Търся инфо за двигател 1KZ-T,на Тойота 4Рънър3,0д

nedbmw
Мнения: 5
Регистриран на: 24 Юни 2010 22:10

Търся инфо за двигател 1KZ-T,на Тойота 4Рънър3,0д

Мнение от nedbmw » 24 Юни 2010 22:25

Ще ви бъда много благодарен ако някой ми даде информация за зацепването на зъбните колела на посочения двигател ,че съм разхвърлял един ,а пък не виждам да има някакви белези по колелетата. unsure.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 22:45

Я виж по тази схема дали няма да ги видиш :
http://www.4x4.ee/docs/Toyota/Timing_belt_lc42td.pdf

или тази :

http://hiluxsurf.co.uk/forums/showthread.php?t=59948

nedbmw
Мнения: 5
Регистриран на: 24 Юни 2010 22:10

Мнение от nedbmw » 24 Юни 2010 22:54

Не колега това е от Ауто Дата за смяна на ремъка ,а мен ми трябва по сложната част ,а това е ангренажа или по точно там дето се задвижват масленнта помпа,балансиращите валове ,горивната помпа ,и някой други колела. wacko.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 23:08

Значи второто със сигурност не е от Аутодата . Иначе щом ти трябва нещо по-подрибно си свали един мануал за точния модел или виж в All Data ако го има модела в щатите .

nedbmw
Мнения: 5
Регистриран на: 24 Юни 2010 22:10

Мнение от nedbmw » 25 Юни 2010 23:24

Колеги намерих кавото ми трябваше в клуб OFF road Bulgaria от един линка за ръководство на английски език.Значи ако някой се интересува има малки цифрички на зъбните колелета от "1"до"5",като всяка цифричка от едното колело (примрно: "1")трябва да съвпадне с други две 1-ци на друго зъбно колело и така до "5".Ако случайно са изстрити (липсват)бележете с център, щото после става мнооооо трудна. smile.gif

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 26 Юни 2010 08:41

Браво, че си намерил, но можеше да постнеш линка тук, за да може ако някой колега има подобно питане, по-лесно да намери решението на въпроса. :thumbsup:
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

nedbmw
Мнения: 5
Регистриран на: 24 Юни 2010 22:10

Мнение от nedbmw » 29 Юни 2010 11:35


Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 29 Юни 2010 22:48

Обърни внимание дали има една зъбчадка която е разделена на две,между двете има пружина която трябва да е в натегнато положение ,за да обира луфта на зъбите.

nedbmw
Мнения: 5
Регистриран на: 24 Юни 2010 22:10

Мнение от nedbmw » 30 Юни 2010 06:37

Да колега зъбното колело е направено така за тази цел.В ръководството е дадено и как се разглобява ,а също и как се блокира в натегнато положени е с едно дорниче,което е с резба М6 а стеблото му е 7мм за да е по плътно в отвора и да има съосие в трите секции на зъбното колело.Линка много бавно се зарежда от сървъра поне при мен е така ,а пък и не съм все още наясно как се копира работещ такъв и за това съм му написал данните такива каквито ги виждам. rolleyes.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта