Проблем: Крушка Н7 + фар
Проблем: Крушка Н7 + фар
Здравейте колеги.
Колата е Тойота Авенсис 2005г. ... Днес се опитах да си сменя крушката (Н7) и понеже мястото е много тясно зад фара където трябва да бръкна за да я сменя докато вадех изгорялата крушка я счупих. Една част от крушката остана във фара и поради липса на креативни идеи на момента как да изкарам стъклата от фара направо сложих новата крушка и така ...
Въпроса ми е как най-лесно да изкарам остатъчните стъкла от счупената крушка които останаха във фара.
Втория ми въпрос е относно пластмасовите копчета с които се захваща пластмасовата кора(която трябва да демонтирам за да сменя крушката). Едно ми се счупи и незнам от къде да си взема нови такива или ако някой е измислил по добро решение от тия копчета ще се радвам да сподели с мен.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Колата е Тойота Авенсис 2005г. ... Днес се опитах да си сменя крушката (Н7) и понеже мястото е много тясно зад фара където трябва да бръкна за да я сменя докато вадех изгорялата крушка я счупих. Една част от крушката остана във фара и поради липса на креативни идеи на момента как да изкарам стъклата от фара направо сложих новата крушка и така ...
Въпроса ми е как най-лесно да изкарам остатъчните стъкла от счупената крушка които останаха във фара.
Втория ми въпрос е относно пластмасовите копчета с които се захваща пластмасовата кора(която трябва да демонтирам за да сменя крушката). Едно ми се счупи и незнам от къде да си взема нови такива или ако някой е измислил по добро решение от тия копчета ще се радвам да сподели с мен.
Благодаря предварително на отзовалите се.
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Нови щипки има в официалните представителства - не са кой знае колко скъпи, иди си купи.
Колкото до стъклата - демонтираш фара и внимаааателно го обръщаш с дупката надолу, за да изпадат стъклата. А внимателно, за да не надерат рефлектора докато ги клатушкаш вътре. Не отлагай, защото колкото по-дълго караш с тези стъкларии във фара, толкова повече рискуваш да си прецакаш рефлектора, подрусвайки се по "идеалните" ни пътища.
Колкото до стъклата - демонтираш фара и внимаааателно го обръщаш с дупката надолу, за да изпадат стъклата. А внимателно, за да не надерат рефлектора докато ги клатушкаш вътре. Не отлагай, защото колкото по-дълго караш с тези стъкларии във фара, толкова повече рискуваш да си прецакаш рефлектора, подрусвайки се по "идеалните" ни пътища.
Копчетата се натискат посредата за да откопчеят
А за счупените стъкълца - според мен не пречат много, нека си се возят и те biggrin.gif имайки предвид колко труд и време ще ти глътне демонтажа на фара. Най-вероятно ще трябва да сваляш акумолатор и/или корпуса на възд. филтър, гнездо на предпазителите, кабелни снопове... ( а защо не и задна дясна гума laugh.gif ) Всъщност зависи от двигателя и организацията на моторния отсек и от това с колко свободно време разполагаш
ПС фара на този авенсис не е ли с лупа !?
ППС защо не пробваш с прахосмукачка? фара е херметизиран, така че лесно ще ги засмуче през отвора за крушката. Успех !

А за счупените стъкълца - според мен не пречат много, нека си се возят и те biggrin.gif имайки предвид колко труд и време ще ти глътне демонтажа на фара. Най-вероятно ще трябва да сваляш акумолатор и/или корпуса на възд. филтър, гнездо на предпазителите, кабелни снопове... ( а защо не и задна дясна гума laugh.gif ) Всъщност зависи от двигателя и организацията на моторния отсек и от това с колко свободно време разполагаш
ПС фара на този авенсис не е ли с лупа !?
ППС защо не пробваш с прахосмукачка? фара е херметизиран, така че лесно ще ги засмуче през отвора за крушката. Успех !
Пачо Кардана - Президент !!!
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Номера с прахосмукачка е най-безболезнен. Иначе за свалянето на фара е необходимо сваляне на бронята. Щипките в ТМ са по около 30 ст. бройката. Успех
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
С прахосмукачка би могло да стане единствено,ако успееш да съединиш/уплътниш парче широка шлауха или маркуч с който да бъркаш вътре.Диаметъра трябва да е съобразен с размера на парчетата...BlackBone написа:Благодаря за мненията на всички ... мисля да пробвам с прахосмукачка първо. А относно тия копчета знам че струват по 2.40 лв. бройката в ТМ ауто и затова питах дали някой не е измислил нещо по-евтино и подходящо.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта