problemo s mo6tnosta sled smjna na masloto za purvi put
problemo s mo6tnosta sled smjna na masloto za purvi put
sled 1 va smjna na d4d 22 08 god na 10000 km kolata se spuna.oborotite se vdigat mnogo po burzo ot predi i ne se iztrelva na 2000 obr kakto praveshe. pomognete
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Вероятно и сигурно е психологически ефект. Не вярвам смяната на маслото да е повлияло на динамичните качества на автомобила. След смяната да си сменил горивото ???? И аз смених на 12К за пръв път маслото но освен разлика в поведението между ШЕЛ и ОМВ дизел (от първия трака повече в ниските обороти ?!?) не виждам.
Апропо след смянаат на маслото,както и при изваждането от магазина, нивото е с около 5 мм над показателя на щеката. Според мен люскането на 6 литра масло е малко пресилено и максимата на Мечо Пух за "повечето" не ми се струва резонна ....
Апропо след смянаат на маслото,както и при изваждането от магазина, нивото е с около 5 мм над показателя на щеката. Според мен люскането на 6 литра масло е малко пресилено и максимата на Мечо Пух за "повечето" не ми се струва резонна ....
извиняваи те.просто вчера се бях побьркал.......колата е авенсис 2.2 дизел о8 година.преди на около 1800 оборота колата започваше да ускорява доста рязко и почти не се налагаше да минавам теси обороти дори и при изпреварване.нямаше нужда да подавам газ.оборотите се вдигаха изкл. бавно и за една година не се е налагало да минавам 2200 обр.влязох за гаранциона смяна на масло и като си я взеь имаше голяма разлика в пожедението на колата.ускорението на 1800 изчезна колата започна да върви все едно е без турбо.започна много бързо да изпълва оборотомера и трябва да стигам до 3000 обр за да се движи както преди и то пак без рязкото ускорение....няма го този ряз...карахте я с тези от тм ауто и те казаьа че им изглежда супер-на 4500 въртяла гуми, а аз никога не сум стигал до тези обр.!!!!!!!!!!!!
ако някои е имал подобен проблем или има идеи за нещо щте съм много благодарен да ми помогне.
ако някои е имал подобен проблем или има идеи за нещо щте съм много благодарен да ми помогне.
и аз съм чувал че ъпдейтват софтуери.дори при последното обслужване на служебната зафира го ъпдейтнаха но не намерих никва разлика в нищо.друг вариант е докато са се дупили да сменят филтъра и маслото да са бутнали някоя букса или вакумче или....нещо си тамScott написа:A тези дето им изглежда супер, нещо буталили са по колата освен смяна на масло. Щом е гаранционна, да не са правили ъпдейт на софтуера по предписание на Тойота?merko написа:... им изглежда супер-на 4500 въртяла гуми...

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
по описани прилича на НЕ-включване на турбо-то. Турбото включва ли се? Можеш ли да разпознаеш?
Абсолютно същото стана при мен като се запуши ЕГР-то, но това не е твоя случай. ПРосто симптомите бяха абсолютно същите. Реално турбото не се включваше.
При теб включва ли се турбо?
Абсолютно същото стана при мен като се запуши ЕГР-то, но това не е твоя случай. ПРосто симптомите бяха абсолютно същите. Реално турбото не се включваше.
При теб включва ли се турбо?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
вариантите са или вакума на турбината или гумения маркуч на дросела е малко тъпо направен и се вади самичък или интерколера се е откачил от бъзите връзки
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Относно ъпдейтването на софтуера - да, ъпдейтват го! Но към по-добро естествено. Аз съм със същия мотор и след първата смяна на масло колицата започна да върви по-добре.
Чувал съм една теория, не знам дали е вярно, че компа се адаптира към стила на каране. И ако са го флашнали при ТО1 сега ще му трябва време( по-скоро км) да натрупа архив и да се ''обучи''
Някой знае ли повече подробности за това ''обучаване'' на ЕКУ-то ?? или да пуснем отделна тема
Чувал съм една теория, не знам дали е вярно, че компа се адаптира към стила на каране. И ако са го флашнали при ТО1 сега ще му трябва време( по-скоро км) да натрупа архив и да се ''обучи''
Някой знае ли повече подробности за това ''обучаване'' на ЕКУ-то ?? или да пуснем отделна тема

Пачо Кардана - Президент !!!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Щом колата ти качва обороти по-бързо, значи определено работи по-добре, така че нещо не разбирам какво се чудите и вайкате ?!?! Как ще вдига по-бързо оборотите, а турбото няма да работи ?!? Как ще работи без да прекъсва или да глъхне, ако тубропътищата не са у ред ?!? Изобщо поне замисляте ли се като ги говорите ?! Това, че вече го няма трапа преди 2000об си повече от подобрение, защото и кик-а на турбото е заличен. Т.е. практически при теб турбо дупката не се усеща грам! Или диагностицираш колата МНОГО погрешно, или просто колата ти е тръгнала качествено и равномерно през всички обороти.... Не може да вдига обороти по-бързо от преди, а да се оплакваш, че не върви.... Ако искаш мога да ти демонстрирам как ще ти ускорява колата без турбо.... По никой начин няма да е по-бързо качването на обороти...... Дори да има грешка, при тези обяснения, надали някой ще успее да помогне, ако ИЗОБЩО има за какво да се помага 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта