
za spira4kite?
za spira4kite?
Zdr kolegi ,smenqh si amortisiorite minaliq den,i za da gi smenq se naloji da otka4a marku4eto na spira4niq aparat ,sled koeto kogato zaka4ih vsi4ko i se ka4ih v kolata pedala na spira4kite be6e umeknal i razbrah 4e trqbva da obezvazdu6avam kogato obezvazdu6ih izleze malko vazduh i posle si izliza6e spira4na te4nost a pedal na spira4kite ostana mek vapreki 4e i ot 4eterte obezvazdu6itelki izliza6e spira4na te4nost! misalta mi e kak da se opravq sas problema! osven na 4eterite kolela ot obezvazdu6itelkite imali i drugo mqsto ot kadeto trqbva da obezvazdu6a!4e bez spira4ki e kofti trapaka!(obezvazdu6avah s pompene na pedala i zadarjane i razvivane na obezvazdu6itelkite na 4 koleleta) 

да не си скъсал маркуча или да си го развивал и да си го устаил да се изтича развит
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- slowtraveler
- Мнения: 6188
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Ако си откачал само маркуче, то най-вероятната причина за мекия педал е лошо обезвъздушаване...
От обяснението личи, че явно не си на 'ти' с ремонта (щом те е учудил мекия педал без обезвъздушаване на отворена спирачна система).
Басман е дал примерни препоръки за обезвъздушаване, но е добре още веднъж да хвърлиш поглед на схемите в книжката. Някои коли се обезвъздушават по друг ред (не от далечно към близко колело)...
Иначе принципа е ясен: държиш в казанчето винаги течността на МАХ и го проверяваш често, за да не засмуче въздух докато обезвъдушаваш.
Помпиш яко с педала няколко пъти и натискаш плътно педала, отваряш щуцера докато тече сп.течност. Затваряш штуцера и тогава отпускаш педала. И така няколко пъти на колело, докато не започне да излиза съвсем чиста течност (не леко помътнена от мехурчета).
След това - преминаваш на друго колело.
От обяснението личи, че явно не си на 'ти' с ремонта (щом те е учудил мекия педал без обезвъздушаване на отворена спирачна система).
Басман е дал примерни препоръки за обезвъздушаване, но е добре още веднъж да хвърлиш поглед на схемите в книжката. Някои коли се обезвъздушават по друг ред (не от далечно към близко колело)...
Иначе принципа е ясен: държиш в казанчето винаги течността на МАХ и го проверяваш често, за да не засмуче въздух докато обезвъдушаваш.
Помпиш яко с педала няколко пъти и натискаш плътно педала, отваряш щуцера докато тече сп.течност. Затваряш штуцера и тогава отпускаш педала. И така няколко пъти на колело, докато не започне да излиза съвсем чиста течност (не леко помътнена от мехурчета).
След това - преминаваш на друго колело.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
opravih gi
Spravih se mnogo vazduh be6e vlqzlo po 5 -6 pati obezvazdu6avah kolelo no sega pedala e tvard i vsi4ko e ok !upla6ih se da ne se e precakalo ne6to! BLAGODARQ NA VSICHKI! 

Здравейте,
Тъй като тук се говори за спирачки, реших да попитам следното за моя дзвер Т Корола-Версо 2005 Д4Д 85Кв. Като запаля двигателя на таблото остава да свети VSC-то индикатор за динамичната устойчивост и теглителната сила и заедно с него TRC OFF и едно руго дето е като водомер - в оранжево. Ще посещавам сервиза, но някой има ли идея какво може да е?
Тъй като тук се говори за спирачки, реших да попитам следното за моя дзвер Т Корола-Версо 2005 Д4Д 85Кв. Като запаля двигателя на таблото остава да свети VSC-то индикатор за динамичната устойчивост и теглителната сила и заедно с него TRC OFF и едно руго дето е като водомер - в оранжево. Ще посещавам сервиза, но някой има ли идея какво може да е?
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта