[FIXED - бендикс] Проблем при палене

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 07 Сеп 2010 22:34

hyankov - незнам дали ще ме послушаш, но аз ще го кажа - проблема го имаше приятел с неговата Корола Версо, същото, мъки ГОЛЕМИ, Тойота дори смениха целия стартер, защото бяха сигурни и проблема остана, но пари не му взеха..... Предлагам ти просто да сурнеш една добавка яка в резервоара, за да прочисти яко дюзите и тогава вече да търсиш проблема по схемата. Това ще ти струва 10лв, като само ще помогне, няма да ти навреди по никой начин. Той от невярване, че може да го прави заради "хубавата" ни нафта, отиде на почивка до Австрия и там Тойота дилъра му каза ясно и точно - "ДИЗЕЛ КАПУТ" - даде му добавката и каза да слага по-редовно и няма да има грижи.... Пробвай го, защото надали наистина е бендикс, щом не ти върти празно :whistle: Не троши пари по "диагностики" преди да пробваш тая попара брат - НАИСТИНА :thumbsup:

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 07 Сеп 2010 22:49

Не ,че не може да е и дюза ,обаче тогава просто изтърва налягане от някоя дюза и може да се види ,че има ниско налягане в рейла на тестера.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 07 Сеп 2010 23:03

На тестер излезе, че има 4 дюзи неработещи .... ohmy.gif Скъпичко идва..... По-добре да го пробва, преди да тръгне според тестер :whistle:

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 07 Сеп 2010 23:16

Тестера не ти показва точно кои дюзи са за смяна.Проверка на непалене със съмнение в дюза се прави със запушване на дюзите една по една със съчма от лагер с подходящия размер.Съчмата се слага между дюзата и тръбичката ,за да спре нафтата на съответната дюза.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 07 Сеп 2010 23:54

diesel_power написа:Ти каза ,че върти бавно,а това не може да е от бендикса. Ако е от бендикс на моменти стартера ще върти напразно без да върти мотора .
Съжалявам за техническата ми неграмотност, може би не съм го описал правилно...

Като завъртя ключа, в повечето случаи се чува едно много кратко обръщане на мотора (все едно тръгва да пали). След което този звук (от палене на мотор) изчезва и се чува само едно съскане, все едно нещо метално се върти и не опира в нищо. Утре може да се хвана да запиша звука на диктофон.

Както и да е, като върна ключа обратно, този звук от празно въртене спира веднага. Диагностиката не съм си я правил сам, един майстор каза че мисли че е това, само след като чу звуците. В Тойота В. Търново изказаха същото мнение.

Дизел зареждам само от ЛукОйл (така ми препоръчаха уж).

Мерси на всички за отговорите!
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 08 Сеп 2010 00:12

На 100 % е бендикс.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 08 Сеп 2010 09:26

hyankov написа:
Като завъртя ключа, в повечето случаи се чува едно много кратко обръщане на мотора (все едно тръгва да пали). След което този звук (от палене на мотор) изчезва и се чува само едно съскане, все едно нещо метално се върти и не опира в нищо. Утре може да се хвана да запиша звука на диктофон.
Няма нужда от диктофон.. biggrin.gif
Ей така трябваше да го опишеш и първият път (цветно), за да няма съмнения че е бендикса ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 08 Сеп 2010 23:08

За 'fun', ето все пак запис на няколко нещастни опита за палене.

http://www.box.net/shared/2jcsvs8oi4

Трябва да отбележа че вече съвсем е сдал багажа, не пали дори при студена кола. Добре се докарах, утре ще се чудя как да я закарам до сервиза, дано е събрала сили до тогава unsure.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Сеп 2010 02:38

Не е шалтера - тук му казват "бендикс".

Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 09 Сеп 2010 07:55

След малко ще пробвам с чужд акумулатор. Дано е от това.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 09 Сеп 2010 08:36

Fido Dido написа:Не е шалтера - тук му казват "бендикс".

Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...
hyankov написа:След малко ще пробвам с чужд акумулатор. Дано е от това.
WTF?!? ohmy.gif
Akumulatora ne go li otpisahte kato pri4ina ve4e.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 09 Сеп 2010 08:56

Fido Dido написа:Не е шалтера - тук му казват "бендикс".

Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...
Дидо, баш си е бендикс..
Шалтера си е шалтер (при него той работи и изхвърля бендикса) бендикса е зъбчатката която върти маховика..
Точно в него е причината.. Вътре около оста му има едни ролки и пружинки които ги натискат (като контрата на старите велосипеди) и в едната посока трябва да зацепи, а в другата оста трябва да се върти свободно ....
При колегата сега се върти и в двете посоки свободно... smile.gif
Това подлежи на ремонт- с натягане на пружинките, но не знам дали ще се справи колегата, защото е капсуловано, но с повече фантазия- има начин за отварянето му ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 09 Сеп 2010 09:49

Така, пробвах с чужд акумулатор - не стана. Върнах моя и на късмет запали. Оставих колата в сервиза, до 2 часа ще знам какво е...

Да обобщя - проблема беше започнал да се проявява като мудно палене на топла кола. Прогресира до непалене на топла кола, а накрая непалене при никакви условия.

Извода - друг път да не чакам толкова да се влоши.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 09 Сеп 2010 11:07

и кой е сервиза да си правя аз изводите unsure.gif

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 09 Сеп 2010 11:10

Сервиза е ей тука. Преди малко ми се обадиха момчетата - бендикса за смяна, с труда щяло да бъде 105 лв, питаха дали да го правят smile.gif

Само за сравнение, Тойота Изток искаха 365 лв за същото нещо (е, предполагам с по-оригинални части).

Но чакай да видим дали ще го оправят като хората и дали няма да се счупи нещо друго в процеса cool.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта