Мисля да си Купя Селика!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами честно да ти кажа въобще не мога да си представя какво им е функционалното на тези коли ?!?! Нито имат багажник , нито задни седалки , като хората просто не знам . По-скоро са коли със спортен вид и нисък разход спрямо спортните разбира се . biggrin.gifKobayashi написа:Наистина предложения като GT4 или Type R ми звучат като предложения за 2-ра кола, а аз скоро няма да мога да си позволя две коли. Като казвам спортна кола имах предвид функционална практична кола с спортен вид, каквато е селиката (бтв в япония я водят за семейна кола не знам защо laugh.gif ). Коли от подобен клас са Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX-6, Audi TT, Opel Calibra, Ford Probe въпреки че последните две звучат нелепо на фона на останалите laugh.gif . И разбира се Honda Integra която обужавам, но все още тази кола не е достигнала до бедните познания на българина за спортни коли, а и да достигне какво от това ...
ИИИ Най-важния въпрос според мен последното поколение на Селика Made in Japan ли е или не точно?
п.с. Благодаря на всички за мненията!
Иначе GT4-ка съвсем спокойно можеш да вземеш за около 10 000лв. обаче разход под 15л/100км въобще не чакай .
За тези пари съвсем спокойно можеш да намериш и малко по-стар VTEC 160кс . Който не е с много спортен вид но пък си привървява . Можеш да вземеш и по-старата Селика 17х коня . Която си е тотално безпроблемна кола . И много лесно в бъдеще става GT4


Е чи толкова ли е здрава тая по-старата селика бе да му се невиди laugh.gif
Според мен от 0-100 8.1 сек си е много бавно за 175 коня обаче!
http://www.automedia.bg/techdata/celica ... nbsp.17651
Все още е по-бавна от местните "шампиони GSI и GTI" да не говорим от B16 VTI ...
Според мен от 0-100 8.1 сек си е много бавно за 175 коня обаче!
http://www.automedia.bg/techdata/celica ... nbsp.17651
Все още е по-бавна от местните "шампиони GSI и GTI" да не говорим от B16 VTI ...
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Багажникът е доста по-голям от на Корола хатчбек. Седалките отзад стават за деца до 6-7 години... Въобще си е доста функционален автомобил за семейство с малки деца или самостоятелен индивид, а и има изключително нисък разход заради сравнително лекото купе.Bass_Man написа:Ами честно да ти кажа въобще не мога да си представя какво им е функционалното на тези коли...
За това питам за Селиката защото в нея виждам един страхотен дизайн Тойота винаги е бил символ за надеждност, 143 коня са ми достатъчно и разхода е приемлив. Единственото което ме притеснява обаче е качеството на двигателя както стана на въпрос в началото на темата!mitoko написа:кое от изброените качаства е най-важно за теб
спортен вид - дизайн
бъзрина - конски сили
функционалност и надежност
нисък разход на гориво и евтина поддръжка
И по-старата Селика ме кефи, но предпочитам по-новата (искам в това отношение да достигна 21 век.) Обмислям да се регна в форума на Митсубиши и да видя конкуренцията какво може да каже за Еклипс 3ген. (въпреки че те са малко по-скъпи от селиките). Интересното е че при тях разхода е идентичен с този на Селиката, а двигателя е 2.4 150 коня 210 Нм за съжеление не мога да намеря никъде данни колко ги прави от 0-100. Знам че селиката прави от 0-100 за 8.7 сек което ми е достатъчно!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Разхода със сигурност е по-висок от на Селиката, разликата в теглото е почти 200кг. Този двигател 2.4 л е много стар като концепция, ама ти си знаеш. Както казах и по-горе, аз никога не съм имал проблеми с горене на масло. Проверявах и каталожните номера, на Селика 1ZZ-FE и буталата, и сегментите и шорт-блока са различни от на проблемните Авенсис и Корола.Kobayashi написа:...Интересното е че при тях разхода е идентичен с този на Селиката, а двигателя е 2.4 150 коня 210 Нм...
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
2001 Вече я нямам де. biggrin.gif Но за 4 години и смяна на маслото на 10к мили (живея в UK), никога не го е 'бутала'. 5W30 на Comma, ако има значение. Средна ценова категория масло.Kobayashi написа:Scott твойта селика коя година е?
http://www.commaoil.com/productsguide/view/6/171
И все пак я кажете нещо за по-старата Селика 2.0 175 коня, че като чета някои статии за по-новите тойоти и се плаша (явно колите на 90-те са златното поколение на автомобило-строенето), а пък и съм объркан като украинска курва в Амстердам ...
Колко харчи тва зверче, по сайтовете пише че, около 12 градско, но попринцип лъжат с около 2 литра за разхода...
Може и да преглътна грозния бабешки салон и да инвестирам някой лев за нов кожен такъв!
Колко харчи тва зверче, по сайтовете пише че, около 12 градско, но попринцип лъжат с около 2 литра за разхода...
Може и да преглътна грозния бабешки салон и да инвестирам някой лев за нов кожен такъв!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ем чи толку ! 3SGE и 3SGTE ( турбо ) са може би едни от най-коравите двигатели на Тойота правени някога .Kobayashi написа:Е чи толкова ли е здрава тая по-старата селика бе да му се невиди laugh.gif
При положение ,че 150 коня е 8,7 няма разлика в тежестта , във въртящия момент и в скоростите няма как да паднат 2 секунди е така ! А и Селиката въобще не е лека . Просто пестиш от глупави тунинг подобрения от сорта на чипове , филтри и тн при положение , че колата е доста изстискана . Ако искаш да си великан от 0-100 олекотяваш , слагаш къс диф и си ти ама не е това идеята . Тази кола е по-скоро за возене от колкото за състезания . А комфорта при возене дори и с големи скорости е много добър .Kobayashi написа: Според мен от 0-100 8.1 сек си е много бавно за 175 коня обаче!
Местните шампиони вече само в Надин може да ги срещнеш . А и аз не мисля , че тази кола е 1200кг.Kobayashi написа: http://www.automedia.bg/techdata/celica ... nbsp.17651
Все още е по-бавна от местните "шампиони GSI и GTI" да не говорим от B16 VTI ...
Също така хубавото на 175 коня към 150 коня е , че разхода е еднакъв . Реално погледнато няма да намериш кола от клас 150-200коня , 1300-1500кг , която да харчи под 12л. градско . Ако е турбо отива към 15л. И това е при спокойно каране ! Ако раздаваш газта може и 20л. да направиш ............
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
ако имаш пари , дори и не всичките (лизинг) бих те посъветвал за БМВ 120 Д перфектен автомобил според мен а и малко харчи. другото ако нямаш дете по добре МР2 след 2001 г.за 10 000лв доста сериозна количка за удоволствие със спортен характер или МХ5 (особенно мен ме кефят 2.0 - 160к.с.) ама са малко скъпи.Kobayashi написа:И все пак я кажете нещо за по-старата Селика 2.0 175 коня, че като чета някои статии за по-новите тойоти и се плаша (явно колите на 90-те са златното поколение на автомобило-строенето), а пък и съм объркан като украинска курва в Амстердам ...
Колко харчи тва зверче, по сайтовете пише че, около 12 градско, но попринцип лъжат с около 2 литра за разхода...
Може и да преглътна грозния бабешки салон и да инвестирам някой лев за нов кожен такъв!
Mazda MX-6 и Ford Probe са горе-долу една и съща кола. Как става така, че едната звучи нелепо на фона на другата?Kobayashi написа:Коли от подобен клас са Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX-6, Audi TT, Opel Calibra, Ford Probe въпреки че последните две звучат нелепо на фона на останалите laugh.gif

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 1euro, Bing [Bot] и 7 госта