Toyota Prius - малко реклама ;-)

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 23 Юни 2010 16:47

грешка biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 23 Юни 2010 16:49

:whistle:
Последно промяна от SFINKS на 23 Юни 2010 16:53, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 23 Юни 2010 16:53

Nixter написа:Колега Свинкс, само да уточня че Приуса не е 60к лева, а е 52к лева. Сега като излезе Аурис Хибрид за 45к лева, хибридът ще стане още по-изгоден и както казва "Аутобилд" ще дойде на цената на Опел астра дизел със същата мощност. От списанието в тичпичния си заядлив стил обещаха: "ще проверим дали е по-изгоден". Ами нека проверят! Любопитен как пак ще извъртят фактите в полза на несмката кола. А хибридната система в Ауриса ще е 1 към 1 с тази от Приуса.
Няма да могат да въртят факти, защото ТЕ вече сравниха Приус 3 с Голф6 1.6TDI /105к.с./ Bluemotion„ най-икономичният немски дизел в класа и Приус му скъса шортите в града с около 2 литра по-нисък разход в реални условия, а Приус е 132 к.с., не 105, извънградско дадоха еднакъв разход, тоест модерното дизелче с по-малка мощност не е по-икономично от хибрида! Само магистрално с висока скорост Голфчето дизел даде понисък с около 0.5л./100км разход! Като цяло Приус даде по-нисък среден разход на гориво и по-ниски емисии, въпреки много по-високата си мощност и по-богатото си оборудване за комфорт и сигурност!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 23 Юни 2010 17:16

ММм сега ще отговоря наведнъж на всичките ти смешни твърдения

1/ за разхода

при бабешкото каране ( един единсвен път съм карал толкова мудно ) на което прехваления Приус дава разход 3.5-4 в града и 4-5 извън града , Королата дава 5.5 в града и 4.5 извън града . Ко стана :whistle: разхода ми в града е 1.5 литра в повече а извън града равен или по нисък от Приуса . Викаш немога и да осъзная колко съм далеч а laugh.gif . При малко по бързо извънградско 120-130 Приуса ще стигне разход поне с 1-2 литра по висок от на Королата . Ко стана , къде отиде смисъла при положение че аз карам повече извънградско ??

Приуса е за града , толкова
За Германия и техните навици на каране с безкрайни магистрали и по високи скорости всяка дизелова кола ще го бие .На висока скорост Приуса си е една тежка бензинова кола с 1.8 двигател тоест висок разход, ел мотора никаква работа не върши на магистралата .

Лукс ?
материалите използвани в Приуса с 1:1 с тези в короал , аурис , авензис , ама буквално 1:1
Аз също си мислех за Приус и какво , като седнах вътре нищо по различно от всяка Тойота от първият до послдният детайл

Качество ?
Ок до 5 години / 160 000 км си добре щот гаранция ама задавал ли си си въпроса колко струва извънгаранционен ремонт на хибридната система . Не искам и да си помислям laugh.gif . И бъди сигурен , всяка техника почва да се чупи малко след като и изтече гаранцията . Оп извинявай , забравих , тя тая супер сложна и авангардан хибридна система е вечна laugh.gif

Ти какво караш всъщност ?
Защо не си вземеш Приус като си мислиш че е
панацеята на автомобилостроенето , меката на икономията , върхът на лукса и евереста на качеството laugh.gif
Последно промяна от SFINKS на 23 Юни 2010 17:38, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 23 Юни 2010 17:32

за разхода едно на ръка ами я се замислете като стане време за купуване на акумулатори за Приуса? като знам цените в Тойота сигурно ще струват поне колкото едно Айго

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 23 Юни 2010 19:33

Доколкото си спомням цената на батериите беше около 7-8000$...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юни 2010 01:27

SFINKS написа:ММм сега ще отговоря наведнъж на всичките ти смешни твърдения

1/ за разхода

при бабешкото каране ( един единсвен път съм карал толкова мудно ) на което прехваления Приус дава разход 3.5-4 в града и 4-5 извън града , Королата дава 5.5 в града и 4.5 извън града . Ко стана :whistle: разхода ми в града е 1.5 литра в повече а извън града равен или по нисък от Приуса . Викаш немога и да осъзная колко съм далеч а laugh.gif . При малко по бързо извънградско 120-130 Приуса ще стигне разход поне с 1-2 литра по висок от на Королата . Ко стана , къде отиде смисъла при положение че аз карам повече извънградско ??

Приуса е за града , толкова
Ти ли ще кажеш кое за града и кое не е и толкова? Айде не говори толкова сигурно,ако обичаш, защото преди 2 часа не знаеше нито цената на Приус, нито оборудването му, а драскаш поредните ти глупости.

Kak реши,че твойта Корола ще свали разхода градско под каталожния? А Приус задължително ще е над каталожния извънградско.Не,не, кажи как го реши това, като досега се видя,че не си се информирал за абсоютно нищо и само пишеш, колкото да не заспиш.

Защо сравняваш Королата ти с Приус. Първо си с по-малка мощност, второ с по-малък вътрешен обем, трето с по-висок разход, четвърто с по-бедно оборудване. Къде се сложи до Приус. Как сравняваш кон с магаре пак те питам. И как реши,че Королата пада под заводските данни, а Приус се качва над тях?
Ти за луд ли ме взимаш да пишеш такива несвързани неща.
При 120-130 км/ч. Приус харчи до 4.5- 5/100км. Когато караш Корола дизел със 136 коня и й засечеш тазкъв разход, тогава се обади тук,въпреки че Корола е по-нисък клас от Приус,не ме карай и това да ти доказвам. И да се убедиш колко в грешна посока си! Ти си поредният пишещ в темата за Приус ,а не си запознат с нищо,ама абсолютно нищо. На всички поотделно ви обяснявам..Защо не вземеш да прочетеш предишните 14 страници , преди да почнеш да повтаряш грешните мнения на други дезинформирани преи теб????
Така че и при 120-130км/ч. Приус е икономичен и не харчи изобщо с 1-2 литра над Корола, която би следвало да гори между 2.5 и 4/100км при тая скорост. Стига с бакалските приказки вече!

Королата по нищо не може да се сравни с Приус.

Приус бил за града и толкова- ейй колко си специалист, добре че беше ти , та да отвориш очите на японците и на света.
SFINKS написа:За Германия и техните навици на каране с безкрайни магистрали и по високи скорости всяка дизелова кола ще го бие .На висока скорост Приуса си е една тежка бензинова кола с 1.8 двигател тоест висок разход, ел мотора никаква работа не върши на магистралата .

Първо Приус не е тежка кола! Отново говориш неверни работи и ме изнервяш с амбицията си да обясняваш нещо, от което изобщо не разбираш!

Приус е по-лек от всеки дизел в класа с тази мощност, та и спо-малка. Освен това Приус не е просто с 1.8 двигател, а това е модифициран двигател ,работещ по цикъл на Аткинсън, което го прави много икономичен. Освен това твоята Корола има аеродинамично СЪПРОТИВЛЕНИЕ при движение по магистрала 0.30-0.29, а Приус 0.25! Във всички покзатели Приус превъзхожда Корола, и естествено да е така. Приус е много по- hi-tech автомобил.

Ел.моторът върши работа и на магистрала,защото когато се движиш по магистрала, се налага и намаляване на скорост заради изпреварващи автомобили, а когато намаляваш от висока скорост, генерираш много енергия в батериите и в последствие ел.моторът подмомага двигателя и го разтоварва при движение или изкачване по магистрала или при изпреварване примерно. Във всички тези режими твоят дизел харчи много нафта-както при изпреварване, така и при изкачване, защото само той тегли колата, и когато спираш ,енергията само ти загрява дисковете и я буквално хвърляш, докато Приус я ползва след това и сваля разхода и емисиите.
Германия и техните навици на каране с безкрайни магистрали са си тяхна работа. Твоето извънградско там ли е и караш ли в идеализирани условия, или намаляваш скорост, изпреварваш, спускаш и т.н. Защо отклоняваш въпроса?
Те в САЩ се купуват най-много Приус, а американците имат много повече и много по-безкрайни и големи магистрали от Германия, само че имат ограничения на скоростта.

Германците ако не ги устройва, да не си купуват. Това е техен проблем. Останалият свят обаче могат да ползват икономичния Приус.

Та човекът, който пита за Приус , ще го кара в България, където има 2 недовършени криви магистрали с ограничение на скоростта 130км/ч., ти си карай дизела, а на него нека му е лошо с интелигентен хибрид, който в града му дава 3.5-4/100, а извън града около 4-5/100. За това става въпрос, а не за германия и магистралите им.

SFINKS написа:Лукс ?
материалите използвани в Приуса с 1:1 с тези в короал , аурис , авензис , ама буквално 1:1
Аз също си мислех за Приус и какво , като седнах вътре нищо по различно от всяка Тойота от първият до послдният детайл
Материалите , използвани в Приус, изобщо,ама изобщоооо нямат нищо общо с тези в Корола,Аурис,Авензис.Това показва как пишеш нахъсано,без да имаш някаква информация,за това, за което пишеш! Дори преспокойно заблуждаваш хората с такива изказвания.
Първо Аурис и Авензис материалите в интериорите им се различават много съществено и нямат почти нищо общо!

Второ- Материалите в Приус, като започнем с плюшените седалки и минем през материалите за таблото,вратите и т.н. са коренно различни като материя, и много голяма част от тях е на базата на водорасли, преработени и напълно рециклируеми. Това нещо го няма нито в Аурис, нито в Корола, нито в Авензис, а само в Приус!

Трето- като говориш за лукс- Ти в Королата имаш ли безстепенна ск.кутия с джойстик, имаш ли тъч-скрийн дисплей с опциите, имаш ли крюз контрол, имаш ли безконтактна система за влизане и палене?? Имаш ли ел.климатик, който да работи и при загасена кола? Ами като говориш за лукс, вземи си поръчай в Королата дизел тези екстри, да видим на каква цена ще ти дойде, и то без модерна задвижваща система като хибрида. Така че приказки ,че бил много скъп са пълни глупости. Хибридът се прави в Япония, има по-добро оборудване за лукс и сигурност, има модерна задвижваща система и уникално нисък разход особено градски от 3.5-4.0/100км. 5.5/100км в София с Королата дизел ,която постоянно работиняма да постигнеш, освен ако не я буташ по светофарите. Под 6.5-7/100 ако паднеш реален градски разход, може да почерпиш. Докато Приус не го бърка и не надвишава 4/100км.
SFINKS написа:Качество ?
Ок до 5 години / 160 000 км си добре щот гаранция ама задавал ли си си въпроса колко струва извънгаранционен ремонт на хибридната система . Не искам и да си помислям laugh.gif . И бъди сигурен , всяка техника почва да се чупи малко след като и изтече гаранцията . Оп извинявай , забравих , тя тая супер сложна и авангардан хибридна система е вечна laugh.gif
И бъди сигурен,че си много далеч от истината. Коя техника се чупи след изтичането на гаранцията при Тойота?
Ауто-Билд направиха 100000км. тест на Приус и не даде нито една повреда, нито една, класира се първи с МАзда6 и БМВ1-серия, които са много по-опростени коли като концепция и изпълнение.
jim-beam не четеш ли какво е написал за такситата Приус, че за 550000км. /половин милион км./ са сменили само задни амортисор/все пак е такси/ и водна помпа. Хибридите всъщност са най-здравите Тойоти, ако още не си разбрал, да те информирам! Приус е една от най-здравите Тойоти в гамата и правени някога. За сменени батерии изобщо никъде не се чува, а много рядко дори на Приус 1 , който излезе 97-ма година и е вече на 13 години, карат си с оригиналните батерии. Изобщо проблеми с батерии нямат, и да твърдиш такова нещо, значи си тотално неинформиран за Приус. Проблеми по хибридната система също не се чуват и пишат на фона на милионите продадени Приус,а и Тойота досега не е извършвала сервизни кампании за фиксиране на проблеми по хибридната система. Хибридната система се слави като изключително надеждна, както целият автомобил.
Тия приказки,че всяка техника почва да се чупи след като изтече гаранцията са толкова промити от смисъл и нямащи аргументи специално за продуктите на Тойота,че няма докъде. ТЮВ ясно показва, че Тойота във всички възрастови категории/най-вече в 10-12 годишните коли/ вкарват най-много свои коли сред първите най-здрави! Това напълно опровергава поредната ти изписана ,непотвърдена,неаргументирана мисъл. Казвам мисъл,за да не кажа глупост.
SFINKS написа:Ти какво караш всъщност ?
Защо не си вземеш Приус като си мислиш че е
панацеята на автомобилостроенето , меката на икономията , върхът на лукса и евереста на качеството laugh.gif
Приус не е върхът на лукса, но е върхът на икономията в класа и мощността си, както е и върхът на качеството/надеждността/, изключително грамотното проектиране, сглобка и изпълнение. Защото той е визитната картичка на модерните технологии на Тойота и именно сега Приус трябва да убеди купувачите си,че карат здрав,непретенциозен, модерен, истински икономичен автомобил,без да се жертва нито пространство в купето, нито мощност.

В момента японците не случайно винаги са правели и правят Приус почти изключително само в Япония, те са заложили и изградили отлична репутация на Приус и се стараят Приус да е изключително надежден, с което се слави Тойота, както да представи изкл. модерната техника, с която Тойота е много пред другите производители. В това се убедиха и германците ,които го тестваха на 100000км. и се видя,че колата е изключително надеждна и не даде нито една повреда. Същите германци му направиха и тест не срещу Корола дизел, а срещу уж ултра-модерния и икономичен Голф6 1.6TDI/105к.с./Bluemotion и Приус се оказа по-икономичен, свен при бързо магистрално каране.


За финал, защото аз,за разлика от теб, винаги говоря аргументирано, ти предлагам да погледнеш данните за разхода от реални собственици и да ми обясниш,ако можеш, защо първите страници с най-икономичните коли са запълнени с Приус,а не с Корола дизел?

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... delle.html
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юни 2010 02:01

Dizzle написа:за разхода едно на ръка ами я се замислете като стане време за купуване на акумулатори за Приуса? като знам цените в Тойота сигурно ще струват поне колкото едно Айго
Доколкото съм запознат, Приуси вече на по 400000-500000км. нямат проблем с батериите, и изобщо батериите и хибридната система се славят като много здрави.

Освен това е нужно да помислим колко струва една дюза за модерно дизелче, а след това да се замислим колко струва една турбина-няколко хиляди евро. Защо обаче никой не си задава тези въпроси, като си купува дизел...

А Тойота е изградила заводи за рециклиране на батериите на Приус и Тойота заплаща на собственика върнатата батерия, докато на собствениците на дизели никой не им плаща старите дюзи и турбини.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 24 Юни 2010 07:29

Няма ли човек който да кара приус за да участва с лични впечатления в дискусията... а не да водим само теоретично-рекламен спор? smile.gif

Иначе 100000км са нищо. И авенсис-а ми дизел не даде нито един дефект за тези километри biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 10:22

SFINKS-a верно се метна доста яко в празния басейн с това мнение !

Имаше 2-ма - 3ма души , които писаха ама на хората съвсем логично им стана безинтересно при положение , че печка маниаците не могат да проумеят , че хората могат да имат и нещо по-различно от нафта в главите си ! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Хиляда пъти се каза и показа , че хората правят над 500 000км без никакви сериозни проблеми обаче все ще се намери някой акъл да каже колко е сложен хибрида и как трудно и скъпо се ремонтира ?!?!?!?! wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Това българина е егати дървеното човече !!!
Ами айде господа раздрусани от потракване намерете един Приус разпаднал се след гаранция или със заминали батерии , нищо , че първите бяха с по 8 години гаранция !!!
А пък след това си сложете 5W-30 в печките и да не забравите малко масълце и добавчица в нафтичката , пък барем изкарате 300 000км !

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 24 Юни 2010 10:43

Bass_Man написа:...Хиляда пъти се каза и показа , че хората правят над 500 000км без никакви сериозни проблеми...
Бас, първите таксита Деу Тиkо и те изкараха по 5-600к км. Е и?
Фрапиращо е как хора дето дори не са се качвали в Приус хвалят качеството на материалите вътре, такива дето не са карали - колко бил икономичен и т.н. Казвал съм и преди - Приус е икономичен, ако си си поставил за цел да караш икономично, но е толкова досадно за останалия трафик, че граничи с невъзможното. Ако се кара 'нормално' е по-зле от дизел. Докарвал съм с икониомично шофиране на дълъг път около 55-60 mpg (по спомени, имам и снимки някъде), но скоростта която съм поддържал за да го постигна е под 90км/ч! Идеално е за американските условия, където максималните скорости са от този порядък. За сравнение Вектра дизел (150к.с.) на дълъг път ми дава 55 mpg при средна скорост от порядъка на 130-140. За ергономията не ми се и говори - типична градска кола, в която ако поседиш повече от 2 часа и ти се схваща гърба.

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 11:18

Lexusa и Bass man като най-върли привърженици на Приуса им пожелавам най-искренно да си купят по един :thumbsup: , да карат бавничко , да спестява от гориво за да имат парички да си я поддържа в ТМ ауто :thumbsup:
Да стиска плаци да не се счупи нещо щото тогава жална им майка и да мислят за колко и на кой ще успеят да я продадат след време ...

Както казах в началото за мен лично и моят начин на каране няма смисъл от Приус . Ще изчакам да дойдат чисто електрическите коли и ще си взема една за града :thumbsup: . Ерата на хибридите ще я пропусна.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 12:28

Sfinks , въобще не съм привърженик на Prius но няма как да се сдържа да не ти сипна при положение , че пишеш пълни глупости без абсолютно никакви факти ! Никой до сега не е писал , че се е набутал за скъпи ремонти на Приус но за сметка на това форума е пълен с хора ревящи от дизели !
Относно това колко е икономичен е абсолютно ясно , че когато се кара икономично е икономичен , когато се кара джигитската си харчи колкото подобни кошници +/- 1 литър . Много важен момент при него е , че има абсолютно безпроблемен автоматик за разлика от всички други от Ярис до Авенсис ревящи , че нещо не им превключва добре , че им яде съединител и тн и тн .
И понеже ти ме кълнеш да си харча парите в ТМ Ауто аз ще ти отговоря само с усмивка :) .
BTW: Аз ако исках да пестя нямаше да си купя Супра !


Скот защо мислиш , че не съм карал Приус ? А относно Тикото да това беше едно доста добро попадение за такси автомобил ама вече няма друго такова , а Приуса е иделаното такси сега . А по разход се доближава до Приуса само дето е доста по-малко и неудобно ! Та какво повече трябва да има ?

Даже тези сравнения , които се правят са доста куци най-малкото защото Приус е автоматик ! И то абсолютно безпроблемен а не , като безбройните теми за калпави полу-автоматици !

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 24 Юни 2010 12:35

Няма проблем да ми сипнеш , аз нося яко за разлика от други laugh.gif
Няма безпроблемна техника , няма безпроблемни автоматици , оше по абсурдното е безпроблемна хипер сложно устроена хибридна система автоматик дето включва сигурно към 500 компонента и 50 датчика wink.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Юни 2010 12:51

По твоята логика процесорите на ПЦ-тата трябваше да се трошат всеки ден понеже вътре има повече от 1 000 000 транзистора .
А иначе дизелите са супер прости и с много малко детайли !
Не е лошо да се ограмотиш малко технически и да не се опитваш да сравняваш неща , които не разбираш .
Безпроблемни автоматици има и този на Приуса е един от тях . Също така има и колкото искаш безпроблемна техника друг е въпроса , кой има файда тя да е такава !
Сигурно е 500 компонента и 50 датчика и сигурно харчи 50/100 с твойто каране но реално няма нищо такова biggrin.gif .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта