Палене - Авенсис
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Не разбрах точно дали е същият проблем, но и аз имах такъв с авенсис 1. При завъртане на ключа, стартера не завърта. Трбваше да разместя ключа в леглото, за да завърти. След много ходене по електричари, майстори и други, се заех сам с проблема. Свалих стартерния ключ и след бая мислене и гледане се оказа, че проблема е в пластмасовата капачка на "паяка". От ключа излиза пластина, която влиза в тази капачка и я върти. Само че, капачката е с отвор с формата на "Т" и с времето се износва това "Т" и капачката не се завърта достатъчно, за да даде контакт. Сложих едно парченце роторна хартия, понеже е твърда, и година и половина вече нямам проблем. Извинявам се за дългия коментар.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Виж сега това , че ти не си чувал нещо не значи абсолютно нищо . И по-добре ако не си го чувал наистина да не го коментираш . И не е технология от НАСА нито от НСА . Абсолютно всички ел.контакти се самопочистват при опрделени условия и за да издаржат максимално дълго в експлоатация трябва да работят в тези условия .elec написа: Контактите се почистват или сменят,за пръв път чувам контактите да се самопочистват/освен ако не са някоя технология на NASA/
Трябвало е да снимаш , че сега ще те карат да чертаеш .lubosh написа:...........................понеже е твърда, и година и половина вече нямам проблем. Извинявам се за дългия коментар.
Иначе това дизелджийте сте си евли еванието за 100лв. ще разглобявате 100 пъти едно нещо и ще ръгате хартийки , релета и не знам си какво ............. Следващия собственик ще има да се чуди какви са били тия хора преди него ...............
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
А недай си боже ако се запали колата и после застрахователя намери реленцата и хартийките и не знам си още какво дали ще са ти много 100лв ? Това е само една от хипотетичните ситуации заради , които такива циганийки не се правят . И никой не е казал , че 100лв. са нищо но автомобила си има поддръжка и ако не можеш да и насмогнеш по-добре смени модела или марката .100EB написа:Ми някой хора предпочитат да си оправят нещо по техен си начин ако могат пред това да дават 100лв, не за всички 100лв са нищо.
това което казах не важи са за дизелите а и за бензините, защото стартерния ключ им е един и същ.Трябвало е да снимаш , че сега ще те карат да чертаеш .
Иначе това дизелджийте сте си евли еванието за 100лв. ще разглобявате 100 пъти едно нещо и ще ръгате хартийки , релета и не знам си какво ............. Следващия собственик ще има да се чуди какви са били тия хора преди него ...............
А по въпроса за стоте лева - при положение, че посетих общо 6 различни специалисти (писал съм го в поста), които не са ми взели едно "мерси".......накрая на човек му писва и започва сам да се бори с проблемите. Освен това не съм много убеден, че клемореда (паяка ще се намери за 100 лв. (не съм проверявал, но така мисля)
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
я..стана ми интересно,за колегата със самопочистващите контакти би ли бил така добър да обясни как се самопочиства контакт участващ във верига с индуктивен товар(бобината на електромагнита на стартера) постоянно захранващо напрежение и доста по голям от 100 ма ток(идеални условия за възникване на дъга,оттам нагар на контакта и съкращаване на живота му),а за проблема-да, включване на реле би решило проблема за известно време ,само че контактите му трябва да са за по голям ток(над 10 А) и задължително се включва диод паралелно на контакта на релето в обратна посока ,тъкмо заради дъгообразуването.това съм го правил на старото ми пежо и действаше няколко години докато контакта на ключа не се скапа тотално и го запаралелих с бутон
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами колега niki60 явно има някаква "магия" , че тези контакти да работят по 20 години . Или по контактите на релето няма да има искрене и нагар ?
lubosh - дал съм линк с цената още доста в началото . Има и достатъчно колеги , които внасят части но ти така и не се поинтересувахте на каква цена може да се намери детайла . Зора е да се правят някакви измишльотини и след някоя друга година , като си продадете колите и хората след вас да се чудят на великите "нововъведения" . А това , че си ходил на някакви масйтори вече си е твое преживяване . Всички сме ходили по различни видове "майстори" и сме носили различни видове "шапки" след това .
При положение , че проблема е в износен детайл не виждам как с подпъхване или релета може да се реши проблема ?!?!
Ама вие си знаете !
lubosh - дал съм линк с цената още доста в началото . Има и достатъчно колеги , които внасят части но ти така и не се поинтересувахте на каква цена може да се намери детайла . Зора е да се правят някакви измишльотини и след някоя друга година , като си продадете колите и хората след вас да се чудят на великите "нововъведения" . А това , че си ходил на някакви масйтори вече си е твое преживяване . Всички сме ходили по различни видове "майстори" и сме носили различни видове "шапки" след това .
При положение , че проблема е в износен детайл не виждам как с подпъхване или релета може да се реши проблема ?!?!
Ама вие си знаете !

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ами колегата точно това сподели, как го е решил. И не виждам какво толкова грешно има в някаква доработка... Очевидно както сам казваш е често срещан проблем, което говори за недомислица от страна на Тойота или по-голям производствен толеранс.Bass_Man написа:...При положение , че проблема е в износен детайл не виждам как с подпъхване или релета може да се реши проблема...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта