здр. карам Corolla E10 Si 4afe 1.6 16v 1993 от извесно време ми се появи следният проблем, първо до като е карах изведнаж започна да пуши един бял дим отзад но беше за кратко около 10 мин.след< форсиране> след което изчезна, сега забелязах че от аспоха ми хварля вода и от прачката за маслото като е форсирам на място и сам я извадил хварля и масло, иначе маслото несе е пресекло савсем нормален цвят си е не е загубила мощност но това силно ме притеснява. ако някой може да помогне да каже каквое и евентлално горе доло колко парички да си пригорвя за ремент а и някои добар майстор ще сам ви много благодарен.
Благодаря ви предварително !!!
ако някой може да помогне
sporter
Мнение от LiakaDJ » 20 Юни 2010 10:19
Колега , аз с моите бегли познания в тази област какво мога да кажа . Водата от ауспуха е конденз за който не бива да се претисняваш . Хвъргането на масло през пръчката когато нея я няма също е нормално , доколкото аз съм запознат . А белия пушек за който говориш (при форсиране) е най-вероятно заради износени сигменти ако е при палене там причинат може би щеше да бъде в клапаните . Както казах моите познания в тази област са на доста ниско ниво за съжаление , а във форума има хора които наистина разбират за това виж и ТЯХНОТО МНЕНИЕ .

LiakaDJ
Мнение от Daria » 20 Юни 2010 10:22
Здрасти колега, имах едно фиат пунто 1.7 тд и когато го закарах при майсторите да му правят турбинката, единия го запали и вдигна пръчката на маслото, форсира го и отвътре(пръчката на маслото) духаше въздух т.е подкартерни газове с капчици масло и ми заявиха, че двигателят е за ремонт(поне сегменти задължително трябвало да сменя, иначе не ми дават гаранция за ремонта на турбината).Аз не разбирам, но така казаха тогава майсторите.
Daria
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 20 Юни 2010 10:49
Има едно техническо понятие - перфузия на ДВГ. То отразява точно това "духане и хвърляне на капчици масло".
Помолете някой ваш познат с по-нова кола да направи това упражнение с пръчката на маслото или с капачката на маслото и ще видите, че и неговият ДВГ също е за ремонт по тези показатели. biggrin.gif
Важно е какви газове излизат от гърловината и от тръбичката на пръчката.
Иначе това са обичайни трикове на повечето "майстори", а ако го мислят наистина - e*e ти майсторите. laugh.gif
Спортер, по твоето обяснение никой не може да ти даде диагноза на повредата. Желателно е колата да се види от истински майстор.
Помолете някой ваш познат с по-нова кола да направи това упражнение с пръчката на маслото или с капачката на маслото и ще видите, че и неговият ДВГ също е за ремонт по тези показатели. biggrin.gif
Важно е какви газове излизат от гърловината и от тръбичката на пръчката.
Иначе това са обичайни трикове на повечето "майстори", а ако го мислят наистина - e*e ти майсторите. laugh.gif
Спортер, по твоето обяснение никой не може да ти даде диагноза на повредата. Желателно е колата да се види от истински майстор.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 20 Юни 2010 11:15
Зизи, не бъркай иззпаренията с капките масло..zi_zi_top написа:
Помолете някой ваш познат с по-нова кола да направи това упражнение с пръчката на маслото или с капачката на маслото и ще видите, че и неговият ДВГ също е за ремонт по тези показатели. biggrin.gif
Спортер, по твоето обяснение никой не може да ти даде диагноза на повредата.

Новият двигател ще изкара масло през щеката, ама друг път, т.е. след 10-15 години...

И при колегата има 2 варианта- или счупени, или яко износени сегменти ..При тези 2 положения двигателя вади масло през щеката...

Има и един по безболезнен вариант, запушена картерна вентилация, нека първо него провери колегата, ама едва ли ще е само това ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта