[FIXED - бендикс] Проблем при палене

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

[FIXED - бендикс] Проблем при палене

Мнение от hyankov » 31 Авг 2010 21:52

dry.gif

Така, ситуацията е следната: като изляза сутрин и завъртя ключа, колата студена пали без никакъв проблем, от раз.

Всяко следващо палене през деня обаче става по-трудно. Когато врътна ключа, стартера върти бавно, неравномерно, не може да развърти както трябва. Трябва да държа ключа около 3-4 секунди докато запали. Самия звук при това палене е неприятен, колата претриса...

Пробвах да подам малко газ докато паля в такава ситуация, струва ми се че малко помага.

Струва ми се че когато колата е студена пали по-лесно wacko.gif Например сутрин преди работа, в обедната почивка (след като е изстивала 3 часа), след работа. Но ако отида до магазина и опитвам да запаля примерно след 30-40 минути, зор.

Акумулатора ми е някаква смотана Искра. Има 'точка' коята уж служи за диагностика (черно - разреден, бяло - ниска течност, зелено - ок). При мен е черно и никога не става зелено. Подозирам него за цялата мизерия. Утре ще искам от един колега акумулатора му, да ги разменим и да видя, но исках да чуя и вашето мнение преди това.

Псувни, идеи, размисли?
Последно промяна от hyankov на 09 Сеп 2010 14:10, променено общо 2 пъти.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 31 Авг 2010 22:00

"Окото" на акумулатора ти показва, че е пресъхнал и няма капацитет и стартов ток.
Купи си хубав акумулатор: Exide, Bosch S5-6, Varta, ACDelko или някоя друга добра марка.
В момента в ТМАуто има промоция на Тойотски акумулатори с много добри цени и 3 годишна гаранция!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 31 Авг 2010 22:14

Здрасти,

Значи е вероятно да е от акумулатора нали? Не звучи като стартер или друго?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 31 Авг 2010 22:22

НЕ си купувай BOSCH или ACDelco - боша мре на третата година, квото и да го правиш, а ACDelco са буклуци като цяло happy.gif Нищо лично Зизи, но за Делкото определено си в грешка. Янков - гарантирано ти е от акумуто - сменяй с нов и си готов - палиш без грешка wink.gif Потърси BERGA - немски, но са супер, нищо общо с Бош. Exide също са МНОГО добри ... Може да има много добри марки още, но от тези двете съм мнооогооо доволен.

П.П. Вземи поне 5-8Аh повече от предписаното, че ако не ти пречи и 10 повече happy.gif Мойта е 65, взех 78, пасна и всичко е ПРИфектно, пали по-леко от нова :thumbsup:

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 31 Авг 2010 22:24

Баш на стартер ми мирише...Ама да не те вкарам във филми.

Може да е кофти клема, кофти връзка към стартера и като е топъл мотора да не дава добър контакт...Ей такива работи. smile.gif
Последно промяна от Uncle Dido на 31 Авг 2010 22:26, променено общо 1 път.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 31 Авг 2010 22:26

Мерси за мнението. Клемите не са клеясали и връзката е много добра там.

Дано не е стартер :(
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 31 Авг 2010 22:28

Пробвай най-напред с акумулатор на някой приятел/ колега, че да не даваш кеш излишно...

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 01 Сеп 2010 00:11

Старата ми Каринка правеше така.Сутрин като е судено ме беше страх да оставям ключа на контакт да не вземе да кацне някоя муха и да запали biggrin.gif ,а през деня като е топло зор работа.Направих стартера и се оправи за 2 дни,после смених акумулатора и пак се оправи за 2 дни,а нямаше оттечки или нещо по клемите и т.н.Просто така си и остана с малко по трудно палене като е топла.
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Сеп 2010 01:13

Има вариант да е проблем в ключа . Пробвай ако го натискаш на някъде дали ще има разлика . Но при всяко положение акумулатора ти е фитка .

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 01 Сеп 2010 09:32

Днес си направих малко експерименти.

Сутринта запалих и огасих колата 3 пъти преди да тръгна към работа. Нямаше никакви проблеми, всеки път пали от раз.

Карах я около 3 км до работа. Огасих я, паля отново - от раз.

Значи... 100% проблема е само когато двигателя е в работна температура. Акумулатора макар и смотан си има достатъчно заряд да пали.

И сега кво... :censored: :censored: :censored:
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
NIXON
Мнения: 81
Регистриран на: 12 Дек 2009 17:04
Местоположение: VARNA

Мнение от NIXON » 01 Сеп 2010 15:10

Един колега имаше същия проблем с паленето при топъл двигател - пак Авенсис, дизел. Излезе , че е от неправилно зацепен ангр. ремък- с един зъб. Потърси темата във форума. Ти скоро сменя консумативи, нали?
Тойота авенсис Д-4Д 110 к.с. 2001г.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 01 Сеп 2010 15:11

Не съм сменял нищо, защото уж колата била обслужена и със сервизна книжка unsure.gif Сега ще сменям маслото, но не мислих да сменям ремъка.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Сеп 2010 19:11

hyankov написа:
Значи... 100% проблема е само когато двигателя е в работна температура. Акумулатора макар и смотан си има достатъчно заряд да пали.
Нищо не ти пречи, да опиташ и с друг акумулатор ..
Ако пак го прави, може да ти затягат втулките на стартера, като позагрее..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 01 Сеп 2010 21:48

Мда... като се разчетох из форумите, може и четката на стартера да е, стопена намотка, топлинен датчик и какво ли още не...

Ще трябва диагностика sad.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 02 Сеп 2010 21:41

На твоя авенсис стартера не е с постоянен магнит на статора и страдат от укъсяване на намотките.Лаковото покритие на намотките е разрушено и има частично укъсяване .Като загрее статора проблема се задълбочава.

Ако се окаже стартера,потърси си на Bosch с постоянен магнит,за да нямаш повече проблеми.Същия мотор като твоя ,само че на корола е12 е с такъв стартер.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта