Палене - Авенсис
Палене - Авенсис
Здравейте,
успоредно с темата ми за климатка тъй като не открих подобен проблем пускам и втора.
Авенсис-а има доста серозен проблем с паленето. Когато завъртиш ключа на контакта трябва и с доста сериозна сила да се натисне успоредно с това и нагоре. За да завърти стартера. Щом завърти няма проблеми - пали си нормално колата.
Интересното е, че когато вече и загряла и трябва да запалиш - само с едно"побутване" на ключа нагоре, старт и си запалва. Когато е студено трябва да направиш няколко пъти упражението за да може да запали мотора. Това нещо като дефект ли е на Авенсис-а в контактният ключ или проблема е на друго място/имах познат с Ескорт който при същите симптоми смени някакъв диоден блок/?
Поздрави
P.S. Avensis 2.0TD
успоредно с темата ми за климатка тъй като не открих подобен проблем пускам и втора.
Авенсис-а има доста серозен проблем с паленето. Когато завъртиш ключа на контакта трябва и с доста сериозна сила да се натисне успоредно с това и нагоре. За да завърти стартера. Щом завърти няма проблеми - пали си нормално колата.
Интересното е, че когато вече и загряла и трябва да запалиш - само с едно"побутване" на ключа нагоре, старт и си запалва. Когато е студено трябва да направиш няколко пъти упражението за да може да запали мотора. Това нещо като дефект ли е на Авенсис-а в контактният ключ или проблема е на друго място/имах познат с Ескорт който при същите симптоми смени някакъв диоден блок/?
Поздрави
P.S. Avensis 2.0TD
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Дори и да ти даде някой линк в нея няма нищо по-различно от това , което ти казах . Ако искаш да си го оправиш намери си мануал за твоята и виж как се прави . Ако не има и разни ръчни методи , които можеш да ползваш , като външно копче за палене и тн. Може да видиш и на http://www.toyodiy.com/parts/q.html дали го има , като резервна част и колко струва . И те така .
Да ви кажа аз как направих....2 метра кабел едната жичка на релето, другата на плюса на акумулатора и едно копче за 3 лева и сичко е 6!!!
Значи имам проблем с паленето, само когато времето навън е мн топло.Стане ли студено си пали без проблем.Затова лятно време паля с копчето а зимата си паля с ключа!
Поздрави!!!
Значи имам проблем с паленето, само когато времето навън е мн топло.Стане ли студено си пали без проблем.Затова лятно време паля с копчето а зимата си паля с ключа!
Поздрави!!!
И аз забелязох че в горещото прави проблем и не пали т.е. изобщо не иска да ми върти стартера. Това някакъв дефект в контактнич ключ ли е, и наистина ли няма начин за отстраняването му, освен стария с отделно копче който ми изглежда много не професионално и смешно като едновремешните 35 годишни московци дето дядо ми го палеше така с един голям зелен бутон до волана.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Какво му е непрофесионалното и смешното при положение , че всички нови кочини с безконтактно палене се палят с копче ?
И не виждам как има хора , които се надяват да има някакво "лесно" решение на този "проблем" ?!?!? Просто си се скапват контактите на ключа или сменявайте или си мислете варианти . С пръсване на спрей няма да стане . Може преди това да разглобите да проверите дали случайно не са се разхлабили букси или клеми около и в ключа . И ако не са те остава само ключа .
Но при положение, че новите модели са с разни имобилайзери смяната на целия ключ може да се окаже доста интересно занимание .
И не виждам как има хора , които се надяват да има някакво "лесно" решение на този "проблем" ?!?!? Просто си се скапват контактите на ключа или сменявайте или си мислете варианти . С пръсване на спрей няма да стане . Може преди това да разглобите да проверите дали случайно не са се разхлабили букси или клеми около и в ключа . И ако не са те остава само ключа .
Но при положение, че новите модели са с разни имобилайзери смяната на целия ключ може да се окаже доста интересно занимание .
Не се засягай, просто предпочитам да си е както трябва фабрично а не допълнително да се слагат копчета. Колкото до отварянето на контактния ключ вече го отварях и вътре всичко ми изглеждаше както трябва, почистих го смазах го но продължава да ми прави проблем в горещите дни. А имобилайзера не мисля че е толкова трудно да се свали и да се постави на друг ключ, но все пак несъм запознат все още колко точно е цената на друг такъв ключ и щом това е дефект на самия ключ няма ли и при другия да се получи същото. Просто предполагах че щом е всеизвестен проблем и доста хоа се оплакват от него може да се е намерило точно къде е причината и как да се избегне.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въобще не съм се засегнал . Просто си смени контактния ключ .100EB написа:Не се засягай, просто предпочитам да си е както трябва фабрично а не допълнително да се слагат копчета.
Явно луфтовете са по-големи .100EB написа: Колкото до отварянето на контактния ключ вече го отварях и вътре всичко ми изглеждаше както трябва, почистих го смазах го но продължава да ми прави проблем в горещите дни.
Много зависи от модела ! И да най-вероятно и на другия ще се получи същото . Все пак тези ключове не са вечни . И Тойота не е единствената марка при , която се случва този "проблем" . Може да се получи и се получава на всички марки . Само дето на Пежо 307 е заварен и имобилайзера е вграден в ключа , и ключа струваше към 1000 лв. Така , че драмата е малко излишна в твоя случай.100EB написа: А имобилайзера не мисля че е толкова трудно да се свали и да се постави на друг ключ, но все пак несъм запознат все още колко точно е цената на друг такъв ключ и щом това е дефект на самия ключ няма ли и при другия да се получи същото.
Ами да намерило се е ! Причината е в ключа и се избягва със смяната му !100EB написа: Просто предполагах че щом е всеизвестен проблем и доста хоа се оплакват от него може да се е намерило точно къде е причината и как да се избегне.
Набързо нацъках един Авенсис 2002г. в
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2002_T ... 01.14.html
и ми излезе цена 58 евро на чисто нов оригинален . Кво ривете ни ва знам

Ся е ред да попитате дали някой знае от къде може да се поръча !

-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47
Точно така разглобявах целият механизъм, и по точно климореда, почистих го, смазах го и се подобри малко положението но не достатъчно явно несъм се справил достатъчно добре, може би ще се наложи да повторя операцията. А дали случайно колегата не знае какво повече е направил ключаря, на мен ми изглеждаше всичко наред, освен както споменахме по горе нещо с луфтовете на което не обърнах много внимание за съжаление.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта