Toyota Prius - малко реклама ;-)

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Юни 2010 12:27

Мислех,че американската и европейската версия на мазда 6 са еднакви.
Но дори американската версия да е по-голяма от европейската,тя е по-лека от Лексус хибрида и същевременно харчи повече от него, въпреки че е по-слаба като мощност.

Грешката ти идва от американското и европейското отчитане на разхода. Оттам идват неяснотите.
Самият факт ,че Мазда 6 се предлага с 2.5 и в Европа , и в САЩ,и има такива огромни разлики в разхода й на гориво с един и същ двигател, заблудата идва от начините на изчисление на разхода на гориво според американските и европейските стандарти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Юни 2010 12:40

LEXUS написа:...
Самият факт ,че Мазда 6 се предлага с 2.5 и в Европа , и в САЩ,и има такива огромни разлики в разхода й на гориво с един и същ двигател, заблудата идва от начините на изчисление на разхода на гориво според американските и европейските стандарти.
Според теб разликата в разхода не може ли да е от различния размер на автомобила, различния двигател (навярно американците са с друг двигател/настройки - 170кс вместо 186к.с., при условие, че японците се хвалиха, че новите двигатели, които се слагат на новата шестичка за нашия пазар са доста по-икономични от предходните) и наличието на 'американска' автоматична скоростна кутия (на 2.5 тук не се предлага АТ)?
За мен това е по-логичната причина за такава разлика...

P.S. двигателя наистина може да е еднакъв - 170к.с.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 10 Юни 2010 14:38

LEXUS написа: Една красива новина за всички--Новият RX 400h с мощност 300коня
има по-нисък каталожен разход--6.3/100км.!!! Емисии 148гр/км.

Тегло: 2110кг.

RX350 пък с 277 коня има среден разход каталожен 10.6/100км. градски 14.3/100км. ,, емисии: 250гр/км.
Тегло: 1975кг. 2 тона с две думи.

Впечатляващ е градския и извънградски разход също на хибрида --Градски 6.6/100км., извънградски 6/100км.

Няма друг SUV с такъв нисък разход и емисии.
Модела е RX450h. И съвсем конкретно. Карах го преди около седмица. Заредих на Шел Пазарджик, сложих си круиз контрола на 150км/ч до софия, като от време на време се налагаше и да го изключвам. Стигнах в София и се прибрах в Люлин. Среден разход 11.2л/100 показваше.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 10 Юни 2010 16:53

LEXUS написа:... Впечатляващ е градския и извънградски разход също на хибрида --Градски 6.6/100км., извънградски 6/100км.
Няма друг SUV с такъв нисък разход и емисии..
Интерсно в спринтмонитор разхода е 8.4 - 8.9, tongue.gif

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 10 Юни 2010 17:25

Намам сили и нерви за да прочета цялата тема. wacko.gif
Пресни и преки впечатления - в Париж, Лион и Женева най-често срещаните модели на Тойота са IQ и Prius.
Сигурно са много глупави французите и швейцарците... :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Юни 2010 18:01

zizi, никой не казва, че някой е бил глупав, че си е купил хибрид или друга градска кола... А в някои градове/държави хибрида си има и други преимущества освен разхода - разрешаване влизане в централни части на градовете, малки данъци и т.н.
За в града и аз бих си купил с голямо удоволствие хибрид - спор няма...
Но и не бива да се идеализира - че виж ти това е най-добрата/най-икономичната кола по принцип...
Затова и се опитах да покажа в кои случаи (при какъв начин на експлоатация) този автомобил си губи предимствата. И остават само негативите от по-високата цена и т.н.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
gringo359
Мнения: 156
Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
Местоположение: Варна
Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
Обратна връзка:

Мнение от gringo359 » 10 Юни 2010 20:48

zi_zi_top написа:Намам сили и нерви за да прочета цялата тема. wacko.gif
Пресни и преки впечатления - в Париж, Лион и Женева най-често срещаните модели на Тойота са IQ и Prius.
Сигурно са много глупави французите и швейцарците... :whistle:
Освен това са бедни и прости biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
P.S. Признавам си,през 2006та доста бях учуден,като видях колко често се срещат моделите ЕЕ90/АЕ92 - точно лифтбека (всъщност те вече отиват към ретрото), в градовете около женевското езеро...та си казах същото и тогава.
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 11 Юни 2010 23:50

Понеже Германците са големи фенове на дизела и хибрида няма светло бъдеще МБ подготвят хибриден влекач ..........

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 12 Юни 2010 00:07

Bass_Man написа:Понеже Германците са големи фенове на дизела и хибрида няма светло бъдеще МБ подготвят хибриден влекач ..........
Хибридните локомотиви ги има от много години biggrin.gif

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Юни 2010 00:23

Vesko написа:Хибридните локомотиви ги има от много години...
Че те след парните, с изключение на електричките, всички са хибридни.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 12 Юни 2010 11:31

Бъркате електроходите с хибридите...
При електроходите имате двигател с генератор-> електроника-> ел.двигател.
Но повечето от тях (с изключение на дизеловите подводници) не могат да работят само на ел.двигател - просто нямат такива батерии...
Миналата седмица бях на един такъв кораб-електроход. Четири главни двигателя/генератора и два електродвигателя, които движат кораба.
Когато ти трябва голяма мощност - палиш всички двигатели. Иначе - може и с един дизел да движиш двата електродвигателя.
П.С. повечето големи ледоразбивачи са електроходи, независимо дали са с атомен реактор или парни турбини (ползват се често, дори и да учудва някого)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Юни 2010 12:49

slowtraveler написа:Бъркате електроходите с хибридите...
Няма значение, важното че са измислени от Тойота .... както и топлата вода и нарязания хляб tongue.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 12 Юни 2010 18:37

slowtraveler написа:Бъркате електроходите с хибридите...
При електроходите имате двигател с генератор-> електроника-> ел.двигател.
Но повечето от тях (с изключение на дизеловите подводници) не могат да работят само на ел.двигател - просто нямат такива батерии...
Миналата седмица бях на един такъв кораб-електроход. Четири главни двигателя/генератора и два електродвигателя, които движат кораба.
Когато ти трябва голяма мощност - палиш всички двигатели. Иначе - може и с един дизел да движиш двата електродвигателя.
П.С. повечето големи ледоразбивачи са електроходи, независимо дали са с атомен реактор или парни турбини (ползват се често, дори и да учудва някого)
Слоу, тоя дали имаш идея с къв двигател ми е мноо интересно?

Изображение
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 12 Юни 2010 18:46

То е ясно - ВОДКА biggrin.gif
(гледали сме го наяве това - за последен път тая зима февруари - братушката влезе да си поплува в морето при 4-5С на водата)...
Последно промяна от slowtraveler на 13 Юни 2010 11:07, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 13 Юни 2010 01:55

Vesko написа: Хибридните локомотиви ги има от много години biggrin.gif
Ами явно немците не са знаели за тях ?
Scott написа: Няма значение, важното че са измислени от Тойота .... както и топлата вода и нарязания хляб tongue.gif
Вярно няма значение ама не за изобретението , а по-скоро за това кой може да го приложи на практика и кой има "потенциал" .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: nakoadr и 2 госта