Сега видех във продава обявата за previa.
Мисля ,че на тези Ванчета ,двигателя е монтиран под 90 градуса ъгъл! ,демек 4 цилиндров мотор във нещо като бокстер комбинация (само със една банка).
Сложен е под задните седалки ,но там няма место за алтернатори ,компресори та всички аксесоари са под предния капак ,предаватането на въртяш момент до там става със нещо като мини кардан които върви от задната част до предната...
бе направо алтезов като ми обясняваше ми падна мъгел как ша се ремонтира таз Тойото ,ма тои накрая вика ,че било супе лесно и удобно - брех брех брех.
Некои Знае ли ,че...
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Некои Знае ли ,че...
taka e Lorde, ne e trudno! dviagetlya e obiknovenno 4Y do kolkoto si spomnyam. ima go vuv RWD i AWD varianti toya van!LordDigital написа:Сега видех във продава обявата за previa.
Мисля ,че на тези Ванчета ,двигателя е монтиран под 90 градуса ъгъл! ,демек 4 цилиндров мотор във нещо като бокстер комбинация (само със една банка).
Сложен е под задните седалки ,но там няма место за алтернатори ,компресори та всички аксесоари са под предния капак ,предаватането на въртяш момент до там става със нещо като мини кардан които върви от задната част до предната...
бе направо алтезов като ми обясняваше ми падна мъгел как ша се ремонтира таз Тойото ,ма тои накрая вика ,че било супе лесно и удобно - брех брех брех.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Некои Знае ли ,че...
Za modela AWD li stava ?, 6toto ako e otzad dvigatelq i e sus RWD nqma nujda ot kardan kum prednite kolela.LordDigital написа:Сега видех във продава обявата за previa.
Мисля ,че на тези Ванчета ,двигателя е монтиран под 90 градуса ъгъл! ,демек 4 цилиндров мотор във нещо като бокстер комбинация (само със една банка).
Сложен е под задните седалки ,но там няма место за алтернатори ,компресори та всички аксесоари са под предния капак ,предаватането на въртяш момент до там става със нещо като мини кардан които върви от задната част до предната...
бе направо алтезов като ми обясняваше ми падна мъгел как ша се ремонтира таз Тойото ,ма тои накрая вика ,че било супе лесно и удобно - брех брех брех.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
попринцип верно не е много трудно за работа, пак и доста рядко се налага да се пипа по тези коли. за да се достигне до горната част на двигателя(в случая той е на страни, та не е съвсем горна част) трябва да се извади предна дясна седалка(4 болта), мисля че инструментите за резервната гума също бяха там, и след това още няколко болта за да се свали една ламарина, и двигателя е там. при смяна на масло, просто се повдига шофьорската седалка(не се махат никви болтове, има си ръчка за това) и след това се маха едно капаче(и за него няма болтове)и си там, нищо работа не е. виж, ако трябва да сменя въпросния малък кардан дето предава движението за ремъците, там си е малко тормоз.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта