Удар при рязко отпускане на съединителя
Ами те инструктурите като обесняват,някой трябва да слуша от време на време:"Отпускай съединителя бавно,при еди каква си скорост".То Тойота ,ама и тя душа носи biggrin.gif .Който и автомобил да изнасилиш,ще хлопа ,та чак ще крещи laugh.gif
Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...
айди вече се връщаме в "първи клас"и първия урок е ПОТЕГЛЯНЕ biggrin.gif biggrin.gif .дай сега да тръгваме като новобранци с 2000об и плаааааааавно отпускане на съединитела.когато свикнеш на една кола и усещаш точката на зацепване не е нужно да подаваш предварително газ.просто пускаш педала и когато зацепи подаваш газ и се изстрелваш--така щадиш и фер.диск.
сори че пак ще го кажа но при фв-ауди пежо опел и др. това лопане го няма както и да си играйш с педала.и то при коли които не си знаят километрите.случвало ми се е на фв--да ми прилопва --оказа се че няма масло в кутията.но тогава си лопа и на 1-ва примерно тръгваш до 2000об--отнемаш газта-лопва--подаваш пак газ-лопва.опел с разбити лагери на дифиринциала пак така лопа.тойтката единствено при зацепване чуква затова съм сигурен че не е нито от някакви луфтуве нито от някакъв проблем а просто такава е конструкцията на съединитела.както каза пича от тойота твърдото зацепване е възможно да е от гумени тампони които слагат вместо пружини на фер.диск.

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Колега,ако казваш,че феродото на Яриса ти е без пружини,то ще трябва да се оттегля на дълъг размисъл ...sacho7803 написа:айди вече се връщаме в "първи клас"и първия урок е ПОТЕГЛЯНЕ biggrin.gif biggrin.gif .дай сега да тръгваме като новобранци с 2000об и плаааааааавно отпускане на съединитела.когато свикнеш на една кола и усещаш точката на зацепване не е нужно да подаваш предварително газ.просто пускаш педала и когато зацепи подаваш газ и се изстрелваш--така щадиш и фер.диск.сори че пак ще го кажа но при фв-ауди пежо опел и др. това лопане го няма както и да си играйш с педала.и то при коли които не си знаят километрите.случвало ми се е на фв--да ми прилопва --оказа се че няма масло в кутията.но тогава си лопа и на 1-ва примерно тръгваш до 2000об--отнемаш газта-лопва--подаваш пак газ-лопва.опел с разбити лагери на дифиринциала пак така лопа.тойтката единствено при зацепване чуква затова съм сигурен че не е нито от някакви луфтуве нито от някакъв проблем а просто такава е конструкцията на съединитела.както каза пича от тойота твърдото зацепване е възможно да е от гумени тампони които слагат вместо пружини на фер.диск.

Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...
Покажи му на "маистора" тоя факт.Това е за Ярис 2007-2009гsacho7803 написа:не е с пружини а с гумени тампони на мястото на пружините.и не го казвам аз а цитирам специалистите от тойота
Съжелявам за лошата снимка,но пружините се виждат
- Прикачени файлове
-
- 8786_35.jpg (4.54 KiB) Преглеждано 1999 пъти
Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...
Проблема не е в съединителя или скоростната кутия, хлопат вътрешните карета.
Сменихме комплект съединител и отворихме скоростната кутия на нея сменихме всичко което ни съмнява. Никаква промяна продължи да си хлопа по същия начин.
Разглобих вътрешните карета и видях че греста в карето е много малко като количество. Почистих карето от старата грес и сложих нова, толкова колкото препоръчват от Тойота. Standard Quantity: 125 to 135 g (4.4 to 4.8 oz.) Вече съм минал 600 километра няма хлопане няма чукане както и да пусна съединителя плавно, рязко с подаване на газ или без газ.
Сменихме комплект съединител и отворихме скоростната кутия на нея сменихме всичко което ни съмнява. Никаква промяна продължи да си хлопа по същия начин.
Разглобих вътрешните карета и видях че греста в карето е много малко като количество. Почистих карето от старата грес и сложих нова, толкова колкото препоръчват от Тойота. Standard Quantity: 125 to 135 g (4.4 to 4.8 oz.) Вече съм минал 600 километра няма хлопане няма чукане както и да пусна съединителя плавно, рязко с подаване на газ или без газ.
Е,супер!Честно казано,аз се съмнявах ,че причина та е в полуоските...Не е добре толкова хора да се оплакват от такъв елементарен проблем..Радвам се че реши проблемаkkostov написа:Проблема не е в съединителя или скоростната кутия, хлопат вътрешните карета.
Сменихме комплект съединител и отворихме скоростната кутия на нея сменихме всичко което ни съмнява. Никаква промяна продължи да си хлопа по същия начин.
Разглобих вътрешните карета и видях че греста в карето е много малко като количество. Почистих карето от старата грес и сложих нова, толкова колкото препоръчват от Тойота. Standard Quantity: 125 to 135 g (4.4 to 4.8 oz.) Вече съм минал 600 километра няма хлопане няма чукане както и да пусна съединителя плавно, рязко с подаване на газ или без газ.

Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...
колегата kkostov май е прав за греста в каретата.в хонда форум един пич казва че в инструкциите пишело че ако се слага японска смазка количеството е по-малко.явно японското е по-мазно biggrin.gif важно е че ако чукването е от малкото количество смазка в каретата то не е проблем.а дори тряя се радваме че сме с японска смазка biggrin.gif http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=29745
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Да в мануала за Авенсис1 пише същото. Външно каре с черна грес а вътрешно с ъс светла или жълта. Има си причина някаква.sacho7803 написа:колегата kkostov май е прав за греста в каретата.в хонда форум един пич казва че в инструкциите пишело че ако се слага японска смазка количеството е по-малко.явно японското е по-мазно biggrin.gif важно е че ако чукването е от малкото количество смазка в каретата то не е проблем.а дори тряя се радваме че сме с японска смазка biggrin.gif http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=29745
А на мен ми е интересно какви са тези два вида грес. Графитена ли е тази черната а тази светлата каква ли ще е???

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта