ha haaaa!!!!!
turboto veche ne pushiiiiiii!!!!!!!!!!!
problem s pusheshti turbota
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Възможно е интеркулера да се е задръстил с изхвърлено масло от старото турбо. После нагнетеният въздух завихря маслото в интеркулера и така маслото попада в смукателния колектор, след което изгаря в цилиндрите.
Последно промяна от sluchaen_fen на 04 Май 2006 14:52, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
problema go beh opisal bre batka - oil drain-a triabva da sochi vertikalno nadolu. vartiah turboto pak. btw veche sam tolkova dobar che za 1 chas go svaliam razglobiavam, sglobiavam i slagam (practice makes perfect
)
slojih i pletenite markuchi shtoto sas stock trabite niamashe da ima miasto i vsichko e 6! napravo podskachah ot radost. horata sigurno si pomisliha che sam nenormalen.
btw tva beshe turboto koeto pekah vav furnata
vtoroto nali beshe s razbita perka.
Osven tova biah zabeliazal che kato slojih 2-roto turbo predi da zapochne da pushi hubavo i da se zatlachi, kolata mnogo priatno varveshe i kolkoto poveche se zatlachvashe tolkova po zle varveshe.
sega tova go izchistih s carb cleaner i go napruskah obilno s WD40 i dori na ruka pravi 3-4 oborota kato vrutna perkata. Shaft play sushtia kato i na drugoto turbo. Pochvam da si mislia che tova e niakakv play s koito si izlizat ot fabrikata.
anyway, sega triabva da varja wideband-a i da zakacha emanage i palia gasia i tragvam :-D

slojih i pletenite markuchi shtoto sas stock trabite niamashe da ima miasto i vsichko e 6! napravo podskachah ot radost. horata sigurno si pomisliha che sam nenormalen.
btw tva beshe turboto koeto pekah vav furnata

vtoroto nali beshe s razbita perka.
Osven tova biah zabeliazal che kato slojih 2-roto turbo predi da zapochne da pushi hubavo i da se zatlachi, kolata mnogo priatno varveshe i kolkoto poveche se zatlachvashe tolkova po zle varveshe.
sega tova go izchistih s carb cleaner i go napruskah obilno s WD40 i dori na ruka pravi 3-4 oborota kato vrutna perkata. Shaft play sushtia kato i na drugoto turbo. Pochvam da si mislia che tova e niakakv play s koito si izlizat ot fabrikata.
anyway, sega triabva da varja wideband-a i da zakacha emanage i palia gasia i tragvam :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Честито.
Представям си колко ти е кеф, като си спомня как се бях "разболял" като видях, че ауспуха пуши при основно ремонтирано турбо.
При сглобяване на вала на турбото се извършва баланс на машина, защото вала се върти с 40 000 до 100 000 оборота в минута. Освен това разстоянието между перката и охлюва е много малко.
Представям си колко ти е кеф, като си спомня как се бях "разболял" като видях, че ауспуха пуши при основно ремонтирано турбо.
При сглобяване на вала на турбото се извършва баланс на машина, защото вала се върти с 40 000 до 100 000 оборота в минута. Освен това разстоянието между перката и охлюва е много малко.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
varzal sam gi da ne opirat nikade, spoko. i shte gi naglejdam.jamie написа:ugabuga, само гледай ако тръбите са с метална оплетка - да не опират в нищо понеже оплетката работи като пила !!!

otnosno balansa - niama nujda pri men shtoto samoto turbo ne sam go razglobiaval. osta i kolelata ne sam gi pipal, samo vartiah ohluvite.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта