problem s pusheshti turbota

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Апр 2006 05:34

ha haaaa!!!!!

turboto veche ne pushiiiiiii!!!!!!!!!!!
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Апр 2006 09:32

Чудесно !
Разпиши какъв беше проблема (и решението) rolleyes.gif

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 30 Апр 2006 12:29

Възможно е интеркулера да се е задръстил с изхвърлено масло от старото турбо. После нагнетеният въздух завихря маслото в интеркулера и така маслото попада в смукателния колектор, след което изгаря в цилиндрите.
Последно промяна от sluchaen_fen на 04 Май 2006 14:52, променено общо 1 път.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Апр 2006 16:35

problema go beh opisal bre batka - oil drain-a triabva da sochi vertikalno nadolu. vartiah turboto pak. btw veche sam tolkova dobar che za 1 chas go svaliam razglobiavam, sglobiavam i slagam (practice makes perfect tongue.gif )

slojih i pletenite markuchi shtoto sas stock trabite niamashe da ima miasto i vsichko e 6! napravo podskachah ot radost. horata sigurno si pomisliha che sam nenormalen.

btw tva beshe turboto koeto pekah vav furnata tongue.gif
vtoroto nali beshe s razbita perka.
Osven tova biah zabeliazal che kato slojih 2-roto turbo predi da zapochne da pushi hubavo i da se zatlachi, kolata mnogo priatno varveshe i kolkoto poveche se zatlachvashe tolkova po zle varveshe.

sega tova go izchistih s carb cleaner i go napruskah obilno s WD40 i dori na ruka pravi 3-4 oborota kato vrutna perkata. Shaft play sushtia kato i na drugoto turbo. Pochvam da si mislia che tova e niakakv play s koito si izlizat ot fabrikata.

anyway, sega triabva da varja wideband-a i da zakacha emanage i palia gasia i tragvam :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 30 Апр 2006 19:21

Честито.
Представям си колко ти е кеф, като си спомня как се бях "разболял" като видях, че ауспуха пуши при основно ремонтирано турбо.
При сглобяване на вала на турбото се извършва баланс на машина, защото вала се върти с 40 000 до 100 000 оборота в минута. Освен това разстоянието между перката и охлюва е много малко.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Апр 2006 20:56

ugabuga, само гледай ако тръбите са с метална оплетка - да не опират в нищо понеже оплетката работи като пила !!!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Апр 2006 21:59

jamie написа:ugabuga, само гледай ако тръбите са с метална оплетка - да не опират в нищо понеже оплетката работи като пила !!!
varzal sam gi da ne opirat nikade, spoko. i shte gi naglejdam. :)

otnosno balansa - niama nujda pri men shtoto samoto turbo ne sam go razglobiaval. osta i kolelata ne sam gi pipal, samo vartiah ohluvite.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта