най икономична тойота

Заключено
Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Юли 2010 02:20

Както казах не веднъж дизелджията е човек с по-особенна психология и е силно предразположен да си чете и чува каквото му изнася и после да си прави малоумни коментари над него !
Никой !!! Ама абсолютно никой не е твърдял , че бензините са по-икономични от дизелите !!! Нормалните хора ( не дизелджиите ) твърдим , че дизела не е по-икономичен с 50% от бензина , а при много добри условия до 20% по икономичен и при силно натоварени и продължителни режими до към 30% . Като тези 20% тотално го обезмислят , като сделката на века при положение , че има и хибриди и пропан/метан ! Никой ! Пак повтарям не е твърдял , че бензинов двигател харчи по-малко от дизелов ! Но има безброй случай в , които разхода е почти еднакъв - 5-10% !
Та никой не ви е виновен или длъжен да се превъзнася по вездесъщите дизели ! Вервайте си , че 2 литра двигател може да харчи 6 градско и 4 извънградско при нормално каране ! Няма никакви проблеми !

Между другото ето го най-икономичното и еластично Мини :

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/na ... ini91.html

:thumbsup:

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 03 Юли 2010 02:27

Bass - съгласен съм, че бензин на пропан или метан е по-икономичен, но пък нито е пъргав, нито има майстори из хубавата ни родина, които да го направят както трябва... Дори най-добрите из Пловдив, пооакаха не една кола, не само наша, но и на приятели... Иначе да, газта е най-евтина, но пък цената на последното поколение и доооста висока, но и много добра е системата. Но същевременно, на всеки дизелак може да се сложи газ, дори и метан, като тогава вече дизел с пропан бие дори метанка бензин.... Ноооо, коли много, начини много, хора с различни интереси също много.... Стига да искаш, може да направиш много икономична кола и от бензина и от дизела happy.gif И пак е до желание на всеки един. По-добро е това, което искаш biggrin.gif

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 03 Юли 2010 09:30

Bass_Man написа:Както казах не веднъж дизелджията е човек с по-особенна психология и е силно предразположен да си чете и чува каквото му изнася и после да си прави малоумни коментари над него !
Никой !!! Ама абсолютно никой не е твърдял , че бензините са по-икономични от дизелите !!! Нормалните хора ( не дизелджиите ) твърдим , че дизела не е по-икономичен с 50% от бензина , а при много добри условия до 20% по икономичен и при силно натоварени и продължителни режими до към 30% . Като тези 20% тотално го обезмислят , като сделката на века при положение , че има и хибриди и пропан/метан ! Никой ! Пак повтарям не е твърдял , че бензинов двигател харчи по-малко от дизелов ! Но има безброй случай в , които разхода е почти еднакъв - 5-10% !
Та никой не ви е виновен или длъжен да се превъзнася по вездесъщите дизели ! Вервайте си , че 2 литра двигател може да харчи 6 градско и 4 извънградско при нормално каране ! Няма никакви проблеми !

Между другото ето го най-икономичното и еластично Мини :

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/na ... ini91.html

:thumbsup:
Бас, това че ти не си твърдял, не означава че никой(ама абсолютно никой) не е твърдял...Явно си пропуснал ето това изказване например ..
аз да обобщя такива разходи по 5-6-7литра в града няма има само при пенсионерите аз като се кача в дизелова печка под12 не пада в града
а моята количка ми гори10-12литра газ и9-10бензин при същото каране
Това е изказване на нормален бензинджия, което ти си пропуснал да коментираш.. tongue.gif А щеше да е хубаво да чуем и твоят коментар, относно това твърдение... biggrin.gif
Ако и ти мислиш като него, значи наистина няма смисъл да се води спор, кое е по икономично- бензина или дизела.. smile.gif
И да, има такива дизели с 2.0 мотор, които харчат 6 в града и 4 извън.Не всички са така, но има и такива, обаче ти няма как да се убедиш, защото са от една марка която ненавиждаш (не знам защо )
biggrin.gif
Ето ти една такава ВАГина..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/36835.html

А между другото, объркал си линка с най икономичното Мини... tongue.gif
Ето го и него..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12549.html
Което го могат, си го могат smile.gif и са световно признати, за първата кола, слязла под 3/100 разход..
А като споменаваш малоумни и нормални, не забравяй че има и една група полу-малоумни(като мен biggrin.gif ) които имат по няколко автомобила и не всички са дизелови...И даже два са с еднаква кубатура, но колкото и да съм малоумен, като ги зареждам установявам че бензиновия ми харчи с 50% повече, пък ти си продължавай да ме убеждаваш че не е така..Все някога може и да ти повярвам.. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 03 Юли 2010 09:57

Дизелов Ленд Крузер може и да го докара на 10-12 л/100км градско. biggrin.gif

Моята Корола е със разход:
Лято - градско 6,7 л/100км, извънградско 5,2 л/100км
Зима - градско 7,4 л/100км, извънградско 5,4 л/100км

Градското ми шофиране е от единия до другия край на София през центъра (НДК, Ректората, Орлов мост), лятото през повечето време с климатик.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 03 Юли 2010 10:08

martod написа:
Bass_Man написа:Както казах не веднъж дизелджията е човек с по-особенна психология и е силно предразположен да си чете и чува каквото му изнася и после да си прави малоумни коментари над него !
Никой !!! Ама абсолютно никой не е твърдял , че бензините са по-икономични от дизелите !!! Нормалните хора ( не дизелджиите ) твърдим , че дизела не е по-икономичен с 50% от бензина , а при много добри условия до 20% по икономичен и при силно натоварени и продължителни режими до към 30% . Като тези 20% тотално го обезмислят , като сделката на века при положение , че има и хибриди и пропан/метан ! Никой ! Пак повтарям не е твърдял , че бензинов двигател харчи по-малко от дизелов ! Но има безброй случай в , които разхода е почти еднакъв - 5-10% !
Та никой не ви е виновен или длъжен да се превъзнася по вездесъщите дизели ! Вервайте си , че 2 литра двигател може да харчи 6 градско и 4 извънградско при нормално каране ! Няма никакви проблеми !

Между другото ето го най-икономичното и еластично Мини :

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/na ... ini91.html

:thumbsup:
Бас, това че ти не си твърдял, не означава че никой(ама абсолютно никой) не е твърдял...Явно си пропуснал ето това изказване например ..
аз да обобщя такива разходи по 5-6-7литра в града няма има само при пенсионерите аз като се кача в дизелова печка под12 не пада в града
а моята количка ми гори10-12литра газ и9-10бензин при същото каране
Това е изказване на нормален бензинджия, което ти си пропуснал да коментираш.. tongue.gif А щеше да е хубаво да чуем и твоят коментар, относно това твърдение... biggrin.gif
Ако и ти мислиш като него, значи наистина няма смисъл да се води спор, кое е по икономично- бензина или дизела.. smile.gif
И да, има такива дизели с 2.0 мотор, които харчат 6 в града и 4 извън.Не всички са така, но има и такива, обаче ти няма как да се убедиш, защото са от една марка която ненавиждаш (не знам защо )
biggrin.gif
Ето ти една такава ВАГина..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/36835.html

А между другото, объркал си линка с най икономичното Мини... tongue.gif
Ето го и него..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12549.html
Което го могат, си го могат smile.gif и са световно признати, за първата кола, слязла под 3/100 разход..
А като споменаваш малоумни и нормални, не забравяй че има и една група полу-малоумни(като мен biggrin.gif ) които имат по няколко автомобила и не всички са дизелови...И даже два са с еднаква кубатура, но колкото и да съм малоумен, като ги зареждам установявам че бензиновия ми харчи с 50% повече, пък ти си продължавай да ме убеждаваш че не е така..Все някога може и да ти повярвам.. biggrin.gif
мога да се хвана на бас че повечето разходиизписани тук са дадени като наи малки не средни аз цял ден се занимавам с коли и такива които да горят 4 нема това са само моментни разходи които се изписват на таблото но от пълно до пълно не е така въобще само една королка 1.4д4д сам виждал на 4.7 градско но след като я карах аз стана 13
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 03 Юли 2010 13:35

Николов, ти си автомобилоунищожител и природозамърсител! mad.gif
В твоите ръце Корола 1,4 бензинка трябва да гори към 28-30 л бензин/100 км. и към 2 л масло/1000 км.
Убеден съм, че не знаеш нищо за 3-та и 4-та предавка, за 5-та да не говорим. tongue.gif
Дори в най-тежките времена, когато София беше пълна със неориентирани селяни и средната скорост на движение беше 10-11 км/ч, разхода ми на градко не се е качвал над 8,8 л/100км. Сега при кризата скоростта ми се вдигна на 25 км/ч (за градско в София това е доста добра скорост) и разхода е това, което съм написал по-горе.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 03 Юли 2010 15:10

Виваком имат и фордове,и НИВИ,и пежа.Краставици.Вие за 4 дни откак не съм влизал не намерихте ли по-свястна тема в която да изпъкват познанията Ви.Айде стига толкова.

fancy55
Мнения: 25
Регистриран на: 06 Юли 2009 19:08

Харч.....!

Мнение от fancy55 » 03 Юли 2010 19:23

--------------------------------------------------------------------------------

Дизеловия двигател при едни и същи условия на експлоатация е по-икономичен от бензиновия при една и съща кубатура на двигателя.Обаче благодарение на горива и други нещица дизела според мен е по-проблематичен.Гледам,в форума все дизелджии отправят въпроси , а за бензинови мотори нищо,или почти.
ПРЩАВАЙ ,КОЛЕГА АМА_НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ! ......Нека и аз..............-,да кажа,к'во мисля, А !? Всички ,дет разбират малко ,и повече от коли знаят,че дизела не е за състезатели-ама не. Щот преди няколко годинки ауди взеха льоман-а ,нали.... 2: Ако сложим да ги мерим на 2бр автомобили с еднаква кубатура, дизела е с 1,5 литра надолу.... 3: Всички горива в БГ-то са ЛАЙНА,без извинение,че кат се връщах от словения и сипах от там колата щеше да литне.... 4: за бензиновите само ще кажа ,че един приятел с авенсис 1.8vvti ,долива по 600 гр. МАСЛО на 1000 КИЛОМЕТРА !? ohmy.gif -,А за BMW-Mpower, не съм чувал да слагат турбина НА НИКОЙ бензинов двигател! Напротив с това се гордеят,че на тия двигатели не им треа турбо...... 5: Много бензини гаснат ако тръгнеш почти без газ ,както тръгваш с дизела и са много слаби ,ако не ги изпилиш на високи обороти.....,нали ! Знаем ,че и модерния дизел е по-еластичен и не се плаши от натискане...... После искам да попитам ,защо нито един сериозен ДЖИП не се прави с бензинов двигател? -щот са здрави ,пустите му двигатели..... После ще кажа ,че не е напразно-не гаснат при елементарна влага ,както повечето бензини при проливен дъжд и т.н. ...... И накрая моя разход на Avensis /D4D/110 e: 6.2л. на градско и 1000-1100км/ с 60л на извън..... сами си го сметнете! Успех на всички с Тойота!
Последно промяна от fancy55 на 03 Юли 2010 19:25, променено общо 1 път.

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 03 Юли 2010 19:25

nikolov22 написа:мога да се хвана на бас че повечето разходиизписани тук са дадени като наи малки не средни аз цял ден се занимавам с коли и такива които да горят 4 нема това са само моментни разходи които се изписват на таблото но от пълно до пълно не е така въобще само една королка 1.4д4д сам виждал на 4.7 градско но след като я карах аз стана 13
Ем не точно, такъв разход от 13 можеш да видиш като резетнеш и я понастъпиш и колкото повече караш толко повече ти пада разхода, докато стигне нормарните данни за среден разход.Ти да не си гледал моментния разход на борда tooth.gif
fancy55 написа:Всички ,дет разбират малко ,и повече от коли знаят,че дизела не е за състезатели-ама не. Щот преди няколко годинки ауди взеха льоман-а ,нали.... 2: Ако сложим да ги мерим на 2бр автомобили с еднаква кубатура, дизела е с 1,5 литра надолу....
Били са, защото са спирали да зареждат по малко пъти в бокса biggrin.gif Шега, да не се фане некой че е сериозно, нищо ще има малка истина.
1.5литра на долу ??? с две еднакви кубатури.?????
При две еднакви кубатури и двамата със турбо "Но ченс" за дизела.
fancy55 написа:Много бензини гаснат ако тръгнеш почти без газ ,както тръгваш с дизела и са много слаби ,ако не ги изпилиш на високи обороти.....,нали ! Знаем ,че и модерния дизел е по-еластичен и не се плаши от натискане...... После искам да попитам ,защо нито един сериозен ДЖИП не се прави с бензинов двигател? -щот са здрави ,пустите му двигатели.....
fancy55 да не би бащати да има Тойота ,а ти все още да нямаш книжка, с тия изказвания.
Ти така ли тръгваш с всички коли без газ,защото говори лошо за начина ти на шофиране и това че, тръгва без газ или не ,не е нито плус нито минус. Грешка!!!!, плус е, ако си с големо У на колата отгоре и нямаш изграден навик да подаваш газ и да отпускаш съединителя едновремено с това.
Никой сириозен ДЖИП!!!! Порше Кайен или МЛите са все несериозни ДЖИПКИ.
Баси и несериозната джипка ML AMG 0-100км/ч. за 5сек.
По сериозно би звучало "Защо всички СЕРИОЗНИ джипки са бензинови" :)
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Юли 2010 22:42

cargobg написа: Никой сириозен ДЖИП!!!! Порше Кайен или МЛите са все несериозни ДЖИПКИ.
Баси и несериозната джипка ML AMG 0-100км/ч. за 5сек.
По сериозно би звучало "Защо всички СЕРИОЗНИ джипки са бензинови" :)
В момента не цитираш ДЖИПКИ,а ПАРКЕТКИ. Тойота Тундра или Ленд Крюзър, Хайлендър и т.н. в една доста по-развита държава-САЩ се продават все с 5.7 V8, 4.0 V6 и т.н., а това действително са сериозни джипки СУВ-ове.

fancy му препоръчвам да се огледа по-нашироко, защото много малка част от света е Европа. Да, в Европа се харесват дизелите, не защото са по-добри от бензините, а защото са по-евтини/като разход/.

Иначе за ДЖИП СУВ мощният дизел си има своите предимства на Офф-роуд и в калта, но и мощният бензин също се справя перфектно. Въпрос на избор.
Ето нашият екипаж за Paris Dakar избраха FJ Cruiser 4.0 V6. Със сигурност не са балами.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 03 Юли 2010 23:10

Абе вие хубаво гледате тоя разход,ама на дизела поддръжката къде къде е по скъпа.За мен лично едно турбо на дизела си е като консуматив.Ако почнете да си правите сметка за разхода на гориво и поддръжка общо ......
Караите това което ви се кара ,майната му на разхода.Все пак Кеф цена няма.
Онзи ден ходих с една Астра 1,7 ДТЛ до Слънчев бряг.Бе то хубаво ,на климатик и със скорост 130-150 на магистралата даде ебати неочаквания за мен раход.Като го смятах излиза 5 точно.Ама ,ако ще и 3 да гори пак няма и да си помисля за покупка на такава кола.
Така ,че които каквото му харесва това да кара.Все пак всеки живее в някаква заблуда biggrin.gif
A car without TURBO is like a man without BALLS!

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 03 Юли 2010 23:27

LEXUS написа: Тойота Тундра или Ленд Крюзър, Хайлендър и т.н. в една доста по-развита държава-САЩ се продават все с 5.7 V8, 4.0 V6 и т.н., а това действително са сериозни джипки СУВ-ове.
Сериозни на какво, на външен вид на мощност на какво?
Tundra II 5.7i VVT-i V8 (381 Hp) - 2029 кг
ML 550 (388 Hp)- 2185 кг
Cayenne 4.8T V8 (500Hp) - 2170 кг
miLen4o написа:Абе вие хубаво гледате тоя разход,ама на дизела поддръжката къде къде е по скъпа.За мен лично едно турбо на дизела си е като консуматив
Това некъв мит ли е, че при дезела турбото заминава по бързо, и ако е така защо?
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 03 Юли 2010 23:55

cargobg написа:
miLen4o написа:Абе вие хубаво гледате тоя разход,ама на дизела поддръжката къде къде е по скъпа.За мен лично едно турбо на дизела си е като консуматив
Това некъв мит ли е, че при дезела турбото заминава по бързо, и ако е така защо?
Е незнам дали при дизела заминава по-бързо ,но повечето карат турбо-дизел ,не чист,а почти всички бензинки са атмосферки.Говорих с един човек който има служебен Пасат 1,8Т.За 400к, е сменял турбо 4 пъти.Ето това го четох в един сайт:
"За да се гарантира животът на турбокомпресора инструкциите за обслужване указани от производителя на двигателя трябва да бъдат стриктно спазвани :

- редовна смяна на масло и маслен филтър
- редовна смяна на въздушен филтър
- контрол на налягане на маслото
- изчакване да поработи двигателя на ниски обороти 2-3 минути преди да бъде изгасен за да се охлади турбокомпресора

90 % повредите на всички турбокомпресори се дължат на следните причини :

- проникване на чужди тела в турбинното или компресорно колело
- твърди частици в маслото( нагар, стружки и др.)
- ниско налягане или липса на масло
- високи температури на газовете в ауспуха
- спукан въздуховод или интерколер"
Виздал съм дизели на по 450к без да и е сменяно турбото.Всичко явно е до добрата поддръжка и стила на каране,а и най-вече от размера на турбото(които има значение) biggrin.gif
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Юли 2010 00:17

cargobg написа:
LEXUS написа: Тойота Тундра или Ленд Крюзър, Хайлендър и т.н. в една доста по-развита държава-САЩ се продават все с 5.7 V8, 4.0 V6 и т.н., а това действително са сериозни джипки СУВ-ове.
Сериозни на какво, на външен вид на мощност на какво?
Tundra II 5.7i VVT-i V8 (381 Hp) - 2029 кг
ML 550 (388 Hp)- 2185 кг
Cayenne 4.8T V8 (500Hp) - 2170 кг
На проходимост естествено-ако си говорим за ДЖИПКИ. Ти явно имаш страст към тежки ПАРКЕТКИ biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 04 Юли 2010 01:15

LEXUS написа: На проходимост естествено-ако си говорим за ДЖИПКИ. Ти явно имаш страст към тежки ПАРКЕТКИ biggrin.gif

Тц грам не ми харесват, нема да си взема нещо по големо от лека кола, даже и комбитата ме изнервят, не съм от теа дето мислят практично.Вземал си комби да имал къде да тъпче саковете с буркани.За работа да, но иначе не.Тука в България 70% от тия с джиповете са некви недоклатляци дето им е трудно с леките коли, 10% са такива дето си ги взимат заради пътищата ,а другите 20% имат по повечеко автомобили.
Примерно е тоя автомобил от твоя аватар май е Тундра, не ги разбирам много, този автомобил е точно за некой кънтри селянин с ранчо от много технически развитата Америка, а точно истинската непрактичност е да си го вземеш за градски условия и да не го ползваш по предназначение.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Emo74 и 6 госта