Toyota Prius - малко реклама ;-)

Публикувай отговор
Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 12:58

Да ама нали се сещаш че при процесора леко не се движат тия 10000000 части biggrin.gif

Ок , купете си Приуси :thumbsup:
Мен няма какво да ме убеждавате , аз съм убеден че е неизгодно , колкото и да ми цитирате несъществуващи реално литри на километър икономия и вечна хибридна система , тва последното пък колко смешно звучи laugh.gif
Ще си карам прост дизел , е и бензин карам де laugh.gif и ще чакам да излязат на пазара електрически коли happy.gif


p.s.
тук има малко коментари към безпроблемноста на приуса , към 59 страници безпроблемности :thumbsup:

http://www.consumeraffairs.com/automoti ... prius.html
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 15:12

А кое в хибрида се движи ? Аз за това ти казвам , че си неграмотен за да можеш да коментираш ! В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания , като буталата на пример в повече спрямо , който и да е дизел или бензин !!! В електромотра има само статични намотки , евентуално магнити и метален ротор ! Няма четки няма никакви чудеса , които да се изхабят . Единствено има няколко лагера в повече . Как точно си го представяш развалянето на този "свръх-сложен и скъп за поддръжка хибрид " ?
Да не говорим , че вече е пълно с китове с батерии за смешни пари ( под 2000$ ) и дори китове за разширяване на капацитета на батерията .

И ти ставаш и казваш видиш ли колко са сложни нещата ?!?!?!? Това , че на теб ти е сложно да разбереш нещо не значи , че то е по-сложно технологично или по някакъв друг начин !

Нито си имал Приус за да говориш от първо лице нито си карал дълго . Купил си си някакъв дизел и си мислиш , че си най-рационалния човек на света . Ок ! Обаче спри да пълниш темата с абсолютно безмислени и не основателни мения . На масата в къщи може да даваш колкото си искаш квалитетни мнения но тука има хора , които малко повече от теб се интересуваме и сме проучили въпроса и сме малко по-наясно . Да не кажа много по-наясно ! Всъщност абсолютно логично е хибрид+бензин да е по-здраво от , който и да е дизел защото при налягания над 1000 бара вече всичко е критично . А при акумулатор , електромотор , автомат и бензинов ДВГ няма нищо критично .
Никой не е казвал "вечна хибридна система" ! Ти си измиляш глупости и после си ги и оспорваш ! Факт е , че това е единствената система в света , която се е продавала с 8-годишна гаранция !
Карай си каквото искаш но не се изкарвай ескперт изпитател на технологии .
Тоя линк дето си го дал с "проблемите" дали го погледна или просто побърза да дадеш поредното "доказателство" ? Защото аз лично освен някакви проблеми , които се покриват от различни риколи не видях нещо , което да е наложило скъпи ремонти по "сложната хибридна част" !
Сега е времето да кажеш колко са зле Тойота понеже загинаха 10 човека ! Защото друга глупост вече е трудно да измислиш .

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 24 Юни 2010 15:55

Bass_Man написа:...В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания...
Що, да не е недвижима вещ? (както питаше един приятел - куцото магаре движима или недвижима вещ е. laugh.gif )
Чисто технически погледнато навярно самата скоростна кутия и управлението й са навярно най-комплицираната част в хибрида...
И едва ли са много майсторите, които биха могли да ремонтират или диагностицират хибридна система...
Но според мен точно наличието на многото датчици и електроника спомагат за сериозните показатели по 'здравина' на Приус ...
За разлика от много колеги, смятам, че наличието на електроника само спомага за издръжливостта на новите механизми.
Просто според мен многото и добре изчислена електроника не позволява на шофьора да извършва действия, които са опасни за 'живота' на механиката.
За Приуса - сериозно си мисля след някоя друга годинка, когато поостарее колата на жената да я сменя с хибрид (колата, не жената)...
Хибрида си има своите предимства и недостатъци. Затова трябва да се използва там, където може да си покаже предимствата.
А за 'безпроблемните' батерии - не съм много сигурен, но според мен процеса при тях ще протича като 'повреда' или 'отказ'...
А както и при мобилните телефони: ще започнат да 'държат' по-малко капацитет. От там - няма да имаш повреда, но двигателя ще пали все по-често и по-често, в опитите да зареди бързоспадащата батерия...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 16:50

Bass_Man написа:А кое в хибрида се движи ? Аз за това ти казвам , че си неграмотен за да можеш да коментираш ! В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания , като буталата на пример в повече спрямо , който и да е дизел или бензин !!! В електромотра има само статични намотки , евентуално магнити и метален ротор ! Няма четки няма никакви чудеса , които да се изхабят . Единствено има няколко лагера в повече . Как точно си го представяш развалянето на този "свръх-сложен и скъп за поддръжка хибрид " ?
Да не говорим , че вече е пълно с китове с батерии за смешни пари ( под 2000$ ) и дори китове за разширяване на капацитета на батерията .

И ти ставаш и казваш видиш ли колко са сложни нещата ?!?!?!? Това , че на теб ти е сложно да разбереш нещо не значи , че то е по-сложно технологично или по някакъв друг начин !

Нито си имал Приус за да говориш от първо лице нито си карал дълго . Купил си си някакъв дизел и си мислиш , че си най-рационалния човек на света . Ок ! Обаче спри да пълниш темата с абсолютно безмислени и не основателни мения . На масата в къщи може да даваш колкото си искаш квалитетни мнения но тука има хора , които малко повече от теб се интересуваме и сме проучили въпроса и сме малко по-наясно . Да не кажа много по-наясно ! Всъщност абсолютно логично е хибрид+бензин да е по-здраво от , който и да е дизел защото при налягания над 1000 бара вече всичко е критично . А при акумулатор , електромотор , автомат и бензинов ДВГ няма нищо критично .
Никой не е казвал "вечна хибридна система" ! Ти си измиляш глупости и после си ги и оспорваш ! Факт е , че това е единствената система в света , която се е продавала с 8-годишна гаранция !
Карай си каквото искаш но не се изкарвай ескперт изпитател на технологии .
Тоя линк дето си го дал с "проблемите" дали го погледна или просто побърза да дадеш поредното "доказателство" ? Защото аз лично освен някакви проблеми , които се покриват от различни риколи не видях нещо , което да е наложило скъпи ремонти по "сложната хибридна част" !
Сега е времето да кажеш колко са зле Тойота понеже загинаха 10 човека ! Защото друга глупост вече е трудно да измислиш .
а лелее , сигурен съм че ти си карал Приус , че и си го отварял даже и знаеш какво представлява hybrid drive laugh.gif
Може и да се е случвало в твоите сънища , особенно второто laugh.gif

А hibrid drive явно само в твоята глава е нещо много просто и лесно
Да но за почти всички автомобилни гиганти се явява малко по-сложно отколкото за Бассман .Горките от години се мъчат да създадат функционален и качествен хибрид и не им се получава .
Каква огромна грешка правят че те нямат в инженерните си екипи tongue.gif
Що не ходиш да им обясниш колко е просто , един бенз мотор два три лагер , електромотор батерия и айде готовоооо laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif :thumbsup:

прочетох линка с проблемите до 6 та страница , повтарящи се неразрешени проблеми :

1/ изключва от скорост когато си иска
2/ проблем със спирачките при каране по кофти път , вместо да спира ускорява
3/ при едноседмичен престой без да се кара основните батерии са аут
4/ след 50-100 000 мили разхода става 30-40 mpg , тоест пълна смешка , явно се дължи на износване на батериите и нужди от по често презареждане
5/ гасне когато си иска , единсвено разрешение репатриране в сервиза на дилъра

Кое точно си проучил а biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 17:52

Sfinks - ти баце умираш да се уриваш в калта до ушите biggrin.gif .
Редиш тъпотия след тъпотия ! Ти отварял ли си твоя дизел или бензин та знаеш кое колко е сложно и просто а ? Или може би си отварял и Приуса и си ги разглобявал на бял чаршаф та си видял огромната сложност на едното и голямата простота на другото ? wacko.gif
Ако искаш да ходя да поработя и за Интел понеже знам как им работят процесорите или за M$ понеже знам как им работи Windows-а а? След всеки еидн пост демонстрираш класическа българска селяния тип " от Искаро по длибоко нема и от Виотша по високо нема " ! най-добре продавай всичко Японско и взимай Пасата ! Ще си капитана на квартала пък и ще караш нещо мислено от Немски инженери ! А пък , като тръгнеш да го продаваш ще се избиват да го купят даже може повече да му вземеш защото най-вероятно ще ползва супер високи технологии , като помпа дюза !


Слоу има достатъчно материали ако ти е интересно да разбереш всъщност колко прости са нещата . Със сигурност хибридната част е в пъти по-здрава и надеждна от класическо ДВГ !

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 18:08

М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 24 Юни 2010 18:17

Bass_Man написа:... най-малкото защото Приус е автоматик...
Ей ту пък му качество въобще не ме трогва. Дори напротив... tongue.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 24 Юни 2010 18:18

SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
писах трих писах трих.... с нетърпение очаквам следващата мозъчна пръдня...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 24 Юни 2010 18:20

Bass_Man написа:... най-малкото защото Приус е автоматик...
то и тролея в такъв случай е автоматик....при това безстепенен laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 24 Юни 2010 18:27

Bass_Man написа:...
Слоу има достатъчно материали ако ти е интересно да разбереш всъщност колко прости са нещата . Със сигурност хибридната част е в пъти по-здрава и надеждна от класическо ДВГ !
Хм... мисля, че ясно се изразих защо мисля, че дори и чисто теоретично (а и показано в практиката) електрониката е по-надеждна от чистата механика...
А това дали хибридната част е проста или не - при всички случаи всеки допълнителен агрегат усложнява механизма като цяло..
Поста ти ме накара да потърся повече инфо за скоростната кутия...
Доколкото виждам - прилича ми на вариатор с верига, отделен генератор и отделен ел-двигател, и междинна муфа, което ми се струва по-сложно от обикновенна вариаторна скоростна кутия..
Изображение
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 18:32

diver написа:
SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
писах трих писах трих.... с нетърпение очаквам следващата мозъчна пръдня...
и правилно , като няма какво да кажеш ще четеш какво пишат другите :thumbsup:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 24 Юни 2010 18:38

SFINKS написа:
diver написа:
SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
писах трих писах трих.... с нетърпение очаквам следващата мозъчна пръдня...
и правилно , като няма какво да кажеш ще четеш какво пишат другите :thumbsup:
е така де чакам да прочета нещо смислено ма от тебе само пръдни и диарии
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 18:41

Сори но аз нямам нито един пост извън темата
Нито употребявам думи като " пръдни и диарии "
друго си е да слушаш чалга :thumbsup:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юни 2010 19:07

Vesko написа:Няма ли човек който да кара приус за да участва с лични впечатления в дискусията... а не да водим само теоретично-рекламен спор? smile.gif

Иначе 100000км са нищо. И авенсис-а ми дизел не даде нито един дефект за тези километри biggrin.gif
Защо не отвориш класацията на Авто-Билд да видиш дали са нищо. Единствените коли без нито една повреда са Тойота Приус,Мазда 5 и 6 и БМВ1. Всички останали 50 тествани са дали дефекти дори за 100000км., в това число Мерцедес Е-клас CDI,М-клас, C-клас, Фолксваген Пасат,Поло,Голф5 и т.н и т.н. и т.н.
А германците са решили да правят 100000км. тест,това е тяхна работа и повечето от тестваните коли дават по някой дефект дори за 100000км., както е видно от немската статистика.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юни 2010 19:14

Scott написа:Бас, първите таксита Деу Тиkо и те изкараха по 5-600к км. Е и?
Фрапиращо е как хора дето дори не са се качвали в Приус хвалят качеството на материалите вътре, такива дето не са карали - колко бил икономичен и т.н. Казвал съм и преди - Приус е икономичен, ако си си поставил за цел да караш икономично, но е толкова досадно за останалия трафик, че граничи с невъзможното. Ако се кара 'нормално' е по-зле от дизел. Докарвал съм с икониомично шофиране на дълъг път около 55-60 mpg (по спомени, имам и снимки някъде), но скоростта която съм поддържал за да го постигна е под 90км/ч! Идеално е за американските условия, където максималните скорости са от този порядък. За сравнение Вектра дизел (150к.с.) на дълъг път ми дава 55 mpg при средна скорост от порядъка на 130-140. За ергономията не ми се и говори - типична градска кола, в която ако поседиш повече от 2 часа и ти се схваща гърба.
Тико нямат нищо общо като техника с хибрид. Пак си говориш лекомислено. За разхода- Всяка кола като я караш нормално харчи повече, от като я караш икономично! Само че всяка кола не може да свали толкова разхода като хибрида,колкото и да я караш икономично. Никой дизел с тази мощност и купе не е по-икономичен от Приус!!! Това само ти си го въобрази. Немците го пробваха и признаха,че Приус е по-икономичен от дизел!!! Стига си хвърлял плява само, и то неверна!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта