Питане за Корола 2002г.

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 29 Сеп 2010 17:54

Scott какви са тия 'Marked Parts ' в 'Security' дето ги има при yaris, а ги няма при fiesta и mazda2?
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Сеп 2010 18:55

didak написа:Scott какви са тия 'Marked Parts ' в 'Security' дето ги има при yaris, а ги няма при fiesta и mazda2?
Мисля, че след 2000г. няколко големи производители (вкл. Тойота) възприемат политика на маркиране на едрогабаритните части - калници, врати, капаци, стъкла и т.н. Ако погледнеш колата си има едни лепенки с бар-код по вътрешните ръбове на изброените части (поне моята имаше biggrin.gif), а прозорците имат ецван код.
http://www.theaa.com/motoring_advice/se ... rking.html
ИзображениеИзображениеИзображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 29 Сеп 2010 19:52

Scott написа:
Bass_Man написа:Разхода на 1.8TFSI и един Мармот завива шоколада в станиол .........
За БМВ също и те така .
http://www.whatcar.com/Review/EditionCo ... onId2=7946
Разходи се по Running Costs и Performance and Measurements.
Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен' :whistle:
Па моето маторче май го има там нейде на първо място-3 цил.998 см.куб.-да или греша? wink.gif wink.gif wink.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Сеп 2010 22:10

Scott написа: Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен' :whistle:
Ти , както винаги , си напълно дезинформиран, но драскаш, колкото да дразниш.
Значи всички освен форд? Я си провери отново информацията ,преди да ни заливаш с поредните си лъжливи глупости.! dry.gif

Второ- Когато Фолксваген и БМВ се наредят в номер 1 в енджин оф де иър с хибридната си висока технология, която задължително включва в себе си компонента високотехнологичен двигател с вътрешно горене, ти можеш да им наречеш тогава двигателите високотехнологични и да оспориш високата технология на двигателите на Тойота. Точно в тоя кОнкурс Тойота постоянно е номер 1 за хибридна технология, която включва в себе си висока двигателна технология!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Сеп 2010 22:16

Scott написа:
LEXUS написа:...И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност....Щракни и задай и 1.6 Valvematic 6-Gang Multimode и да видиш разхода му градско е 8/100км., което е много икономично за такъв двигател. С 6 ск.кутия Механични градско е 8.6/100км., което също е много икономично за такава мощност и кубатура бензин.
BMW вадят този разход от 1.8i при 10% повече мощност и 20% по-голям въртящ момент. Ауди вадят същия разход от 1.8ТFSI при 20% повече мощност и върт. момент :whistle:
БМВ имат много високо-технологични двигатели. Ауди обаче вадят параметрите с турбо плюс компресор. Това не е атмосферен двигател, с което най-малкото поддръжката е изключително усложнена. TSI печели двигател на годината ,защото е чудесен двигател, но не и здрав и безпроблемен, както тази година писа Ауто-Билд в прегледа си на качеството. Даже те казаха,че 1 двигател, за да спечели енгин оф дъ иър , трябва да е изпитан не са мо като характеристики, а и като надеждност и гладка работа във времето.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Сеп 2010 22:54

LEXUS написа:...с хибридната си висока технология, която задължително включва в себе си компонента високотехнологичен двигател с вътрешно горене, ти можеш да им наречеш тогава двигателите високотехнологични и да оспориш високата технология на двигателите на Тойота. Точно в тоя кОнкурс Тойота постоянно е номер 1 за хибридна технология, която включва в себе си висока двигателна технология!
Едно време имаше едни хуморески на Мирча Кришан (не знам дали има толкова стари представители тук), та и ти като него - '...краставицата се състои от 98% вода...'; демек едно си баба знае, едно си бае... biggrin.gif
И понеже говорим за 'високотехнологичния' 1.6VVTi, ти кажи кой европейски производител няма по-добър двигател в този клас? :whistle:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Сеп 2010 23:04

Scott написа: Разходи се по Running Costs и Performance and Measurements.
Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен' :whistle:
Аз казвам , че 1,8 турбо Ауди няма как да харчи 8 и нещо градско , а иначе вие с Лексус си коментирайте каквото искате .
Иначе принципно Лексус е прав , защото реално Тойота си имат техен клас в двигател на годината , а именно хибридния tongue.gif .

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Сеп 2010 23:13

Bass_Man написа:Аз казвам , че 1,8 турбо Ауди няма как да харчи 8 и нещо градско...
Първо, говорим за данни на производителя (ти бъркаш LEXUS с някой дето е карал повече от Корола явно tongue.gif ) Второ, тъй като карам BFB (предния модел, който не е с директно впръскване) на А4 Куарто, ти казвам че е напълно възможно TFSI на А3 да гори 8 градско. Моя ми гори под 9.
А думата е за 1.6VVTi, така че не намесвай и ти цикъла на Аткинсън biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Сеп 2010 23:17

1,8 турбо куатро ти харчи под 10 градско ли каза или аз не разбрах добре ?
Иначе това е рекламен трик в момента реално няма двигател , който да не работи по цикъла на Аткинсън . Друг е въпроса кое как е оптимизирано .

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Сеп 2010 00:32

Scott написа:
LEXUS написа:...с хибридната си висока технология, която задължително включва в себе си компонента високотехнологичен двигател с вътрешно горене, ти можеш да им наречеш тогава двигателите високотехнологични и да оспориш високата технология на двигателите на Тойота. Точно в тоя кОнкурс Тойота постоянно е номер 1 за хибридна технология, която включва в себе си висока двигателна технология!
Едно време имаше едни хуморески на Мирча Кришан (не знам дали има толкова стари представители тук), та и ти като него - '...краставицата се състои от 98% вода...'; демек едно си баба знае, едно си бае... biggrin.gif
И понеже говорим за 'високотехнологичния' 1.6VVTi, ти кажи кой европейски производител няма по-добър двигател в този клас? :whistle:
Ти пак не си разбрал за какво говорим, но важното ,че си в играта. mad.gif

КОЙ ТУК ГОВОРИ ЗА ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ 1.6 VVT-I????? mad.gif

Посочи или спри да дразниш с неверни неща.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Сеп 2010 00:38

Scott написа: И понеже говорим за 'високотехнологичния' 1.6VVTi, ти кажи кой европейски производител няма по-добър двигател в този клас? :whistle:
И понеже си отвори твоя тема в тая тема, аз пък да попитам кой друг производител, по-точно колко други производителя имаха по-добри двигатели в този клас 2000 година? Защото 1.6 VVT-i излезе преди доста време. Тогава, когато Фолксваген слагаше 1.6 75 коня, а Ауди 1.6 102 коня, който смачкан 1.6 na VAG все още го монтират, много е висока технология. laugh.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Сеп 2010 00:45

LEXUS написа:КОЙ ТУК ГОВОРИ ЗА ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ 1.6 VVT-I????? .
Добре де, като ти харесва повече думичката V-matic - за него говорим през цялото време. 1.6, който се слага на Аурис. Ако беше погледнал линка, който дадох за сравнение, щеше да си спестиш главните букви. tongue.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Сеп 2010 00:52

Scott написа:
Bass_Man написа:Аз казвам , че 1,8 турбо Ауди няма как да харчи 8 и нещо градско...
Първо, говорим за данни на производителя (ти бъркаш LEXUS с някой дето е карал повече от Корола явно tongue.gif ) Второ, тъй като карам BFB (предния модел, който не е с директно впръскване) на А4 Куарто, ти казвам че е напълно възможно TFSI на А3 да гори 8 градско. Моя ми гори под 9.
Абе за твоя знаеме. То и Алхамбрата не ти се чупи, въпреки че е обективно доказано,че е от най-големите трошки на пътя, начело сд Шаран,дето са запълнили последните места на класациите за здравина. Също така на тебе Алхамбрата дизел не ти трака или имаш перманентно запушени ушни канали, което е разбираемо впредвид шофирането на толкова шумен автомобил. Та не се учудвам ,че 1.8 TFSI , което няма нищо общо с атмосферен мотор да ти харчи 8 или 6/100 градско.О
е по-интересно е ,че тия от завода с официалния разход го дават по-висок, но ти падаш под него ,напук на логиката винаги в реално шофиране разходът да е по-висок или поне същия приблизително.

Значи според твоят гении прост мотор като 1.8 ТФСИ пада под заводския разход, щот е твой, но хибридите, дето са милиони класи над твоя простоват двигател харчели повече от каталожното. Ето това си ти. Затова не смятам,че някой трябва да ти взима писанията насериозно.
Отделно ти казах,че съм карал и Аудита и това са едни дървени автомобили, сухи, при това се чупят често.
Scott написа:А думата е за 1.6VVTi, така че не намесвай и ти цикъла на Аткинсън biggrin.gif
Защо да не го намесва. Тойота го ползва ,създала е хибридна технология, има си патентите, ами направете и вие нещо от ВАГ или останалите немски марки, та да го коментираме. Кой ви е виновен,че сте напълно безидейни и безсилни пред новите и модерни технологии и тъпчете на 1 място с конвенционални двигатели.

Аз ти казах-Тойота печели хибридната категория, а тя вклю1ва и модерен двигател с вътр. горене. Ама бил по Аткинсън, е ти какъв искаш да бъде - като на Голф с 8 клапана и 70 коня ли?
Последно промяна от LEXUS на 30 Сеп 2010 00:56, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Сеп 2010 00:54

Scott написа:
LEXUS написа:КОЙ ТУК ГОВОРИ ЗА ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ 1.6 VVT-I????? .
Добре де, като ти харесва повече думичката V-matic - за него говорим през цялото време. 1.6, който се слага на Аурис. Ако беше погледнал линка, който дадох за сравнение, щеше да си спестиш главните букви. tongue.gif
Така, щом говорим за Валвматик, който е много различен от ВВТИ, тогава потвърди си думите кои производители имат по-модерен и с по-добри параметри двигател в клас 1.6??? Щото аз не ги виждам изобщо. И категорично е видно,че това е един от водещите високотехнологични двигатели в момента. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Сеп 2010 01:07

LEXUS написа:...Така, щом говорим за Валвматик, който е много различен от ВВТИ, тогава потвърди си думите кои производители имат по-модерен и с по-добри параметри двигател в клас 1.6???
Всичко, което се изписа досега. А и не виждам защо да е 'клас 1.6'. Говореше за мощност, икономии и вредни емисии. Ако някой производител постига същите или по-добри параметри с друга кубатура, това не се брои според тебе, така ли? :whistle: Сега ще се почнат едни локуми, ама този с турбо, този бил TFSI. Аз отново ти казвам, че всеки европейски производител, изкл. Форд, вкл. Хюндай/Киа в момента имат двигател, който е по-добър или поне като 1.6 V-matic по посочените параметри.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта