Toyota Prius - малко реклама ;-)
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 22 Юни 2010 11:14
- Местоположение: София
би трябвало да са здрави , правят се в Япония
поне знаеш че 3 години / 160 000 км си в гаранция
виж ако след това нещо по хибридната система се развали.. не ми се мисли ..колко ще се чака и коко ще струва
За обслужване ремонти и части ставаш доживот абонат на ТМ ауто , щото хибрида в друг сервиз едва ли ще могат да го направят а и части за Приус едва ли някога ще се появят по магазините ..
поне знаеш че 3 години / 160 000 км си в гаранция
виж ако след това нещо по хибридната система се развали.. не ми се мисли ..колко ще се чака и коко ще струва
За обслужване ремонти и части ставаш доживот абонат на ТМ ауто , щото хибрида в друг сервиз едва ли ще могат да го направят а и части за Приус едва ли някога ще се появят по магазините ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
На старите Приуси гаранцията беше 8 години по хибридната част. Като се окара малко новият Приус, мисля че и на него ще повишат гаранцията
Интересно е, че Тойота имат експресни доставки в рамкитена 24 часа до всеки техен сервиз в света на части от хибридното задвижване в сличай на гранционна повреда. Това показва колко важен приоритет са им хибридите.

Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
За извънградско също си заслужава.Защо реши ,че не си заслужава?SFINKS написа:Ако ще караш предимно градско да , заслужава си
Но ако имаш и доста извънградско не си заслужава
Колко процента е извънградското от експлоатацията на една кола и какво значи извънградско- междуградски двулентови шосета или магистрални карания/колко магистрали имаме/ и т.н.
Аз смятам,че Приус е подходящ и за извънградско и отново е икономичен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
5 години и 160000км е гаранцията на хибридната система.SFINKS написа:би трябвало да са здрави , правят се в Япония
поне знаеш че 3 години / 160 000 км си в гаранция
виж ако след това нещо по хибридната система се развали.. не ми се мисли ..колко ще се чака и коко ще струва
За обслужване ремонти и части ставаш доживот абонат на ТМ ауто , щото хибрида в друг сервиз едва ли ще могат да го направят а и части за Приус едва ли някога ще се появят по магазините ..
Приус е първи,заедно с Мазда 6 и БМВ1 в 100000км. тестове на Авто-Билд, Приус печели ежегодно проучванията за здравина на колите на реномираните организации Consumer Reports,J.D.Power САЩ,Германия,Великобритания и др. Първи е и в категорията за най-икономичен и екологичен автомобил, кола на годината за ... година и т.н. Печелил и двигател на годината, което е награда и за цялата хибридна система.
Отново относно здравината,цитирам jim_beam
jim_beam написа:сега нещо по темата,по-точно приус като такси във виена:
фирмата 'danube express' има 76 приус таксита,а за другата година са поръчани още 74.според шефа на фирмата досега са сменяни само накладки и то на 130к.25 от колите са приус2 по на 140-150k абсолютно без дефекти.реалния среден разход на всичките му коли е 4,7л/100км.като е сменил дизелите(мб) с приуси са спаднали разноските по поддръжка с 2/3 (66%).
още нещо за надеждността-приус2 такси в мюнхен за 550к има сменени задни амортисьори и водна помпа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
RX400h за 120+х.км. само тампони на предните амортесьори с лагерчета съм сменил... извода е че са здрави хибридите
За 113+х.км. авенсис 2.2Д4Д само два предни амортесьора, демек всички тойоти са здрави
ПП: Проблема с окачването вероятно се дължи на факта че минавам на полегналите полицаи с 30-40, а дупките заобикалям само тези дето съм видял на време, съответно и намалявам


ПП: Проблема с окачването вероятно се дължи на факта че минавам на полегналите полицаи с 30-40, а дупките заобикалям само тези дето съм видял на време, съответно и намалявам
Аааа не проблема с окачването идва от прекалено добрата инфраструктура на България biggrin.gifVesko написа:RX400h за 120+х.км. само тампони на предните амортесьори с лагерчета съм сменил... извода е че са здрави хибридитеЗа 113+х.км. авенсис 2.2Д4Д само два предни амортесьора, демек всички тойоти са здрави
![]()
ПП: Проблема с окачването вероятно се дължи на факта че минавам на полегналите полицаи с 30-40, а дупките заобикалям само тези дето съм видял на време, съответно и намалявам
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Примерно при моето каране на месец : 1500 градско и 2000-3000 извъградско няма никакъв смисъл да си взимам Приус .LEXUS написа:За извънградско също си заслужава.Защо реши ,че не си заслужава?SFINKS написа:Ако ще караш предимно градско да , заслужава си
Но ако имаш и доста извънградско не си заслужава
Колко процента е извънградското от експлоатацията на една кола и какво значи извънградско- междуградски двулентови шосета или магистрални карания/колко магистрали имаме/ и т.н.
Аз смятам,че Приус е подходящ и за извънградско и отново е икономичен.
Цялата икономия от градското отива на кино на извънградското където една дизелова количка ще е първо по-икономична от бензиновия Приус и второ много по-динамична при скорости около 120 км/ч
За 60 000 лв има къде по добри варианти от Приуса

Пример , королата ми гори 6 в София и 5 извънградско( тоест средният разход е горе долу колкото на Приуса ) и струва 33 000 , до 60 000 сам можеш да сметнеш , още една кола .....
Да не говорим че за 60 000 можеш да вземеш новият авензис 2.0 D + един Ярис . Или пак за 60 000 можеш да вземеш 2.2 D RAV 4...
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Да, ама няма да караш кола, която печели ежегодно проучванията за здравина на колите на реномираните организации Consumer Reports,J.D.Power САЩ,Германия,Великобритания и др. Първи е и в категорията за най-икономичен и екологичен автомобил, кола на годината за ... година и т.н. Печелил и двигател на годината, което е награда и за цялата хибридна система.SFINKS написа:...Да не говорим че за 60 000 можеш да вземеш новият авензис 2.0 D + един Ярис . Или пак за 60 000 можеш да вземеш 2.2 D RAV 4...

Колега Свинкс, само да уточня че Приуса не е 60к лева, а е 52к лева. Сега като излезе Аурис Хибрид за 45к лева, хибридът ще стане още по-изгоден и както казва "Аутобилд" ще дойде на цената на Опел астра дизел със същата мощност. От списанието в тичпичния си заядлив стил обещаха: "ще проверим дали е по-изгоден". Ами нека проверят! Любопитен как пак ще извъртят фактите в полза на несмката кола. А хибридната система в Ауриса ще е 1 към 1 с тази от Приуса.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти разсъждаваш като в детската градина. Твоята Корола като харчи 6 в града и 5 извън, Приус харчи 3.5-4 в града и 4-5 извън града. Твоята Корола е толкова далече от тия разходи, а и като мощност и вървене от Приус, колкото още не си осъзнал.SFINKS написа:Примерно при моето каране на месец : 1500 градско и 2000-3000 извъградско няма никакъв смисъл да си взимам Приус .LEXUS написа:За извънградско също си заслужава.Защо реши ,че не си заслужава?SFINKS написа:Ако ще караш предимно градско да , заслужава си
Но ако имаш и доста извънградско не си заслужава
Колко процента е извънградското от експлоатацията на една кола и какво значи извънградско- междуградски двулентови шосета или магистрални карания/колко магистрали имаме/ и т.н.
Аз смятам,че Приус е подходящ и за извънградско и отново е икономичен.
Цялата икономия от градското отива на кино на извънградското където една дизелова количка ще е първо по-икономична от бензиновия Приус и второ много по-динамична при скорости около 120 км/ч
За 60 000 лв има къде по добри варианти от Приуса
Пример , королата ми гори 6 в София и 5 извънградско( тоест средният разход е горе долу колкото на Приуса ) и струва 33 000 , до 60 000 сам можеш да сметнеш , още една кола .....
Да не говорим че за 60 000 можеш да вземеш новият авензис 2.0 D + един Ярис . Или пак за 60 000 можеш да вземеш 2.2 D RAV 4...
Първо Приус е по-голям от твоята Корола, второ е по-мощен, трето е по-динамичен, четвърто е по-комфортен, пето -стандартно е автоматик/безстепенна ск.кутия/, шесто е с тъч-скрийнове и така нататък. Къде сравни твоята Корола дизел с модерен хибрид не разбрах? Готов си за форума на Фолксваген.
Хибрида при желание може да свали МНОГО разхода-говорим за 3/100 и 4/100. Твоята Корола да я буташ такъв разход не може да постигне, а Приус може и градски такъв, и извънградски.
Второ- Хибридът е по-динамичен от дизела, заради големия върт.момент от електромотора. Отделно,че безстепенна ск.кутия избира най-подходящите предавателни отношения за цялата хибридна система.
Един колега от форума тук прави тест-драйв на новия Приус 3 и показа какъв разход му е дал градско 3.2/100км. !
Другият колега от Щатите с Приус 2 писа за разход около 4/100 до 5/100 извънградско в Щатите.
Искаш ли да ти пусна линк?
Сега може и sprintmonitor да отвориш и ти предлагам да ми кажеш коя е първата Тойота с тази мощност, която дава толкова нисък среден разход като Приус.Аз ще ти отговоря-Никоя!
Приус е с най-нисък разход в цялата гама на Тойота. Много след него са Королите дизел 1.4. Ама много са далеч от него,въпреки че са 90 коня ,а не 110 или 132!!! А и са по-малки!
И какъв Рав4 2.2дизел, знаеш ли че харчи над 2 пъти повече Рава от Приус? Извънградско Рава не пада под 6.5-7/100
Извънградско дизелова количка с конете на Приус и неговите размери изобщо няма да е по-икономична от него!
Защото 100000000 пъти обясних-ти не караш в идеални условия, винаги намаляваш, ускоряваш, спускаш баири, катериш. При всички тия упражнения дизеловата ти количка гори нафта постоянно, докато Приус веднага съхранява енергията на намаляване или спускане и след това я използва като електромоторът подпомага бензиновия мотор в определени режими и това сваля значително натоварването му и разхода на гориво.
Просто Приус е много по-съвършен автомобил от един прост дизел, който постоянно харчи и не е подпомаган от нищо.
Ако ти на извънградско караш в идеални условия- тоест излизаш от града и започваш да се движиш до другия град или до там къдетоп отиваш с постоянна скорост ,без да намаляваш никъде, без да имаш завои, без да имаш спускания и изкачвания, намалявания и изпреварвания-- да, за теб не е Приус, ти си от малкото хора, които карат в идеализирани условия!
Но за останалите е напълно подходящ! Защото Приус трупа ток от всяко спускане, от всяко намаляване и впоследствие го ползва при движение, изпреварване или изкачване и др. , когато твоето дизелче продължава да товари единствено основния дизелов мотор и да харчи доста нафта .
За 50000 няма по-добри варианти от Приус за икономия на гориво и екстри в колата, които ти влизат в цената. За технологията, която японците ти продават и автомобил, сглобем в Япония, натъпкан с екстри, стандартно с автоматик, тъч-скрийн, модерна хибридна технология, нисък разход, високи гаранции, солидна репутация на хибридите на Тойота, 50000лв. никак не са много, при положение,че Приус се позиционира над Корола.
Хем искаш да е качествено и здраво, хем да е модерно като техника, авангардно, хем да е японска сглобка, хем да харчи малко, хем пък и да ти го дадат колкото Корола, я колко си хитрец. Няма такъв филм. Хората знаят какво продават и му искат стойността, пък и го продават като топъл хляб.
Така че твоята Корола изобщо не я сравнявай с Приус-Нито си му на екстрите, нито си му на мощността, нито си му на икономичността, нито на безшумността, нито на екологичността, нито на авангардността, нито си му на сглобката, нито си му в класа.
Къде си тръгнал да сравняваш кон с магаре. Естествено че едното е по-скъпо от другото, но е с по-големи възможности. Досега не съм видял някой да продава кон колкото се продава магаре.
Освен че не си видял дори колко струва Приус, не си му прочел и стандартното оборудване. Но пишеш тотално дезинформирано.
В тоя клас за тези пари ,а и за колкото и пари да дадеш, не можеш да вземеш по-икономична кола от Приус с такава мощност, та дори и с по-ниска!
А ако си вземеше Авензис 2.0 дизел и един Ярис, и двата харчат повече от Приус, и ще плащаш 2 поддръжки и накрая ще си ги биеш в главата. Кви са тия детски приказки. Говорим за икономичност и оборудване, гаранции,безшумност, технологичност, ти ми говориш за несвързани с логиката покупки.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост