Газов Инжекцион - Блу Троник
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Bass_Man
Re: Газов Инжекцион - Блу Троник
Мнение от diver » 04 Сеп 2010 10:12
Тераното ми беше с такова. За 6-те месеца дето го карах, нямах проблеми. Някъде трябва да имам и сервизния софтуер за мапване, ако ще туряш свирни ти го изровя.Bass_Man написа:Някой дали има преки или косвени впечатления от тези ГИ ? http://www.bluetronic.info/index.php?topic=begin

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Bass_Man
Мнение от diver » 04 Сеп 2010 20:31
V6 пълна инжекция. Същия матор като на Z300Bass_Man написа:А то карбуратор , механична или пълна инжекция беше ?



Компа му е нещо като пиджбек(няма пълни възможности на ЕКУ само емулира), демек на карбуратор според мене няма да стане. Обаче съм виждал, витара с мегасмърт на газ. Според мен е по-перспективно ако ще се бориш с некой дърт карбуратор.Bass_Man написа: И някой да знае други ГИ работещи на карбуратори ?
П.П. За кво ти е газов инжекцион на карбуратор ако не е тайна?!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение от PESHO OT MARS » 04 Сеп 2010 21:50
Според мненията на познати газаджии (от които имам преки впечатления че разбират и работят добре) е голям боклук.
Реално ефтиния вариант е за 4 цилиндъра и е с вграден MAP сензор т.е. има възможност да се монтира на коли с механична инжекция и карбуратор. Проблема при него е използването на евтини компоненти особени проблеми създава MAP-а.
Не препорачителен е, ако колата е с нормален електрически инжекцион е по-добре да се инвестира в по-добър ГИ. АКо няма кинти BSM ако има кинти BRC. Ако няма бюджет за читав ГИ по-добре обикновенна газова. Единствената причина да се експериментира с Блутроника е ако имаш кола с механичен инжекцион.
Реално ефтиния вариант е за 4 цилиндъра и е с вграден MAP сензор т.е. има възможност да се монтира на коли с механична инжекция и карбуратор. Проблема при него е използването на евтини компоненти особени проблеми създава MAP-а.
Не препорачителен е, ако колата е с нормален електрически инжекцион е по-добре да се инвестира в по-добър ГИ. АКо няма кинти BSM ако има кинти BRC. Ако няма бюджет за читав ГИ по-добре обикновенна газова. Единствената причина да се експериментира с Блутроника е ако имаш кола с механичен инжекцион.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 05 Сеп 2010 03:47
Принципно има едни рена 19 пълна инжекция , които мерят само по МАП и сонда дори нямат и потенциометър на дросела . Само едно ключе за празния ход и са с едни от най-икономичните двигатели на Рено правени някога ! Така , че явно става .diver написа:
Компа му е нещо като пиджбек(няма пълни възможности на ЕКУ само емулира), демек на карбуратор според мене няма да стане. Обаче съм виждал, витара с мегасмърт на газ. Според мен е по-перспективно ако ще се бориш с некой дърт карбуратор.
П.П. За кво ти е газов инжекцион на карбуратор ако не е тайна?!
За мегасмъртта и аз си го мислех но може би ще трябва промяна в драйверите за инжекторите ?!?!
Не е тайна разбира се но при положение , че може да се вземат доста евтини ЕКУ-та за ГАЗ и ако работят горе долу читаво за разлика от 200лв инжекция/смесител защо пък не ?
Адаш принципно и аз чух пододбни неща но все пак да не забравяме , че дори и доста грамотен газаджия си е направо .............. И ако няма автоматични режими хората просто си нямат идея какво и как да настройват . Така , че проблема може и да не е в ЕКУ-то . Аз лично бих инвестирал едни 100лв+ и бих си го мапнал на диното на Хед до нас .
А пъ може и да си направя някаква уговорка ще видим как ще се развият нещата .
Bass_Man
Мнение от diver » 05 Сеп 2010 10:51
Да, ще требе, но пък си е стендалоун за разлика от чикиите дето турят по ГИ-тата.Bass_Man написа:За мегасмъртта и аз си го мислех но може би ще трябва промяна в драйверите за инжекторите ?!?!.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Bass_Man
Мнение от diver » 05 Сеп 2010 17:59
Софта за настройки на тва прилича на мега, ама според мен му липсват бая ралти.Bass_Man написа:Аве те някой от булгаристанските ГИ-та май са си леко преправени Меги ?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TheRealDacho и 4 госта