тойота превия-бензин или дизел?
- scooby doo
- Мнения: 159
- Регистриран на: 20 Сеп 2010 03:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Ярис XP13 1,33 CVT 2012
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
тойота превия-бензин или дизел?
Здравейте!Доста четох и продължавам да се чудя!Много харесвам Тойота Превия(след 2000г) и съм решил да се обзаведа...Двоумя се дизел или бензин(+газ)?Притеснява ме поддръжката(на разумни цени са все на доста км)Какъв разход да очаквам от бензиновата(градско София и извънгр.),може ли на 2,4 мотора да се сложи газ,много ли са 200хил.км за дизела D4-D,има ли части за ремонт?Модела има ли слаби места?
Моля за съвети и предварително благодаря!
Ще се радвам да стана един от вас!
Моля за съвети и предварително благодаря!
Ще се радвам да стана един от вас!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Колега, ето ти по-долу една информативна статия за Превия.
И на мен Превията много ми харесва като дизайн, и като ван изцяло.
Към твоите въпроси- 200 000км. не е много за дизела, но е от значение кой го е карал.
Бензиновият 2.4 е чудесен двигател за ван, но не е добре да му слагаш газ, ама никак не е добре. Или ако му слагаш, тя ще е много скъпа и безсмислена. Харчи си мисля около 12-14/100градско, 7-8-9/100 извънградско. Дизелът около 9-10/100 градско и 6-7/100км. извънградско. Дизелът 2.0 D-4D е 116 коня, доста по-слаб от 2.4 бензинa 156 коня .
Статията:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/to ... via65.html
Слаби места няма тая кола.
Ето друга темичка:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
И на мен Превията много ми харесва като дизайн, и като ван изцяло.
Към твоите въпроси- 200 000км. не е много за дизела, но е от значение кой го е карал.

Статията:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/to ... via65.html
Слаби места няма тая кола.
Ето друга темичка:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Всички мини ванове страдат от тази болест.nowyaris написа:двигателя е на кофти място техническото обслужване,пък и всичко по двигателя и скоростната било много шибано за правене.
Имал съм два. Не питай как се ремонтираха.

Но Тойота-та е здрава. Няма нужда от ремонти.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- scooby doo
- Мнения: 159
- Регистриран на: 20 Сеп 2010 03:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Ярис XP13 1,33 CVT 2012
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Благодаря ви,колеги,за съветите!Не писах досега,защото пътувам в чужбина и нямам редовно нет.Дизел ще е,разхода на бенз.ми е висок,щом не е добре да се слага газ!Е,остава сега да я намеря "МОЯТА"!Май ще трябват още кинти....,но ще е Previa със сигурност!Пък като се обзаведа ще се похваля!...и ще продалжа да чета форума!
Безаварийни километри с любимите Тойоткиииии!
Безаварийни километри с любимите Тойоткиииии!
1. По отношение на икономия: Дизелът е за предпочитане. Казват, че дизеловия двигател бил по-скъп и самият той е по-скъп, когато е нов. На мен ми пести по 1000 лв. годишно. Освен това дизеловият двигател като цяло има по-дълъг живот, защото работи на по-ниски обороти. Вярно, че малко "мисли" преди да вдигне оборотите, но това е положението - ако се поддържа - работи по-дълго.
2. По отношение на удоволствието от шофирането: Важно е на градско ли карате или на извънградско?
Предимството на бензина при кефа от карането безспорно се вижда на градско каране. Бензиновият агрегат вдига оборотите по-бързо от дизеловия. Демек, как стъпиш на педала и колата тръгва. Това е особено полезно ако бързаш и си решил да се ръчкаш по светофарите.
Това с дизела няма как да стане и тук бензиновият мотор е по-силен. При извънградско нещата горе долу се изравняват, а по нанагорнището дизелът е по-удобен. Заради високия въртящ момент, дизелите имат предимство по нанагорнище. Има и усещане, че при изпреварване дизелът ускорява по-бързо.: от 70 до 120 някои дизелови коли може да ги вдигнат по-бързо от бензинови такива с приблизителни характеристики.
2. По отношение на удоволствието от шофирането: Важно е на градско ли карате или на извънградско?
Предимството на бензина при кефа от карането безспорно се вижда на градско каране. Бензиновият агрегат вдига оборотите по-бързо от дизеловия. Демек, как стъпиш на педала и колата тръгва. Това е особено полезно ако бързаш и си решил да се ръчкаш по светофарите.
Това с дизела няма как да стане и тук бензиновият мотор е по-силен. При извънградско нещата горе долу се изравняват, а по нанагорнището дизелът е по-удобен. Заради високия въртящ момент, дизелите имат предимство по нанагорнище. Има и усещане, че при изпреварване дизелът ускорява по-бързо.: от 70 до 120 някои дизелови коли може да ги вдигнат по-бързо от бензинови такива с приблизителни характеристики.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Колега,ако не е тайна каква кола караш и отколко време трупаш шофьорски опит?Casamia написа:1. По отношение на икономия: Дизелът е за предпочитане. Казват, че дизеловия двигател бил по-скъп и самият той е по-скъп, когато е нов. На мен ми пести по 1000 лв. годишно. Освен това дизеловият двигател като цяло има по-дълъг живот, защото работи на по-ниски обороти. Вярно, че малко "мисли" преди да вдигне оборотите, но това е положението - ако се поддържа - работи по-дълго.
2. По отношение на удоволствието от шофирането: Важно е на градско ли карате или на извънградско?
Предимството на бензина при кефа от карането безспорно се вижда на градско каране. Бензиновият агрегат вдига оборотите по-бързо от дизеловия. Демек, как стъпиш на педала и колата тръгва. Това е особено полезно ако бързаш и си решил да се ръчкаш по светофарите.
Това с дизела няма как да стане и тук бензиновият мотор е по-силен. При извънградско нещата горе долу се изравняват, а по нанагорнището дизелът е по-удобен. Заради високия въртящ момент, дизелите имат предимство по нанагорнище. Има и усещане, че при изпреварване дизелът ускорява по-бързо.: от 70 до 120 някои дизелови коли може да ги вдигнат по-бързо от бензинови такива с приблизителни характеристики.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Колега,ако не е тайна каква кола караш и отколко време трупаш шофьорски опит?Casamia написа:1. По отношение на икономия: Дизелът е за предпочитане. Казват, че дизеловия двигател бил по-скъп и самият той е по-скъп, когато е нов. На мен ми пести по 1000 лв. годишно. Освен това дизеловият двигател като цяло има по-дълъг живот, защото работи на по-ниски обороти. Вярно, че малко "мисли" преди да вдигне оборотите, но това е положението - ако се поддържа - работи по-дълго.
2. По отношение на удоволствието от шофирането: Важно е на градско ли карате или на извънградско?
Предимството на бензина при кефа от карането безспорно се вижда на градско каране. Бензиновият агрегат вдига оборотите по-бързо от дизеловия. Демек, как стъпиш на педала и колата тръгва. Това е особено полезно ако бързаш и си решил да се ръчкаш по светофарите.
Това с дизела няма как да стане и тук бензиновият мотор е по-силен. При извънградско нещата горе долу се изравняват, а по нанагорнището дизелът е по-удобен. Заради високия въртящ момент, дизелите имат предимство по нанагорнище. Има и усещане, че при изпреварване дизелът ускорява по-бързо.: от 70 до 120 някои дизелови коли може да ги вдигнат по-бързо от бензинови такива с приблизителни характеристики.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта