Предполагам, на Пешо запазения знак - сребристо тиксо.. на предната беше залепил парното да не му духало на средата.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gifLEXUS написа: А сега видях- по радиатора какво е китосвано така?
Приятни придобивки...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Това сребристот не е тиксо а е поксипол, радиатора е бил напукан имам си едно на ум да е седяла с полузатворен капак и е "изгорял" от слънцето като казанчетата за чистачките. На тази кола казанчето е само видимо къде го е гряло слънцето без да е напукано и счупено, превантивно там съм сложил една лепенка "duct tape".
Ще си поръчам новия радиатор след седмица и предполагам до средата на август ще е наличен и монтиран.
От оригиналните тасове имам един напълно здрав само, нещо не ми се влагат пари в естетика макар колата да го заслужава.
За капачките на макферсона не го знаех, ще гледам да ги намеря.
Ще си поръчам новия радиатор след седмица и предполагам до средата на август ще е наличен и монтиран.
От оригиналните тасове имам един напълно здрав само, нещо не ми се влагат пари в естетика макар колата да го заслужава.
За капачките на макферсона не го знаех, ще гледам да ги намеря.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Така колата вече и с нови номера (удоволствието само 70 лв.) оправена гражданска и остава да я прекарам на ГТП.
Ако някой скоро си е купил кола да ходи да си я пререгистрира защото в този глад са почнали да си търсят акт/фиш/почерпка за ненавременна пререгистрация а срока е само 2 седмици.
Ако някой скоро си е купил кола да ходи да си я пререгистрира защото в този глад са почнали да си търсят акт/фиш/почерпка за ненавременна пререгистрация а срока е само 2 седмици.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Тези дни разцъквам Каринката назад напред и мога да споделя някой неща.
Просто автоматика е благина голяма, дори при липсата на движение по София пак си е за предпочитане.
Колата си пада ламя обаче с автоматика и 2 литра обем и чат-пат климатик отива към 10/100 смесен разход без излишни ръчкания. Плаче си за газец.
Комбито се кара доста приятно не усещам разлика спрямо седана в поведението.
И няколко думи за мотора. Имал съм и седан с малкия мотор (4A-FE) и беше приятна за каране не страдаше от някаква липса на мощност, просто е кола за спокойни шофьори. От друга страна 3S-FE приляга повечко на това купе, особенно заради автоматика колата си има нужда от по-сериозен мотор. Колата не става значително по динамична но някак става "по-мазна" за каране, изпреварванията са по-леки. Пробвал съм и Карина с ръчна кутия и 3S-FE реално разликата в динамиката не е фрапираща но все пак осезаема (както и разхода на гориво).
Ако някой се чуди кой двигател да избере, правилния отговор е по-запазената кола.
P.S: Някой който притежава Карина Е с 3S-FE мотор може ли да ми каже при 2500 об/мин на 5-та предавка с колко км/ч се движи (по скоростомер)?
Предполагам няма разлика дали колата е седан/хеч/комби.
Просто автоматика е благина голяма, дори при липсата на движение по София пак си е за предпочитане.
Колата си пада ламя обаче с автоматика и 2 литра обем и чат-пат климатик отива към 10/100 смесен разход без излишни ръчкания. Плаче си за газец.
Комбито се кара доста приятно не усещам разлика спрямо седана в поведението.
И няколко думи за мотора. Имал съм и седан с малкия мотор (4A-FE) и беше приятна за каране не страдаше от някаква липса на мощност, просто е кола за спокойни шофьори. От друга страна 3S-FE приляга повечко на това купе, особенно заради автоматика колата си има нужда от по-сериозен мотор. Колата не става значително по динамична но някак става "по-мазна" за каране, изпреварванията са по-леки. Пробвал съм и Карина с ръчна кутия и 3S-FE реално разликата в динамиката не е фрапираща но все пак осезаема (както и разхода на гориво).
Ако някой се чуди кой двигател да избере, правилния отговор е по-запазената кола.
P.S: Някой който притежава Карина Е с 3S-FE мотор може ли да ми каже при 2500 об/мин на 5-та предавка с колко км/ч се движи (по скоростомер)?
Предполагам няма разлика дали колата е седан/хеч/комби.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Кутията е модел А241Е на Айзин-Уорнър и се слага в Карина и Селика от тези години. Това е класическа 4-степенна кутия с хидротрансформатор и lock-up на 4-тата предавка, особенното при тази кутия е че управлението и е изцяло електронно и е интегрирано с ECU-то на двигателя.
Та с по-простички думи не е като вашите MMT. laugh.gif
Та с по-простички думи не е като вашите MMT. laugh.gif
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
От днес колата е и със сменен воден радиатор (чисто нов Нисенс), цялото удоволствие 280 лв.
Явно не е бил щаркнат хубаво и куплунга на едната перка защото не работеше, но сега работят нормално и двете. Климатика прави вече хладилник вътре (преди ми се струваше една идея по-слаб отколкото трябва).
Наред са масла, антифриз, ремъци и ролки. И до два месеца АГУ, защото в момента с леко каране дава смесен разход около 9-10 л/100км.
Явно не е бил щаркнат хубаво и куплунга на едната перка защото не работеше, но сега работят нормално и двете. Климатика прави вече хладилник вътре (преди ми се струваше една идея по-слаб отколкото трябва).
Наред са масла, антифриз, ремъци и ролки. И до два месеца АГУ, защото в момента с леко каране дава смесен разход около 9-10 л/100км.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 9 госта