Ами за жалост моята тойотка е една от тези. Прояви го 2 хил километра след като я купих ..на около 100 хил, ама си я карам и не ми дреме... върви си добре машината и двг-то не се чува почти... само т'ва с маслото дето се появи... нищо не е идеалноnewmiro написа:аз доколкото знам става въпрос за тези двг-та м/у 2000-2002г. почти всички са оправени гаранционно. малък е шанса все още да намерите такива, освен ако не е карана много, т.е. карана е малко! иначе до сега ако е имало такъв проблем е трябвало да се проличи за толкова години.
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Toyota Corolla, 1.4 vvt-i, 2000
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
pecatas, едва ли твоята тойотка е с такъв проблем....
Сигурно си взел кола на незнайни километри или имаш друг проблем.
Проблема явно ти е друг, защото:
1.ако бе с 'проблемен' двигател едва ли би издържал на разхода на масло...
2. 1.4 VVT-i не влизаха в списъка на проблемните двигатели, и за тях не бе предвидена разширена гаранция...
Въпреки, че тойота удължи гаранцията до 150х.км, на всичките ми познати, този проблем се прояви до 30-40х.км, така-че съм съгласен с мнението на newmiro...
Сигурно си взел кола на незнайни километри или имаш друг проблем.
Проблема явно ти е друг, защото:
1.ако бе с 'проблемен' двигател едва ли би издържал на разхода на масло...
2. 1.4 VVT-i не влизаха в списъка на проблемните двигатели, и за тях не бе предвидена разширена гаранция...
Въпреки, че тойота удължи гаранцията до 150х.км, на всичките ми познати, този проблем се прояви до 30-40х.км, така-че съм съгласен с мнението на newmiro...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Донякъде си прав, че 1,4 VVTI са по-рядко засегнати (в контраст с 1.6 двигателите), но не е изключение. Доста съм ровил по темата и руснаците имат същите проблеми с 1.4 английска сглобка. Иначе колата е на реални километри (вече 118 хил biggrin.gif ) което става ясно дори след като се надникне под капака... Както и да е... свикнал съм му на тоя проблем и не смятам да вземам никакви мерки повече, щото не си струва да си блъскам главата при положение, 4е може винаги да се купи друга колица в крайна сметка... или поне двг laugh.gifslowtraveler написа:pecatas, едва ли твоята тойотка е с такъв проблем....
Сигурно си взел кола на незнайни километри или имаш друг проблем.
Проблема явно ти е друг, защото:
1.ако бе с 'проблемен' двигател едва ли би издържал на разхода на масло...
2. 1.4 VVT-i не влизаха в списъка на проблемните двигатели, и за тях не бе предвидена разширена гаранция...
Въпреки, че тойота удължи гаранцията до 150х.км, на всичките ми познати, този проблем се прояви до 30-40х.км, така-че съм съгласен с мнението на newmiro...
Toyota Corolla, 1.4 vvt-i, 2000
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Колега, имах впредвид, че когато ти се прояви ОНЗИ проблем, то тогава няма да се разминеш с 1л/1000км (т.е. не по-малко от 15л между смяна на масло)....
Не всеки би се решил на такъв сериозен разход...
Затова си мисля, че при теб твърдо не е 'онзи' проблем, а е някакъв друг проблем (например гумички, теч, износване, някоя семеринга и т.н.).
Не всеки би се решил на такъв сериозен разход...
Затова си мисля, че при теб твърдо не е 'онзи' проблем, а е някакъв друг проблем (например гумички, теч, износване, някоя семеринга и т.н.).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
+1slowtraveler написа:Въпреки, че тойота удължи гаранцията до 150х.км, на всичките ми познати, този проблем се прояви до 30-40х.км
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- dimcho2005
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20 Апр 2009 22:40
- Местоположение: dobrich
проблемът е решен
Здравейте патиланци!
Миналата година си взех селика 1.8vvti 2001г.Карах я около година смених какви ли не масла добавки и т.н. Колата си харчеше от самото начало преди и след като и сложих газов инжекцион LOVATO . не че ме бърка толкова 1.5л. на 1000 но като издухам някои ентусиаст и се загубваше в пушека ми biggrin.gif . А аз съм си техник по призвание (храним с газ коли всякакви) и реших да отворя това двигатече да видя какъв е проблема. И така отварям двигателчето, всичко е в норми само дето масленните сегменти са се запекли яко.поръчвам си нови бутала сегменти и комплект гарнитури за двигателя около 1700лв. и какво да видя разликата между новите и старите бутала е огромна по отношение на отворите за истичане на маслото събрано от сегментите смених гумичките на клапаните които бяха в комплекта гарнитуризглобих си двигателчето и вече 4000км.не глътнала и капка . струва ми се даже че съм събудил около педнадесет коня по време на ремонта .И най-важното спокойно си изпреварвам без да се излагам с пушеци.
Миналата година си взех селика 1.8vvti 2001г.Карах я около година смених какви ли не масла добавки и т.н. Колата си харчеше от самото начало преди и след като и сложих газов инжекцион LOVATO . не че ме бърка толкова 1.5л. на 1000 но като издухам някои ентусиаст и се загубваше в пушека ми biggrin.gif . А аз съм си техник по призвание (храним с газ коли всякакви) и реших да отворя това двигатече да видя какъв е проблема. И така отварям двигателчето, всичко е в норми само дето масленните сегменти са се запекли яко.поръчвам си нови бутала сегменти и комплект гарнитури за двигателя около 1700лв. и какво да видя разликата между новите и старите бутала е огромна по отношение на отворите за истичане на маслото събрано от сегментите смених гумичките на клапаните които бяха в комплекта гарнитуризглобих си двигателчето и вече 4000км.не глътнала и капка . струва ми се даже че съм събудил около педнадесет коня по време на ремонта .И най-важното спокойно си изпреварвам без да се излагам с пушеци.
Последно промяна от dimcho2005 на 25 Дек 2009 09:33, променено общо 2 пъти.
Bрavo
Браво, колега! Хубаво е да се чуят още и пресни отзиви по темата с маслото. Още по- хубаво е, че успешно си се справил с проблема на дзвера
Малко off-topic, случайно да си щракнал някое друго фото на спеклите сегменти? Мисля, че биха били полезни в темата за маслото и за някой, който тепърва ще се захваща да бори този проблем.
И също, каква марка бутала сложи, от къде ги поръча и т.н. Поздрави

И също, каква марка бутала сложи, от къде ги поръча и т.н. Поздрави
Toyota Corolla, 1.4 vvt-i, 2000
- dimcho2005
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20 Апр 2009 22:40
- Местоположение: dobrich
аз имам същата селика 2001г 1.8 143 кончета и разбира се имам и същия проблем с маслото,но мисля да сменя само сигменти и гумички на клапаните.някои знае ли дали това ще е достатъчно или ще трябват и нови бутала.а относно мощноста за в момента не мисля че всички кончета са си на мястото,но се надявам след ремонта да се завърнат
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: проблемът е решен
Колега, нещо си се объркал, проблемът е в калпавите сегменти Кобленшмид, Тойота никога не са грешили с дизайна на буталото...dimcho2005 написа:... масленните сегменти са се запекли яко.поръчвам си нови бутала сегменти и комплект гарнитури за двигателя около 1700лв. и какво да видя разликата между новите и старите бутала е огромна по отношение на отворите за истичане на маслото събрано от сегментите ...

...
Добре де, доколкото си спомням някои от по- ранните мнения в тая тема също потвърждаваха тезата, че и буталата са "моднати" с допълнителни отвори! И това е извършано от Тойота безплатно и прочие. Според същите тези мнения на "потърпевши" Тойота са сменяли и буталата! Или се бъркам?!
Някой изобщо има ли представа с какви сегменти да се сменят оригиналните и колко струват, както и инфо от къде са поръчвани? Някой има ли представа колко би струвал такъв ремонт, заедно със шлайфане на глава, смяна на гумички, напасване на клапаните ... макар и приблизително?
Дайте да ги сменяме, щото колите са си перфектни, било то RAV4, Короли, Авенсиси или Селика. Машината е достатъчно добра, че проблема с маслото ми се струва незначителен дори, и ако една смяна на сегменти при изявен "майстор" на японски машини, което включва и малко основна профилактика по двигателя, ми се струва много приемливо макар и не непременно необходимо!
Някой изобщо има ли представа с какви сегменти да се сменят оригиналните и колко струват, както и инфо от къде са поръчвани? Някой има ли представа колко би струвал такъв ремонт, заедно със шлайфане на глава, смяна на гумички, напасване на клапаните ... макар и приблизително?

Дайте да ги сменяме, щото колите са си перфектни, било то RAV4, Короли, Авенсиси или Селика. Машината е достатъчно добра, че проблема с маслото ми се струва незначителен дори, и ако една смяна на сегменти при изявен "майстор" на японски машини, което включва и малко основна профилактика по двигателя, ми се струва много приемливо макар и не непременно необходимо!
Toyota Corolla, 1.4 vvt-i, 2000
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: проблемът е решен
Не си прав Scott...Scott написа:Колега, нещо си се объркал, проблемът е в калпавите сегменти Кобленшмид, Тойота никога не са грешили с дизайна на буталото...dimcho2005 написа:... масленните сегменти са се запекли яко.поръчвам си нови бутала сегменти и комплект гарнитури за двигателя около 1700лв. и какво да видя разликата между новите и старите бутала е огромна по отношение на отворите за истичане на маслото събрано от сегментите ...
При мен сменяха и буталата с нов модел (точно с повече маслени отвори за охлаждане на челото/каналите на сегментите).
И явно е грешка в дизайна на Тойота (освен немските сегменти), защото Тойота се съгласява и на други компромисни/аварийни решения, като увеличаване нивото на маслото и т.н.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: проблемът е решен
Сега остава да кажеш, че и педала за газта е грешка на Тойота...slowtraveler написа:..явно е грешка в дизайна на Тойота...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта