смяна на консумативи на Корола е12
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
смяна на консумативи на Корола е12
Здравейте колеги! от няколко дни съм собственик на корола 2004 г. 1.4 бензин. колата е на 58 000 км., обслужвана е само в сервиз на Тойота, но не знам на колко км се сменят консумативите. до колкото успях да прочета от форума мисля че двигателя ми е с верига (мисля че двигателя е 4ZZ-FA), но имам и едни ремъци които предполагам че са за климатика. единия е малко напукан, но не знам кога се сменя. съжалявам ако съм дублирал темата, но не успях да открия подобна информация. основно ме интересува на колко км се сменят консумативите (масла, ремъци, филтри, верига и т.н.), за да знам дали мога да я карам така или се налага смяна. благодаря предварително за отговорите.
Здравей колега и добре дошъл!
Масло и филтри 10к
Ремък - зависи какъв
Верига- на 100к само се преглежда как е.
Намери си сервизната книжка и виж кога за последно е обслужвана,ако ще продължаваш да я обслужваш в Тойота , те си знаят работата като им покажеш книжката.
Масло и филтри 10к
Ремък - зависи какъв
Верига- на 100к само се преглежда как е.
Намери си сервизната книжка и виж кога за последно е обслужвана,ако ще продължаваш да я обслужваш в Тойота , те си знаят работата като им покажеш книжката.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Най-добре отиди на една диагностика в ТМ ауто...иначе да мисля ,че този рекък е на климатика.stereo_man написа:а дали тези ремъци са за климатика (намират се от страната на пасажера) и кога трябва да се сменят? в сервизната книжка не пише да са са сменяни.
Прегледай тази тема http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... be6d39bb1e
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Привет,аз имам същата Корола от поливин година на 100000 км в момента.
Аз миналата седмица сменях съединител и този пистовия ремък(беше напукан) ,та цената му е 33 лв(Гейтс),като смених и ролката тя беше към 50 лв.Мисля че в книжката го пишеше че се сменя на 105 к., но ми кажаха че се сменял на състояние ,та щом твоя е напукан сменяй го щото ще те остави на пътя
За веригата нямам никаква идея какво се прави.
Ако някой знае как се проверява да сподели.
Маслото (5w40) ще го сменям на 12000 км като направя.
Иначе другите течности - спирачна и антифриза(червения) на две години.
Аз миналата седмица сменях съединител и този пистовия ремък(беше напукан) ,та цената му е 33 лв(Гейтс),като смених и ролката тя беше към 50 лв.Мисля че в книжката го пишеше че се сменя на 105 к., но ми кажаха че се сменял на състояние ,та щом твоя е напукан сменяй го щото ще те остави на пътя
За веригата нямам никаква идея какво се прави.
Ако някой знае как се проверява да сподели.
Маслото (5w40) ще го сменям на 12000 км като направя.
Иначе другите течности - спирачна и антифриза(червения) на две години.
какви пари ти излезе смяната на съединителя и какъв сложи , защото на мен ми предстои смяна , а в тоиотата ми казаха едни цифри ...
а за веригата , когато аз сменях моите консумативи питах маистора в тоиотата дали да я сменям и какви пари е и тои ми каза , че тая верига когато доиде време да се сменя колата няма да е в движение вече biggrin.gif и че по принцип си имала някакви обтегачи вътре и така можело да се прецака ако много се юрка колата в смисал , въртене на гуми и каране на много високи обороти
а за веригата , когато аз сменях моите консумативи питах маистора в тоиотата дали да я сменям и какви пари е и тои ми каза , че тая верига когато доиде време да се сменя колата няма да е в движение вече biggrin.gif и че по принцип си имала някакви обтегачи вътре и така можело да се прецака ако много се юрка колата в смисал , въртене на гуми и каране на много високи обороти
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
И аз бая се чудих за съединителя.
В Тойота навсякъде из БГ са едни и същи цените за оригинален комплект - 740 лв.
Иначе приятел на мой приятел дето бачка в Тойота Сливен ми даде следния съвет(копирам ти майла дословно):
""Борка, к-т съеденител оригинален тойота е 732.10.
Алтернатините варианти са:
LUK - 410, AISIN - 211, VELEO - 187.
Ако Мартин кара по-спортно, т.е. да я режи по често е за предпочитане LUK, ако си кара спокойно и си пази колата и по-евтиния вариант е решение.
Смяната на съеденитела ще струва 183.60лв.
Филтър бензинов има само в резервоара, на бензиновата кошница (помпа), цената му е 88.26лв. Няма друг филтър в двигателния отсег както при дизела. Принципно не се сменя. Сменя се единствено по " изключително "
желание на клиента, което струва доста пари смяната, или ако изгори бензиновата помпа, като се сменя се проверява и при необходимост се подменя.
Та аз вземах въпросния LUK.
400 лв от Аутоплюс.Една седмица карам - мисля че всичко е ОК.
Иначе мой приятел майстор ми прави смяната.
В Тойота навсякъде из БГ са едни и същи цените за оригинален комплект - 740 лв.
Иначе приятел на мой приятел дето бачка в Тойота Сливен ми даде следния съвет(копирам ти майла дословно):
""Борка, к-т съеденител оригинален тойота е 732.10.
Алтернатините варианти са:
LUK - 410, AISIN - 211, VELEO - 187.
Ако Мартин кара по-спортно, т.е. да я режи по често е за предпочитане LUK, ако си кара спокойно и си пази колата и по-евтиния вариант е решение.
Смяната на съеденитела ще струва 183.60лв.
Филтър бензинов има само в резервоара, на бензиновата кошница (помпа), цената му е 88.26лв. Няма друг филтър в двигателния отсег както при дизела. Принципно не се сменя. Сменя се единствено по " изключително "
желание на клиента, което струва доста пари смяната, или ако изгори бензиновата помпа, като се сменя се проверява и при необходимост се подменя.
Та аз вземах въпросния LUK.
400 лв от Аутоплюс.Една седмица карам - мисля че всичко е ОК.
Иначе мой приятел майстор ми прави смяната.
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
А тази смяна в оторизиран сервиз ли си я правил или не, защото цената ми се вижда нормалнаboev4eto написа: Аз миналата седмица сменях съединител и този пистовия ремък(беше напукан) ,та цената му е 33 лв(Гейтс),като смених и ролката тя беше към 50 лв.Мисля че в книжката го пишеше че се сменя на 105 к., но ми кажаха че се сменял на състояние ,та щом твоя е напукан сменяй го щото ще те остави на пътя

Re: смяна на консумативи на Корола е12
Има два вида ТО тип А и B който се правят на 15к твоята в момента е за ТО- B което вкючва:масла,филтри,свещи,проверка масло скорости,проверка ходова част и др.Всичко това около 400лв в ТМ Ауто.А веригата може и никога да не се наложи да я сменяш.stereo_man написа:Здравейте колеги! от няколко дни съм собственик на корола 2004 г. 1.4 бензин. колата е на 58 000 км., обслужвана е само в сервиз на Тойота, но не знам на колко км се сменят консумативите. до колкото успях да прочета от форума мисля че двигателя ми е с верига (мисля че двигателя е 4ZZ-FA), но имам и едни ремъци които предполагам че са за климатика. единия е малко напукан, но не знам кога се сменя. съжалявам ако съм дублирал темата, но не успях да открия подобна информация. основно ме интересува на колко км се сменят консумативите (масла, ремъци, филтри, верига и т.н.), за да знам дали мога да я карам така или се налага смяна. благодаря предварително за отговорите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта