Scott написа:Bass_Man написа:BTW: само не ми казвай , че автоматика не е преимущество за кола на , която ще се въртят км основно по градове.
Ей това е приказка вече. Точно това беше и моята теза от самото начало - Приус е предназначен за града.

Ами не съм видял някой да твърди , че Приуса е направен само за извънградско каране . Но както Lexus многократно показва и доказва Приус не е по-тежък от другите в класа си ( !!! ) и разхода му е съизмерим . И това ако се кара по магистрала . Ако обаче се кара с активно ползване на ускорение/намаляване , както е по 90% от БГ пътищата , а и не само всъщност разхода му ще бъде по-добър и всички консумативи ще се хабят по-малко .
Факт е , че все повече такси компании го избират за такси ! Факт е , че има страшно много доказателства , че безпроблемно достига пробег от 1 000 000 км ( приус 1 и 2 ) . Факт е , че хибридната с-ма е сложна за некой хора но всъщност технологично не е нищо ново и няма какво да и се повреди . Факт е , че има колкото искаш китове с батерии на съвсем прилични цени .
Общо взето пак заради няколко "Елин Пелин-овци" темата стана 20 страници и е за коша .
На някой нещо друго да не му е ясно ?