нафта от влак
един познат се хвърррли така в един филм с една нафта цялата помпа текна сменихме я с втора употреба тя работи 40мин и тя текна също от всички възможни уплътнения изхвърлихме нафтата от колата в една кофа пуснахме комплект чисто нови уплътнения след 30 мин бяха разкашкани пробвахме с нафта от бензиностанция и не се разядоха
така че колеги не си правете опити заради 20лв да давате после хиляди
така че колеги не си правете опити заради 20лв да давате после хиляди
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
zi_zi_top написа:Иначе нафтата си е нормална от Лукойл и няма риск. Нали се сещате, че не можеш да сипеш скапана нафта на локомотива и да спреш влака. .
Мноооо си далеко от истината. Вероятно не си виждал никога локомотивна нафта...Като начало е боядисана да кажем в червено....Като край промишлените горива са по-малко кръщавани и без акциз (от там иде боядисаното).....от там цената е друга.. качеството също....Ако имах възможност бих си плащал на ЛУКОЙЛ с кеф на 2лв локомотивна нафта....да да ама не...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Преди да почна да карам само с нафта от Ромпетрол съм карал и с такава червена от влакове.Идваше ми на левче(ех какви добри времена biggrin.gif ) и на моята 2.0 ТД и нямаше нищо,даже не пушеше.Аз знам ,че нафтата си е обикновенна просто я оцветяват в червено да не може да се краде(но май не успяват да постигнат точно това).Иначе човека от които я взимах му проверяваха колата с какво гориво кара.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Оцветяването в червено е заради акциза съответно да не се продава по бензиностанциите. Преди години така оцветяваха и държавния бензин. Ташак, щото елементарни познания по химия вършат работа за обезцветяването laugh.gif laugh.gif laugh.gif Не знам за какво левче става дума, но онез години цената без акциз беше нещо от рода на 400лв за тон. Демек под 40 стинки на литър....miLen4o написа:Преди да почна да карам само с нафта от Ромпетрол съм карал и с такава червена от влакове.Идваше ми на левче(ех какви добри времена biggrin.gif ) и на моята 2.0 ТД и нямаше нищо,даже не пушеше.Аз знам ,че нафтата си е обикновенна просто я оцветяват в червено да не може да се краде(но май не успяват да постигнат точно това).Иначе човека от които я взимах му проверяваха колата с какво гориво кара.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Значи,тва е най-добрата нафта.Задължително я сепарират в една машинка,преди да я налеят в резервоарите на локото.Много високо качество и е напълно безпроблемна.Въпроса е дилъра да е сигурен и да не я е кръщавал нещо.Действаща в момента цена-1,50 лв./като за мен/.3 буса по 1000 км.седмично-без грешка.Корабната също е перфектна.Всичко зависи от дилъра.
- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Тц... Сепарират я защото количествата са големи, съдържанието - не съвсем ясно и т.н...
Танковете, в които е съхранявана може да са събрали конденз и т.н. и т.н..
При транспортиране на големи обеми, може да има остатъци от стар товар. Може да ви е малко странно, но съвместимостта между различни товари е примерно следната: след мазут в танка на кораба може да се налива нафта.
След нафта може да се налива хранително олио или бензин. Но след мазут не може да се налива олио (кИфтетата ще стават много черни biggrin.gif )...
Ха сега познайте какво има в нафтата ако преди това са карали мазут и е било студено времето...
Танковете, в които е съхранявана може да са събрали конденз и т.н. и т.н..
При транспортиране на големи обеми, може да има остатъци от стар товар. Може да ви е малко странно, но съвместимостта между различни товари е примерно следната: след мазут в танка на кораба може да се налива нафта.
След нафта може да се налива хранително олио или бензин. Но след мазут не може да се налива олио (кИфтетата ще стават много черни biggrin.gif )...
Ха сега познайте какво има в нафтата ако преди това са карали мазут и е било студено времето...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Имах предвид цена при внос, останалото до тогавашната цена от лев и малко сещай се какво е...Инак си прав тук може и подарък да дойде...slowtraveler написа:diver, забравяш, че все пак това е крадена нафта, така, че може да ти стъпи и на 80ст...
Цената не се определя само от акциза..
То и сега не е трудно да го сметнеш.. при 70$ на барел иде къде 65 стинки при цена на бензоностанцията горе долу х3 кеф ми стана чак....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
65-70 стотинки на литър ти е суровия петрол при доставчика ... нали трябва да се транспортира, преработи ... ама да ... чуждата порция винаги изглежда по-апетитна от страни ...diver написа:Имах предвид цена при внос, останалото до тогавашната цена от лев и малко сещай се какво е...Инак си прав тук може и подарък да дойде...slowtraveler написа:diver, забравяш, че все пак това е крадена нафта, така, че може да ти стъпи и на 80ст...
Цената не се определя само от акциза..
То и сега не е трудно да го сметнеш.. при 70$ на барел иде къде 65 стинки при цена на бензоностанцията горе долу х3 кеф ми стана чак....
иначе ... купувай си суров петрол ... никой няма да те спре

А как не бях се сетил, добре че се появи да ме светнеш....Колко според тебе е рафинирането, транспорта на танкера и фирата дето се продава за повече, или само търкаш клавиатурата? Вероятно си пропуснал дребната подросбост от 400лв е на тон за рафинирана нафта демек за къде 1100 литра ма и тва нема значение...valen_tin написа: 65-70 стотинки на литър ти е суровия петрол при доставчика ... нали трябва да се транспортира, преработи ... ама да ... чуждата порция винаги изглежда по-апетитна от страни ...
иначе ... купувай си суров петрол ... никой няма да те спре

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта