Zdravejte,Nakratko 6te opi6a problema mi.Avtomobila mi e Toyota Land Cruiser 120 Prado 2005 god Dec.3,0 D4D 166ks .Problema e : pri palene samo na studen dvigatel ot auspuha izliza mnogo bql pu6ek (dimna zavesa).Tova prodaljava naj mnogo pyrvite 100 metra i sled tova napylno iz4ezva.Prez studenite meseci tova pak go ima6e ,no v po-malka stepen.4uh mneniq za zapu6en katalizator za azotnite okisi i za povreden dat4ik za vhodq6tiq v dvigatelq vyzduh. Mnogo e obyrkva6to.Molbata mi e ako nqkoj se e sre6tal s takyv problem da mi dade nqkakyv syvet ili da mi dade link za da pro4eta ne6to za tova.
Predvaritelno blagodarq.
Venci Manov
Bql pushek - Toyota land Cruiser
Bql pushek - Toyota land Cruiser
Последно промяна от mvenci на 03 Юли 2010 13:17, променено общо 1 път.
Здравей колега 95% сам сигурен че това е само конденз.Докато обикалях по автокъщите пробвах около 10-ина Авенсиса на всички в началото излизаше бял пушек и след това изчезваше.Но ако при температура на вън над 30градуса пак пуши може и да е нещо друго.Незнам дали сам бил полезен,но това са ми впечатленията
Toyota Avensis 2.0 D4D 2001g.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
явно става въпрос за конструктивната особеност да се събира масло в турбото,мисля мечокух го беше обяснил.ставаше въпрос ако колата е оставена на наклон.
по принцип би трябвало към студената част на турбината да няма масло,сиреч трябва нещо да се подмени.ако може някой техн. грамотен да обясни моля.
аз мога да кажа само едно,което прочетох в един форум,че човек би трябвало да кажем на определен пробег да проверява състоянието на турбото.откача се само тръбата на студената част и се гледа дали има масло.явно с течение на времето там започва да прониква масло от двигателя,което се засмуква и изгаря в цилиндрите и оттам белия пушек.
понеже маслото има много по-висока темп. на изгаряне,както и образува нагар това при определен момент може да доведе до тотална повреда на мотора.редовно се получавало при vw-ауди тди.
получавало се както си караш изведнъж се изфорсира двигателя без да подава човек газ,понеже е навлязло повече масло от турбото.
но тук има професионалисти,които могат да дадат съвет по въпроса.
по принцип би трябвало към студената част на турбината да няма масло,сиреч трябва нещо да се подмени.ако може някой техн. грамотен да обясни моля.
аз мога да кажа само едно,което прочетох в един форум,че човек би трябвало да кажем на определен пробег да проверява състоянието на турбото.откача се само тръбата на студената част и се гледа дали има масло.явно с течение на времето там започва да прониква масло от двигателя,което се засмуква и изгаря в цилиндрите и оттам белия пушек.
понеже маслото има много по-висока темп. на изгаряне,както и образува нагар това при определен момент може да доведе до тотална повреда на мотора.редовно се получавало при vw-ауди тди.
получавало се както си караш изведнъж се изфорсира двигателя без да подава човек газ,понеже е навлязло повече масло от турбото.
но тук има професионалисти,които могат да дадат съвет по въпроса.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта