Сега аз не съм казал, че не са напреднали, да си призная, за кола с 3.5л V6, 245к.с. бензинов мотор 7л/100км не е никак зле. Не го знам Vesko как точно кара също, но ако поне ведъж не успее да достигне разхода даван за градски режим(6.6), значи има нещо гнило. Нещо което Приус прави, трудно лесно, постига го. Просто искам да кажа, че за моделите от допреди няколко години(всъщност първия RX400h), не са чак толкова икономични, а печелят повече от облагите на таксите. Все пак заможните хора (да си позволиш таква кола, трябва да си си заможен) не са тъпи, но пък2.6л на 100 не ги бъркат толкова(разлика, между RX400h и RX330). Да не говорим, че като второ опит RX450h вероятно е подобрен доста повече спрямо подобренията на предишното поколение. Пак казвам технологията сигурно си казва думата от гледна точка на разход на гориво, но там където вредните емисии и алтернативното гориво имат значение за данъците и таксите спестяванията от този подобен род кола са доста повече от чистата разликарта в разхода, която така или иначе не е 100% сигурна. Пак пример RX450h 148g/km CO2, RX350 - 250g/km CO2. Англия - алтернативно гориво Band F 141-150g/km £115.00, Band L 226-255g/km - £750.00. Каква разлика само, от данъка за една година. От втората година данъка за L e по-нисък £425.00, но все пак не е никак малко. А разлика в застраховките има единствено, заради първоначалната цена, но то това е за всикчи автомобили, по-скъп автомобил, по-скъпа застраховка. Ето това е 100% сигурно пестене, а разхода е малко крива работа, защото един кара повече, друг по-малко, един кара икономично, друг не.Владислав написа:Колега,не си прав.Хибродите на Lexus са дори по-напредничави от тези на Toyota.Неслучайно имената са им различни-Hybrid Synergy Drive за Toyota и Lexus Hybrid Drive за Lexus.
Toyota Prius - малко реклама ;-)
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
хорица,тоя разход който се дава от производителите е идеализиран и важи за определени лабораторни условия.нали отдавна се пънат да го премахнат и да дават някакъв по-реален такъв,ама явно така им изнася да заблуждават хората.baba_metca написа:... Не го знам Vesko как точно кара също, но ако поне ведъж не успее да достигне разхода даван за градски режим(6.6), значи има нещо гнило ...
сметни си 20% отгоре и ако си в толеранса се радвай!
ps: пример от реалността: моя рав 136к.с. дават му среден разход 6,6/100км. за 75к имам реален среден разход от 8,1/100км т.е. 25% отгоре!
Не ме разбрахте...Като принцип на действие почти се припокриват-просто от Lexus са надградили.Чисто конструктивно са доста различни-говорим за Prius от една страна,и за седаните на Lexus от друга..А за Highlander-a наистина не знам-възможно е да са еднакви със стария RX.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Не само.Има допълнителен планетарен механизъм с две степени за високи скорости,чрез който донякъде се избягва явлението "циркулация на мощност",което е причина за неефективността на Prius при високи скорости.ДВГ също са една крачка напред-чак при Prius 3 има топлообменник за запазване на температурата на двигателя.Софтуерния менджмънт също се изравнява с третото поколение на Prius-a.Затова казвам,че Lexus са по-напредичави.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Според мен, по-правилно е да се каже - развойния екип на Тойота прилага нововъведенията първо в Лексъс. biggrin.gifВладислав написа:Затова казвам,че Lexus са по-напредичави.
Въпрос на маркетинг и манипулиране на общественото мнение:
http://industry.bnet.com/auto/10004069/ ... in-brands/
Не знам...
В статията ти пише,че хората са едни и същи...Честно казано не вярвам.
Със сигурност базата данни е обща за двата бранда,но според мен хората,които мислят по колите са различни.Предполагам че е по-лесно да си съсредоточен само за луксозния сегмент,респективно само за икономичния сегмент,а не след като правиш IS,после да следва Aygo. 



Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Нормално е в двете марки да има много еднакви неща. Та то ако погледнем Ауди и VW сигурно има сумати еднакви неща, както и Fiat, Alfa, Lancia(последния гаф на концерна Fiat е подобен на Toyota, някаква кирлива планка на педала на газ-та позволява буквално без усилие да може да го завариш във Bravo, Stilo, Lancia Delta и дори Alfa Giulietta, някои биха казали, че това не е проблем, а екстра biggrin.gif http://www.zercustoms.com/news/Alfa-Rom ... Video.html). Също така е нормално новите неща да излизат първо в по-скъпите автомобили, така е било винаги. Вземе въздушните възглавници, ABS, ESP все неща които са произлезли от ранга на S-class, а сега ги има в базисните модели на почти всички малки фамилни коли от класа на Аурис. По тази причина много добре си действат от Тойота спрямо хибридите. Имат си един флагман - Приус, Camry също има h, пуснаха (може би първи серийно) SUV, Лимузина на Лексус, сега се очаква и Аурис да го сполети същата съдба.
А това, че някой не може да сметне, че примерно при Toyota 5мил. повреди от 50мил. продадени са 1/10, а при Lexus 50хил, от 450хил са 1/9 и че 1/10 < 1/9 си е чиста неграмотност. Това не е Висша Математика, че да манипулираш незнаещите.Въпрос на маркетинг и манипулиране на общественото мнение:
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Все си мисля , Lexus започва там Където текущите модели на Тойота свършват . И по качества и по цена и по изработка . Ама може и да съм пропуснал нещо ............Scott написа: Не можахте ли да схванете, че Лексъс е излъскана Тойота за хора дето искат да се отличават от останалите.
За разлика от VAG , където не се стараят и да ги лъскат много много само коват едни емблеми и айде радвай се , че си различен ............
Вярваш, не вярваш, това е положението. При инжинерите има само Тойота. Лексъс е просто марка, която измислиха едно време за тукашния пазар, 'щото американец, който е потенциален клиент на BMW или Mercedes, почти никога няма да си купи Тойота (за да не си наруши имиджа). Яко маркетинг с името Лексъс и вече въпросния клиент може да си купи такава кола, без да се срамува, щото на капака не пише Тойота. Направиха и по-скъпарски дилършипи, за да не се мешат въпросните клиенти с простолюдието в Тойота дилършипите. След като им успя експеримента, сега са на етап и на други места по света да извъртят тоя номер biggrin.gifВладислав написа:Честно казано не вярвам.Със сигурност базата данни е обща за двата бранда,но според мен хората,които мислят по колите са различни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта