Проблем или особеност.Решен-почти.
Проблем или особеност.Решен-почти.
Колеги имам Карина Е и в сравнение със старата ми Корола-без хидравлика на волана, ми се струва, че на Карината воланът реагира нервно при минаване през неравности. Не ми харесва как колата се държи на правите-иска леки корекции. На завой не. Това при вас как е? Нищо не тропа и е с нови амортисьори.
Последно промяна от Златин на 26 Май 2010 09:13, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Допускаш, че в Абсурдистан, няма шанс новите да са криви ли колега?!1.6 VVT-i написа:diver написа:Или на амортисьори за смяна...slowtraveler написа:Центровка на предница правил ли си?
Прилича на разцентрована предница...Златин написа:...и е с нови амортисьори.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
После пиши дали се е решил проблема с центровка на предницата....
При разцентрована предница всяко колело си има различна посока. Затова колата 'плава' по пътя в зависимост от това кое колело в даден момент е по-натовареното (с по-добро сцепление от другото).
И обикновено се усеща на прав път - в завой винаги правиш корекции и трудно можеш да разбереш дали ти е шавнала от траекторията случайно или заради неравност. Пък и тогава външното колело винаги е по-натоварено...
Виждам, че гумите са ти сравнително нови.
Ако погледнеш гумите след каране по чист асфалт можеш грубо да видиш дали няма разлика в цвета на протектора - дали външно или вътрешно не е по-черен/разрошен, което би говорило за затворена/отворена предница.
При разцентрована предница всяко колело си има различна посока. Затова колата 'плава' по пътя в зависимост от това кое колело в даден момент е по-натовареното (с по-добро сцепление от другото).
И обикновено се усеща на прав път - в завой винаги правиш корекции и трудно можеш да разбереш дали ти е шавнала от траекторията случайно или заради неравност. Пък и тогава външното колело винаги е по-натоварено...
Виждам, че гумите са ти сравнително нови.
Ако погледнеш гумите след каране по чист асфалт можеш грубо да видиш дали няма разлика в цвета на протектора - дали външно или вътрешно не е по-черен/разрошен, което би говорило за затворена/отворена предница.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
центроване
След регулиране на предния мост проблема беше решен в голяма степен, колата се кара много по-лесно. Остана съвсем слабо реагиране на волана на неравностите, но това е приемливо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта