най икономична тойота
темата ми се вижда малко безсмислена, ама все пак:
1.Раход на Авенсис бензин модела до 2003 1,6 VVTi 100000 км. реални:
градско 9,5 - 10
извънградско 6-6,3
Един път карах до пловдив, ама нарочно като пенсионер 90-95-100 км/Час - разход 4,9
2. Раход на Авенсис бензин модела 2005 1,8 VVTi, автоматик, 100000 км. реални:
градско - 10-10,5 (с вкл. климатроник)
извънградско 6-6,3
Да поясня:
- градското е в супер натоварено движение в часовете пик преди и след работа, ама не в перник, а в софия - Люлин, тунела, т. александров, хр. ботев - всеки ден в двете посоки - общо около 20 км
- извънградското за втория авенсис е на база само от едно пътуване софия-сливница и обратно
Има някои постове тука - колите им явно фотосинтезират.
Ако са истина тия им разходи - да си патентоват колите като телепортиращи устройства.
1.Раход на Авенсис бензин модела до 2003 1,6 VVTi 100000 км. реални:
градско 9,5 - 10
извънградско 6-6,3
Един път карах до пловдив, ама нарочно като пенсионер 90-95-100 км/Час - разход 4,9
2. Раход на Авенсис бензин модела 2005 1,8 VVTi, автоматик, 100000 км. реални:
градско - 10-10,5 (с вкл. климатроник)
извънградско 6-6,3
Да поясня:
- градското е в супер натоварено движение в часовете пик преди и след работа, ама не в перник, а в софия - Люлин, тунела, т. александров, хр. ботев - всеки ден в двете посоки - общо около 20 км
- извънградското за втория авенсис е на база само от едно пътуване софия-сливница и обратно
Има някои постове тука - колите им явно фотосинтезират.
Ако са истина тия им разходи - да си патентоват колите като телепортиращи устройства.
даа ... класика ... иска да кара нова кола, ама иначе цепи стотинката и иска да убеди всички, че е най-икономичната ... не за друго, ми да убеди себе си, че не се е минал ...
и после седи и си я гледа и мине <10 хиляди за годината ...
пък тия на газ докато си броиш парите за лизинга и каското са минали 40-50 хиляди ...
сфинксе, да сложим и амортизацията на колата. Тогава, не със 100 октана, ми със гориво за формула 1 ще трябва да зареждам, за да се доближа до твоя разход лв / км
че си имат предимства дизелите, имат, ама не са мана небесна ... можеш мнооогооо по-тънко да минеш ...
и после седи и си я гледа и мине <10 хиляди за годината ...
пък тия на газ докато си броиш парите за лизинга и каското са минали 40-50 хиляди ...
сфинксе, да сложим и амортизацията на колата. Тогава, не със 100 октана, ми със гориво за формула 1 ще трябва да зареждам, за да се доближа до твоя разход лв / км

че си имат предимства дизелите, имат, ама не са мана небесна ... можеш мнооогооо по-тънко да минеш ...
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
По нагоре написах колко си гори дизела
Тънко дебело , толкова е
Който не му харесва си е негов проблем
И още 100 000 страници да изпишем по темата пак няма как да стане да докарате еднакъв разход на дизела и бензина
Ама ако станело нещо с дизел мотора било скъпо , ама ако сложим газ или метан ставало по-евтино , ама незнам си какво .
Карал съм коли и на бензин , и на газ и на дизел
Стара кола бих предпочел варианта бензин с газ .
За нова кола която се кара доста в града и извън града за мен най-добрият вариант е дизела.
Ако търсите най евтиното , метана няма кой да го бие .
Тънко дебело , толкова е

Който не му харесва си е негов проблем

И още 100 000 страници да изпишем по темата пак няма как да стане да докарате еднакъв разход на дизела и бензина

Ама ако станело нещо с дизел мотора било скъпо , ама ако сложим газ или метан ставало по-евтино , ама незнам си какво .
Карал съм коли и на бензин , и на газ и на дизел
Стара кола бих предпочел варианта бензин с газ .
За нова кола която се кара доста в града и извън града за мен най-добрият вариант е дизела.
Ако търсите най евтиното , метана няма кой да го бие .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
при големи студове газовите коли не искат да вървят , пада им доста мощноста . Незнам защо , на теория не мога да го обясня но на практика съм го усещал много пъти
Явно на - 15 Пропан Бутана му става много студено и не иска да излиза от бутилката
laugh.gif
Явно на - 15 Пропан Бутана му става много студено и не иска да излиза от бутилката

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
това "доста" ми е любимата мерна единица ...SFINKS написа:при големи студове газовите коли не искат да вървят , пада им доста мощноста . Незнам защо , на теория не мога да го обясня но на практика съм го усещал много пъти
Явно на - 15 Пропан Бутана му става много студено и не иска да излиза от бутилкатаlaugh.gif
никаква осезаема разлика ... върви си чудно при -15 ...
не знам , не ме и интересува в моментаmirott написа:А знаеш ли каква е температурата на пропан-бутана,и че има зимен и летен?!
при големи студове съм усещал че са страшно спънати колите на газ
каква е била газта в бутилката в тоа момент- ба ли го .
Стига сте ме занимавали с тая газ ,мога роман да напиша , писнало ми е да се занимавам с газови коли biggrin.gif
На газ пък какво дърво ядат бензиновите дюзи , бенз помпа , охладителната система и какво ли оше не .... не искам да си спомням .
Не ме занимавайте с гъзта , pls
Последно промяна от SFINKS на 13 Юли 2010 18:05, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта