар
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2
пак
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
пак
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5
това са произволни коли избрани само по модел
Z06 е много яка колица и със сигурност бих си взел, ако имах възможностALTEZZA написа: principno si prav, prosto ideiata mi beshe che za tezi pari moje da se kupi sportna kola s 300hp i daje ne e zadaljitelno da e samo weekend car.
i da, drugo si e da imash Supra. no v sashtata kategoria ima i drugi koli, kat naprimer Corvette Z06, za podobni pari moje daje i poslednata generacia da se nameri. no tuk neshtata opirat do tova koi kakvo tochno iska ot kolata. ako iskash da imash weekend car, Z06 varshi rabota. ako iskash da imash kola det da si barnikash po neia, togava i STi i EVO biha svarshili rabota.
ne me razbiraite pogreshno, az obojavam Supra, prosto vaprosa beshe che za sashtite pari moje da se vzemat dosta po novi koli, a i dosta po lesno da se nameriat. prosto cenata na Supra ot kak izleze the fast and the furious darji bezbojno naduta cena. v obshti linii kat Skyline, super kola, ama ne vseki bi se zahvana s glavoboliata i finansite za da ia ima...

Аз съм съгласен с теб, че има страшно много хубави коли... уви не съм порастнал достатъчно да си купя всичко, което ми харесва... Край нямаше да има иначе laugh.gif Тааа както и да е... разбрахме се

Само дет темата отлетя в няква много крива посока...
Супрата неможе да бъде сравнена с митсушиби или суби пък били те и нови ресурса на мотора е доста по голям тя е по скоро в класа на
TVR , Carrera, Aston Martin. Цената и в ново беше около 105 000 ДМ.
Автомобила е разработен с много мисъл към шофьора, управлението и дизайна за разлика от днешните модели на Тойота
TVR , Carrera, Aston Martin. Цената и в ново беше около 105 000 ДМ.
Автомобила е разработен с много мисъл към шофьора, управлението и дизайна за разлика от днешните модели на Тойота

Хайде сега изхвърляния ... много е далеч от TVR или Aston като клас ...Nedkow написа:Супрата неможе да бъде сравнена с митсушиби или суби пък били те и нови ресурса на мотора е доста по голям тя е по скоро в класа на
TVR , Carrera, Aston Martin. Цената и в ново беше около 105 000 ДМ.
Автомобила е разработен с много мисъл към шофьора, управлението и дизайна за разлика от днешните модели на Тойота
Супрата може да я сравняваш с Mazda RX7 и Nissan 300ZX - директните и конкуренти от онова време. И трите се провалиха, защото им бяха сложили по-висока цена от колкото трябваше (особено последното поколение) ...
От трите, единствената, която се върна на пазара в днешно време, е Нисана - под формата на 350Z/370Z
Другият доста значителен проблем на Супрата, заради който RX7 просто я размаза в опита и за спортен автомобил, беше теглото. RX7 сток беше със около 700 паунда по-лека.
Затова и вечните бъзици към Супрата, че е танк, кораб-майка и т.н.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Към MX5 - АЗ не съм научил за Супра от Фаст & Фюриъс а доста преди това, няма значение.Може за теб да е танк за мен е кола с характер и неподправимо чувство за хендлинг и дрифтинг най вече.Кола която ще има винаги верен кръг почитатели, такива като мен.Никога не бих я избрал пред каквото и да е Суби или опазил ме господ пред Мицубиши.andrian999999 написа:е те оттам се напълни с дрифтери......MX5 написа:Спортна институция?! Сред танковете, може би ...nov написа:Сори за офа пичове, ама за мен Супра е не само кола а е спортна институция.![]()
![]()
Suprata е по-скоро популярен highway cruiser (популярността е най-вече заради измишльотините на Fast & the Furious преди няколко години).
Кола за ентусиасти - ок, но спортна институция ... laugh.gif
Към следващия: Нещо против дрифтърите ли? - Не говоря за тииновете с БМВ компот 316 или пък селските пръчки с последните си пари взел е36 320 и си мисли че се е качил на бати и дрифтачката.Последно един такъв много лошо го накзах с един сивик ви тек 115 коня-по всички параграфи и да не е бил сдухан бавареца.Ккакто и да е говоря за истинските дрифтъри , ане селтаците които внасят смут в движението и застрашават нечии живот били те с Бмв или с друг кошер, само и само да си покажат Ремус аот Илиенци.
И да никой не сравнява Супра с Астън-Астън-а е кола от друг клас с друг замисъл ориентирана към други клиенти с друг стандарт на живот и т.н.А Супрата си е pure power, точно моя идеал за спортна кола, заедно с ГТР на Нисан, Зет сериите също и Мазда ар екс ейт.Сега изяснихме ли се или не?
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Сериозно ли ми задаваш този въпрос?Ако е сериозно - отговора е в поста ми, част от който си цитирал.Надявам се ме разбра.Scott написа:И каква е разликата между 'истинските' и 'селтаците' дрифтъри на пътя?nov написа:...говоря за истинските дрифтъри , ане селтаците които внасят смут в движението и застрашават нечии живот...
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не можах да те разбера. Може би защото не цитирах и тази част от поста ти:nov написа:....Ако е сериозно - отговора е в поста ми, част от който си цитирал.Надявам се ме разбра.
Къде 'го наказа' ако не е тайна - на писта или на пътя, внасяйки смут в движението и застрашавайки нечии живот . Последното е пак твой цитат.nov написа:...Последно един такъв много лошо го накзах с един сивик ви тек 115 коня...

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Ето с готовност ще ти обясня драги ми колега.Имам свободно време и с радост бих ти заделил част от него за да ти се изясни надявам се, не се притеснявай дори да е от Н-тия път.Така започвам, остави всички странични дейности и се концентрирай:Scott написа:Не можах да те разбера. Може би защото не цитирах и тази част от поста ти:nov написа:....Ако е сериозно - отговора е в поста ми, част от който си цитирал.Надявам се ме разбра.Къде 'го наказа' ако не е тайна - на писта или на пътя, внасяйки смут в движението и застрашавайки нечии живот . Последното е пак твой цитат.nov написа:...Последно един такъв много лошо го накзах с един сивик ви тек 115 коня...
Така "наказанието" се извърши в късния следобед преди около 2 дни може и 3 да са, с температура на въздуха 23 градуса.Самото място е изоставена самолетна писта, ичат пат там се събират следните типове хора:келеши, карачи - пътни хулигани, карачи - можачи, карачи - простаци, скромни типове (като моя милост), сеирджии-семкачи и други подобни.Не минава и без fresh chicks, но те са просто за гарнитура.Самото трасе позволява да се засичат на 400 метра, да се дрифти -има добре обособени зони за това, маркирани с конуси и чат пат трева изникнала между Хасфалта (отражение на Бг действителност).Така нареченото наказание се извърши на тази изоставена и забравена самолетна писта при наличието на около 5-6 човека приятели на двамата "ентусиасти".След замерването на 400-те метра, предстоя нещо като "италианско преследване" на същата писта.Не в града или селото пак на пистата.The same place I mean.В случай , че пък с българския ти е трудно.Не беше застрашен ничии живот-на хора, животни, влечуги, земноводни.И двете коли са поддържани в топ къндишън, шоферите са със сходни умения и възможности.Като цяло е това.Ако имаш още неясноти питай ще се радвам да ти помогна в разтъл;куването на целия ми пост с удоволствие, а също ако имаш още неясни неща относно други постове питай-ще ти разясня с най голямо удоволствие, нищо че не съм ги писал аз.Нали затова е форума да си помагаме.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
И какво и е чувството за хендлинг? Това, че тежи тон и половина и с толкова "добро" разпределение на тежестта,nov написа:и неподправимо чувство за хендлинг
че трябва да си съдереш гъза от модване и преправяне да докараш чат-пат някакъв хендлинг?
Ако на това му се казва неподправимо, ок съгласен ... biggrin.gif
А по-горе - за спортната институция. Я разкажи в кой спорт и кои негови шампионати,
толкова е доминирала или доминира, че се е превърнала в институция?
Супрата е кола за ентусиасти - съгласен.
Но тия приказки за институции и т.н. са доста пресилени ...
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Сори човек нямам време в момента да ти кажа всичко, виж за едно "наказване" колко изписах за да ме разбереш, а сега да започна да ти отговарям на всичките тези въпроси ще иде до утре сутрин.Като ми остане малко повечко време задължитлено ще ти пиша-сега дори си го добавям в ноута да знам да не забравя.Лека вечер ти желая, ако до края на вечерта имаш още въпроси - систематизирай ги по номера за да мога да оформя един по-комплексен отговор със спецификации.ПоздравиMX5 написа:И какво и е чувството за хендлинг? Това, че тежи тон и половина и с толкова "добро" разпределение на тежестта,nov написа:и неподправимо чувство за хендлинг
че трябва да си съдереш гъза от модване и преправяне да докараш чат-пат някакъв хендлинг?
Ако на това му се казва неподправимо, ок съгласен ... biggrin.gif
А по-горе - за спортната институция. Я разкажи в кой спорт и кои негови шампионати,
толкова е доминирала или доминира, че се е превърнала в институция?
Супрата е кола за ентусиасти - съгласен.
Но тия приказки за институции и т.н. са доста пресилени ...

- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
точно така, изкефилатеее ...това е твойта кола.... ЗЕТ 06 би си взел ако има най - важното ФИНАНСИ , междудругото аз се возих в Супрата на Стоян и много ме изкефи (ама това е от възраста) , единственото което пожелавам е да има пари да смениш дирекцията.EMPEROR написа:
Z06 е много яка колица и със сигурност бих си взел, ако имах възможностПрав си, Супрата е СУПЕР СКЪПА... в US... и за такава нема финанси, за тва пък в UK е достъпна. За мен лява Супра и Z06 са еднакво НЕдостъпни коли, затова съм направил вече избора си... Всеки се разполага според финансовите си възможности и макар и с някакви компромиси, взех това което исках. Аз на марки не робувам... Супрата реших да си взема, чак като седнах в такава на един познат и просто ми "лепна" на д-то и на усмивката biggrin.gif
Аз съм съгласен с теб, че има страшно много хубави коли... уви не съм порастнал достатъчно да си купя всичко, което ми харесва... Край нямаше да има иначе laugh.gif Тааа както и да е... разбрахме се![]()
Само дет темата отлетя в няква много крива посока...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта