Горивен филтър на Авенсис 2007 D4D 2.0 126 к.с.
Горивен филтър на Авенсис 2007 D4D 2.0 126 к.с.
Къде се намира горивният филтър на въпросния автомобил? Ще съм благодарен, ако някой качи снимка. На колко километра се сменя и колко струва?
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Сваля се със стойката и после се сменя самия филтър. Малко куцо е направено ама това е положението. Не е сложно - 10 мин работа е. Повечко време е самото махане на корите.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Сменя се отгоре. Поне на мен ми е по-лесно така, тъй като нямам канал. Но и в мануала дават да се сменя отгоре. Последователността е горе-долу следната:
Преди да почнеш, махни капака на въздушния филтър, за да ти се отвори място за работа.
1. Измъкваш двата маркуча от тръбопровода.
2. После имаш две букси, които трябва да откачиш - не са сложни за откопчаване.
3. С ключ или камък 13 развиваш двете гайки, които държат стойката на филтъра.
4. Издърпваш стойката с филтъра и развиваш пробката за източване на нафтата.
5. Развиваш елемента от стойката, но внимавай, че е пълен с нафта.
6. слагаш гумените уплатнения на новия елемент и по обратния път сглобяваш.
7. Като сглобиш всичко, преди да палиш напомпай с помпичката, за да напълниш филтъра с нафта. Ще усетиш кога е пълен по самото буталце на помпичката - става много твърдо и почти е невъзможно да напомпаш повече.
8. Палиш колата и си ти.
Айде успех и пиши ако имаш грижи.
Преди да почнеш, махни капака на въздушния филтър, за да ти се отвори място за работа.
1. Измъкваш двата маркуча от тръбопровода.
2. После имаш две букси, които трябва да откачиш - не са сложни за откопчаване.
3. С ключ или камък 13 развиваш двете гайки, които държат стойката на филтъра.
4. Издърпваш стойката с филтъра и развиваш пробката за източване на нафтата.
5. Развиваш елемента от стойката, но внимавай, че е пълен с нафта.
6. слагаш гумените уплатнения на новия елемент и по обратния път сглобяваш.
7. Като сглобиш всичко, преди да палиш напомпай с помпичката, за да напълниш филтъра с нафта. Ще усетиш кога е пълен по самото буталце на помпичката - става много твърдо и почти е невъзможно да напомпаш повече.
8. Палиш колата и си ти.
Айде успех и пиши ако имаш грижи.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Филтъра най-после е сменен
Филтъра вече е сменен. Става лесно, за около 30 минути. Последователността е както я е описал колегата "ТАТI" малко по-нагоре. Цената на филтъра беше 25 лв. , докато в Тойота ми искаха 3-но повече. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта