Мисля да си Купя Селика!
Мисля да си Купя Селика!
Здравейте!
Горд собственик съм на Хонда Сивик! Общо зето това беше първата японска кола която съм имал и съм изключително доволен! Имал съм също така и БМВ и Опел ... от които бях дълбоко разочарован...
Моята хондичка вече остаря, а и 90 коня вече не са ми достатъчни.
Дойде времето за по-нова кола и се спрях на Тойота Селика (последната генерация) има спортен вид, 143 коня мисля че ще са ми достатачни и има всички глезотий които имат и най-съвременните автомобили! Въпросите са ми следните:
Чисто японско изпълнение ли е?
Какви са най-честите проблеми по-двигателя? (чух лоши думи за произведените селики до 2002 год. че харчили масло и трябвало да се сменят сегменти)
Какви са най-честите проблеми по-купето? (интериор, боята добра ли е, гние ли ...)
Поддръжката поносима ли е за БГ стандартите?
Защо има Селики едни и същи години, едната е 10 000 лв другата 25 000лв (на какво се дължи: на болни мозъци или съществени разлики)
Общо зето това са ми въпросите. Реших да поразпитам тук преди да направя покупката!
Благодаря ви предварително!
Горд собственик съм на Хонда Сивик! Общо зето това беше първата японска кола която съм имал и съм изключително доволен! Имал съм също така и БМВ и Опел ... от които бях дълбоко разочарован...
Моята хондичка вече остаря, а и 90 коня вече не са ми достатъчни.
Дойде времето за по-нова кола и се спрях на Тойота Селика (последната генерация) има спортен вид, 143 коня мисля че ще са ми достатачни и има всички глезотий които имат и най-съвременните автомобили! Въпросите са ми следните:
Чисто японско изпълнение ли е?
Какви са най-честите проблеми по-двигателя? (чух лоши думи за произведените селики до 2002 год. че харчили масло и трябвало да се сменят сегменти)
Какви са най-честите проблеми по-купето? (интериор, боята добра ли е, гние ли ...)
Поддръжката поносима ли е за БГ стандартите?
Защо има Селики едни и същи години, едната е 10 000 лв другата 25 000лв (на какво се дължи: на болни мозъци или съществени разлики)
Общо зето това са ми въпросите. Реших да поразпитам тук преди да направя покупката!
Благодаря ви предварително!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Принципно ако не е от тези с кофти сегментите ( според мен до 2003-та година но не съм сигурен ) не би трябвало да имаш никакви ядове .
Но ако искаш наистина спортна кола по -добре си вземи по-стара GT4-ка хем е по-мощна , хем е 4х4 . И има доста добър потенциал . реално ще дадеш същите пари или по-малко .
Относно цените съмняваме , че някой може да ти даде логично обяснение защо едните са по 10 000лв. а другите по 25000лв .
Но ако искаш наистина спортна кола по -добре си вземи по-стара GT4-ка хем е по-мощна , хем е 4х4 . И има доста добър потенциал . реално ще дадеш същите пари или по-малко .
Относно цените съмняваме , че някой може да ти даде логично обяснение защо едните са по 10 000лв. а другите по 25000лв .

Опасенията ми за двигателя се потвърждават за съжеление...
трудно ще си позволя кола за над 12 000 лв, а добра Селика след 2003 за 12 000 май няма! Има и други опции разбира се например Mitsubishi Eclipse 3gen. дават ги с сходен разход като тойотата само, че с 150 коня и 214 Нм, но и държат цени, а и мисля че не са 100% японски! Също така и обмисялм вариянта да взема Honda Civic 5gen. Coupe D16Z9 и да и хвърля още 6-7000 лв в тунинг (основно performance)!
А що се отнася до предложението на Bass_man, не съм експерт по тойотите, но мисля че, старата Тойота Селика GT4 е с турбо двигател и е 242 коня + 4x4 разхода ще е доста сериозен, чесно казано не мога да си позволя по-голям разход от 12 на 100 и то градско...а и Jeremy Clarckson в Сталинистки стил беше казал: No turbo, no problems! Въпреки че ставаше въпрос за Lotus... иначе благодаря за мнението. чакам още!
трудно ще си позволя кола за над 12 000 лв, а добра Селика след 2003 за 12 000 май няма! Има и други опции разбира се например Mitsubishi Eclipse 3gen. дават ги с сходен разход като тойотата само, че с 150 коня и 214 Нм, но и държат цени, а и мисля че не са 100% японски! Също така и обмисялм вариянта да взема Honda Civic 5gen. Coupe D16Z9 и да и хвърля още 6-7000 лв в тунинг (основно performance)!
А що се отнася до предложението на Bass_man, не съм експерт по тойотите, но мисля че, старата Тойота Селика GT4 е с турбо двигател и е 242 коня + 4x4 разхода ще е доста сериозен, чесно казано не мога да си позволя по-голям разход от 12 на 100 и то градско...а и Jeremy Clarckson в Сталинистки стил беше казал: No turbo, no problems! Въпреки че ставаше въпрос за Lotus... иначе благодаря за мнението. чакам още!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
За 12 000 лв. можеш да купиш добра до 2003г. Не всички са със проблемни сегменти (един попаднал на такава и оплюл всичките). Цената варира според състоянието на колата. Просто направи обстойна диагностика на колата.
Поддръжката........провери колко й струват амортисьорите, лагерите (по нашите пътища това страда при всичките коли) и сам си прецени според собстените си възможности. Катализатора до 03г. вече или заминал, или е на път, ако ще искаш нов скъпо е, но има алтернативи ( да караш без него).
Ако не е плувала и наводнявана, рано й да гние. Боята зависи последният собственик къде я боядисвал (на тези години кола сигурно само тавана не пребоядисван).Какви са най-честите проблеми по-купето? (интериор, боята добра ли е, гние ли ...)
Поддръжката поносима ли е за БГ стандартите?
Поддръжката........провери колко й струват амортисьорите, лагерите (по нашите пътища това страда при всичките коли) и сам си прецени според собстените си възможности. Катализатора до 03г. вече или заминал, или е на път, ако ще искаш нов скъпо е, но има алтернативи ( да караш без него).
За 12к незнам, обаче за около 14 изпадат TYPE-R. Стува ми се доста по-смислен от последната селика, дето прилича само на спортен автомобил. Отделно, личното ми мнение, че технологично двигателите на ХОНДА са по-добри, особенно от последните на тойота.Kobayashi написа:Опасенията ми за двигателя се потвърждават за съжеление...
трудно ще си позволя кола за над 12 000 лв, а добра Селика след 2003 за 12 000 май няма! Има и други опции разбира се например Mitsubishi Eclipse 3gen. дават ги с сходен разход като тойотата само, че с 150 коня и 214 Нм, но и държат цени, а и мисля че не са 100% японски! Също така и обмисялм вариянта да взема Honda Civic 5gen. Coupe D16Z9 и да и хвърля още 6-7000 лв в тунинг (основно performance)!
А що се отнася до предложението на Bass_man, не съм експерт по тойотите, но мисля че, старата Тойота Селика GT4 е с турбо двигател и е 242 коня + 4x4 разхода ще е доста сериозен, чесно казано не мога да си позволя по-голям разход от 12 на 100 и то градско...а и Jeremy Clarckson в Сталинистки стил беше казал: No turbo, no problems! Въпреки че ставаше въпрос за Lotus... иначе благодаря за мнението. чакам още!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не знаех че 'кофти сегментите' са стигнали чак до Японските сглобки. Май на кривия ...Bass_Man написа:Принципно ако не е от тези с кофти сегментите ( според мен до 2003-та година но не съм сигурен )...

Аз не съм имал проблеми с горене на масло за 4 години и над 80к мили, 2001 г. 1ZZ-FE.
TypeR трудно ще слезе под 12 градско, докато Селиката 143к.с. спокойно гори около 10. То и разликата в поведението е съществена, но колегата изтъкна разхода като важен критерий...diver написа:...за около 14 изпадат TYPE-R
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами и аз не знаех ама има една друга тема в , която пак Японка си похарчва доволно . Принципно въобще не ги знам тези мотори и за това казах , че ако има проблем мисля , че трябва да е до 2003г.Scott написа: Не знаех че 'кофти сегментите' са стигнали чак до Японските сглобки. Май на кривия ...![]()
Аз не съм имал проблеми с горене на масло за 4 години и над 80к мили, 2001 г. 1ZZ-FE.
Даже 12-си е доста оптимистично .Scott написа:
TypeR трудно ще слезе под 12 градско, докато Селиката 143к.с. спокойно гори около 10. То и разликата в поведението е съществена, но колегата изтъкна разхода като важен критерий...
Но самата идея да си вземеш спортна кола , която да харчи малко леко не се връзва . И най-вероятно в един момент ще се стигне до газта .
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
diver написа:.
За 12к незнам, обаче за около 14 изпадат TYPE-R. Стува ми се доста по-смислен от последната селика, дето прилича само на спортен автомобил. ...
Bass_Man написа: Но самата идея да си вземеш спортна кола , която да харчи малко леко не се връзва . И най-вероятно в един момент ще се стигне до газта .
Човека ви попита за Селика, добре си е преценил и конете, и разхода. Сега слиза от 90 коня, 143 наистина ще му са достъчни.Kobayashi написа:.... 143 коня мисля че ще са ми достатачни....
Поне да беше прочела докрай какво иска човекаRaya написа:diver написа:.
За 12к незнам, обаче за около 14 изпадат TYPE-R. Стува ми се доста по-смислен от последната селика, дето прилича само на спортен автомобил. ...Bass_Man написа: Но самата идея да си вземеш спортна кола , която да харчи малко леко не се връзва . И най-вероятно в един момент ще се стигне до газта .Човека ви попита за Селика, добре си е преценил и конете, и разхода. Сега слиза от 90 коня, 143 наистина ще му са достъчни.Kobayashi написа:.... 143 коня мисля че ще са ми достатачни....



Или викаш, като не е селика да чака....Kobayashi написа:чакам още!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Наистина предложения като GT4 или Type R ми звучат като предложения за 2-ра кола, а аз скоро няма да мога да си позволя две коли. Като казвам спортна кола имах предвид функционална практична кола с спортен вид, каквато е селиката (бтв в япония я водят за семейна кола не знам защо laugh.gif ). Коли от подобен клас са Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX-6, Audi TT, Opel Calibra, Ford Probe въпреки че последните две звучат нелепо на фона на останалите laugh.gif . И разбира се Honda Integra която обужавам, но все още тази кола не е достигнала до бедните познания на българина за спортни коли, а и да достигне какво от това ...
ИИИ Най-важния въпрос според мен последното поколение на Селика Made in Japan ли е или не точно?
п.с. Благодаря на всички за мненията!
ИИИ Най-важния въпрос според мен последното поколение на Селика Made in Japan ли е или не точно?
п.с. Благодаря на всички за мненията!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 1euro и 5 госта