ПОМОЩ!!!НЕ ИСКА ДА ПАЛИ!

Аватар
max_sport
Мнения: 68
Регистриран на: 30 Ное 2007 13:38
Местоположение: София

ПОМОЩ!!!НЕ ИСКА ДА ПАЛИ!

Мнение от max_sport » 14 Юли 2010 09:20

Привет колеги!!!
Напоследък има много странен проблем!Сутрин като тругвам за работа колата си пали,обаче следобед като я понапече слънцето няма палене?Прави само едно цък,цък,цък или въобще не прави нищо,сеедно няма акумолатор, пък си има ток?Преди 2 седмици ми направи един гаден номер...на Лукойл слизам да си платя и един приятел понеже зад мен имало кола и тои се качил да запали.Връщам се аз и качвам се да запаля- няма.....само едно виене....Та закарах я на майстор и той ми каза , че някъф лагер на бендикс ли, на незнам си кво си и 40 кинта.Направи ми впечатление, че по бендикс и по двигателя нищо не беше пипано?Целия мотор е много мръсен, ако беше пипал щеше да остави следи?
Ако някой знае от кво може да е тва цъкане-нека сподели.
Предварително Ви благодаря! :thumbsup:

Аватар
NIXON
Мнения: 81
Регистриран на: 12 Дек 2009 17:04
Местоположение: VARNA

Мнение от NIXON » 14 Юли 2010 09:48

Здравей,
първо провери кабела от акумулатора към маса дали е стегнат хубаво. Имах подобен случай на Опела. Симптомите бяха същите.
Успех!
Тойота авенсис Д-4Д 110 к.с. 2001г.

Аватар
max_sport
Мнения: 68
Регистриран на: 30 Ное 2007 13:38
Местоположение: София

Мнение от max_sport » 14 Юли 2010 11:07

Проверих го вече...не е от него...
Бладогаря за съвета все пак wink.gif
Съмнявам се нещо да не са четки на стартера?

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 14 Юли 2010 11:55

аок не върти стартера значи е той smile.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

philip
Мнения: 11
Регистриран на: 23 Фев 2009 16:51

Мнение от philip » 14 Юли 2010 11:57

Четки на стартера. Чува се цъкане, но не върти.

Аватар
extel
Мнения: 152
Регистриран на: 20 Окт 2007 10:44
Местоположение: София

Мнение от extel » 14 Юли 2010 12:50

Клеморед на контактния ключ, провери ли?
Не е ясно какво точно караш, но при тойотите от 1997 до 2003 това е много чест проблем. Точно така се проявява- като я оставиш да я понапече слънцето и няма палене. Проблема е в една лигава пластмаса в клемореда, която след като се поизноси с времето при по- висока температура се разширява и няма палене.
Може да пробваш, като се случи отново, да натиснеш силно ключа надолу и така да завъртиш, ако успееш да запалиш, бъди сигурен, че е клеморед . :thumbsup:
AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP

http://vbox7.com/play:00dda1ee76 - смеех...

Аватар
max_sport
Мнения: 68
Регистриран на: 30 Ное 2007 13:38
Местоположение: София

Мнение от max_sport » 15 Юли 2010 09:27

Kолега, най-вероятно е клеморед...квото и да означава,щото наистина като понатисна ключа по рязко и тръгва да пали....
Мога ли да го сменя сам и как става смяната или си трябва майстор? mellow.gif

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 16 Юли 2010 20:02

ако има виене е бендикс но това обикновенно се появява зимно време, когато е студено, ако не реагира изобщо, тогава е от паяка на контактния ключ а и проблема обикновенно се поява в горещини. най- бързото и ефтино решение е: изваждат се кабелчета от клемите където трябва да конталтуват пластинките и се връзват към допълнително ключе при което се сдобиваш с "ENGINE"-БУТОН biggrin.gif

ПП: този чарк е френски между другото. :whistle:
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
extel
Мнения: 152
Регистриран на: 20 Окт 2007 10:44
Местоположение: София

Мнение от extel » 17 Юли 2010 16:56

max_sport написа:Kолега, най-вероятно е клеморед...квото и да означава,щото наистина като понатисна ключа по рязко и тръгва да пали....
Мога ли да го сменя сам и как става смяната или си трябва майстор? mellow.gif
Би трябвало да можеш да го смениш, ако поне малко си в час с електротехника и механика rolleyes.gif . Свалят се корите под волана за да достигнеш до клемореда и както се сещаш местото не е много комфортно за работа . Като начало, можеш да си поръчаш и закупиш съотвтната част, пък докато дойде ще решиш как да го направиш :thumbsup: . Цената от ТМ, беше някъде около 140 лв.
AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP

http://vbox7.com/play:00dda1ee76 - смеех...

Аватар
max_sport
Мнения: 68
Регистриран на: 30 Ное 2007 13:38
Местоположение: София

Мнение от max_sport » 22 Юли 2010 09:56

Благодаря за информацията :thumbsup:

KingSteve
Мнения: 169
Регистриран на: 05 Юли 2008 14:52
Местоположение: Варна

Мнение от KingSteve » 22 Юли 2010 15:30

И аз съм за клемореда. Преди ден излязох от сервиз където сменяха четки и включвател. Накрая се оказа клеморед. Нелепо. Симптомите ми бяха същите като твоите. Мери за 12V на бендикса като завъртиш ключа (на тънкото кабелче) да си 100% сигурен преди да дадеш едни пари.
Avensis 7A-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта